Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 22:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2007 20:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
Taavi on oma klassi parim :) tegi mõlemi sõiduga puhta töö, 5+ tulemus

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2007 10:29 
Eemal

Liitunud: 21.04.2005 8:20
Postitusi: 101
Asukoht: Tallinn
B-klassi 1 koht ja 256 km/h

_________________
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. WWW.AUDIHOOLDUS.EE
Ibiza Cupra 1.8T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2007 14:18 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Nagu näha oli siis võitmiseks peab õnne ka olema :) Kõikidest potentsiaalsetest tõsistest konkurentidest sõitsid oodatud tulemuse lähedale ainult valge 911 C2 ja läti S13.

S14 kasti ülekanded ja differentsiaal paistavad olevat ideaalselt loodud miili lõppkiiruse jaoks, torbikute vahel oli esimesel katsel ca 6900rpm viienda käiguga. Seega reaalselt ongi tehase ülekannetega võimalik sõita ca 260kmh miili peale olenemata suuremast võimsusest. Stardid on mul nagu nad on, seega ideaalse stardiga suudaksi 28RS puhuda S14-ne miili peal 260 kanti. Edu taga ongi tegelikult distantsi, ülekannete ja mootori võimsuse ideaalne klappimine. Suht tavalise mõistliku setupiga kestma ehitatud suvise igapäevauto kohta hea tulemus :)


Viimati muutis Taavi, 21.05.2007 9:49, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2007 15:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
tubli töö! jälle üks karikas juures 8)

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2008 21:54 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Taavi kirjutas:
Momo Tuner Black 350mm rool


TÜV sertifikaadi said ka kaasa?
Midagi torkinud ka oled vahepeal? :)

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2008 22:55 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
kuna see teema tuli nähtavale.
siis küsimus.Taavi ega sina ei olnud enda masinaga täna kella 2he paiku pirita teel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2008 21:08 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Ma ei sõida Nissaniga enam talvel. Auto ootab kevadet.

Sertifikaati ei saanud. Paistab kui ÜV tuleb, mis siis on. Eks kuidagi saab ikka hakkama :)

Plaane suurt pole, velge valin koguaeg, mõttes ikka mingi Volk TE37 replica. Vedru lõikan eest madalamaks, et saaks nina kenamaks. Elektroonilist rõhu regullijat on ka vaja, madalamatele käikudele veidi vähem ja kõrgematele rohkem, ning et kõrgel pöördel hoiaks ka täpsemalt.

Veermikku oleks veel raha vaja toppida... Whiteline stabikavardad ja Apex soodsad strutid ette-taha, ning taha Apex regullitavad camber ja toe arms. Viimased on vajalikud, sest tegelikult Whiteline ekstsentrilised camber puksid väga palju kallet ei paranda ja regullimisvõimalus on minimaalne. Praegu ajavad asja muidugi ära ja kõvasti parem kui ilma, aga S14 multilink tagasild annaks ülisuured regullimisvõimalused kui antud Apex Perf jullad sinna osta. Saab tagasilla täpsemaks ja kontrollitavaks igas olukorras.

Et vahel OT-l käia saaks, siis mootori õlicooler koos kellaga väga vajalik. Kui 2L mootorit pidevalt 3,7L õliga pöördes hoida, siis temperatuur on kiiresti laes. Praeguse mõttetu AF kella asemel korralik WB komplekt, et veidike näeks ka mis erinevate rõhkude ja kütustega piirid on.

Jäigemad mootori ja käigukasti padjad on kindlasti veel vajalikud, jõudu juba nii palju, sest tehase pehmete patjadega kogu kupatus liigub päris korralikult kere küljes kui gaasiga järsku ümber käia.

Laulukaar minema ja elektrivent panna.

Kapotti vaja õhutusavad lõigata või üldse mõni odavam plastikkapott kus juba augud sees et kuumus sealt minema saaks. Mul on alt suure karterikaitsega kõik kinni (ainult suht väikesed augud sisse puuritud) ja kapotialuse kütab suvel kuidagi eriti kuumaks ja see pole mitte hea...

Palju juba kokku kõikide nende asjade maksumus koos tööga tuleks? :) Seda nimekirja võikski jätkata - regullitava seljatoega korvistmed, paremad pidurivoolikud, coilid, 315mm esiketaste modifikatsioon, uus eksootiline välisvärv, Kouki tagatuled, pisike ducktail spoila taha jne jne jne.

Mõtteid palju aga muidu on viimasel ajal vaikne, vahepeal pole autole kulutusi teinud.

Lõpkiirusvõistlustel B-klassi esikolmiku tulemused on mul lõplikult minevik, nüüd paugutavad mitmed 2.2T Audid sinna 270km/h kanti. Zenja kahjuks ei taha neile ninanipsu lüüa, sest tema 14-ga on miili peal 300kmh juba ohtlik...

Aga praeguses seisus sõidab mu auto ka väga hästi, ning roolis olles on elu põnevam kui köieta mägironijal :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2008 21:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
3.7liitrise õlihulga puhul on rajal korralik õlijahuti juba päris vajalik, eriti korraliku võimsusega turbomootori puhul.

Rajal käies oleks äkki mõistlik midagi karteripõhjaga ette võtta, vähendamaks õli ringiuitamist, või Nissan selle mure käes ei vaevle? Ma mõtlen, et tal mootor vertikaalselt, äkki seda probleemi pole?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2008 21:28 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Niipalju kui mina lugenud olen, siis SR mootoritel uitamise probleemi ei ole. Just väike kogus ja kiire kuumenemine on rajameeste jaoks teemad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2008 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Momo Tuner on TÜV sertiga. Taavi, kui sul sert kadund, siis tule läbi, paljundame uue ;)

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.02.2008 23:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.12.2005 11:21
Postitusi: 711
tere,

soovitan sul Taavi lotot mängida ja siis keiseile otsekorraldus teha :)

ahjaa kapotile pakun näiteks sellist lahendust, hind on uskumatu:
Pilt

kel MOMO roolile serte vaja siis siit saab downloadida, skaneerisin sisse:
http://www.keisei-racing.com/momo/MOMOserdid.rar

olavi

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.02.2008 1:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Istmete kohalt sobiks Jaapani autosse Bride Giased hästi :p


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.02.2008 12:26 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Aga Olavi, mis seal sertides valesti on? Photoshopiga saab muidu kõik korda. :-D
Mul on üks liin mida pidi võin uurida carbon kapotte. Jaapanist ja kasutatult nad tulevad aga korralikud on. Ma endale ühe juba bronnisin.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.02.2008 13:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.12.2005 11:21
Postitusi: 711
Siim kirjutas:
Aga Olavi, mis seal sertides valesti on? Photoshopiga saab muidu kõik korda. :-D
Mul on üks liin mida pidi võin uurida carbon kapotte. Jaapanist ja kasutatult nad tulevad aga korralikud on. Ma endale ühe juba bronnisin.


s13-s14 ühed nissanid kõik , mis hinnaga kapotid tulevad? õhuaukudega?

oalvi

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.04.2008 16:10 
Eemal

Liitunud: 09.04.2008 19:41
Postitusi: 13
Asukoht: Harjumaa
täna hommikul oli päris mõnus su väkest külge vaadata ja blow-offi vilinat kuulata ;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11