Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 14.05.2024 21:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2005 21:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Taavi kirjutas:
Lakis käidud. 244hj ja 276Nm, u.12-13psi.


huvitav et väänet nimodi vähe on..sõltub kindlasti seadest aga mul oli 160hp ja 220nm ja ragzil ntx ~200hp ja ~300nm

aga tulemus ise hea ja kindlastilähed sealt edasi ka! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2005 22:15 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Olen teistegi tulemustest vaadanud, et Laki dyno vist momenti veidi imelikult näitab. Pikk rida UK SX omanikke, kes stock T28 turbo aga muidu sarnase setupiga dynovad 240-250hj, nendel on moment 320-350Nm.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2005 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Vaatan et sul sees xado õli. Kas sellest miskit kasu ka on - oled mõõtnud komp. enne ja pärast?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2005 23:22 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Ei ole mõõtnud enne ja pärast. Xadot kasutan kuna ES pakub seda, seal oli lihtne vahetada ja 5W50 on turboautole aastaringseks kasutamiseks optimaalne. Mingitesse imevahedesse võrreldes teiste kuulsa(ma)te 5W50 õlidega ma ei usu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.11.2005 23:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Taavi kirjutas:
Olen teistegi tulemustest vaadanud, et Laki dyno vist momenti veidi imelikult näitab. Pikk rida UK SX omanikke, kes stock T28 turbo aga muidu sarnase setupiga dynovad 240-250hj, nendel on moment 320-350Nm.


arvan, et max vääne tuleb inglastel sellest et neil hetkeks laksab turbo suuremat rõhku, kuid hoida seda ei suuda... sest vastasel juhul oleks ka võimsus suurem. Midagi sellist nagu Zhenjal ;)
Pealegi uurisime logfile ja siiski boost on 11.5psi. Täitsa huvitav kumb valetab kas MAP või boosti kell, vahe 1-1.5psi :roll:

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.11.2005 12:13 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Dynomise käigus sai mõõdetud ka selline info, et 4 käiguga 0psi@1400rpm, 1psi@1450rpm jne. GT28RS on ikkagi oma mainet väärt :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.11.2005 13:13 
Eemal

Liitunud: 22.12.2004 10:17
Postitusi: 570
Asukoht: Pärnu
Oot sul on "disco potato" vahel? See no arenguruumi vist peaks olema seal, kuna see konkreetne turbo peaks suutma puhuda 340-350 hj. Kunagi plaanisin neid samu oma GT3000 aretada. Aga rahalistel kaalutlustel jäi asi katki. Mis aga laki dynosse puutub siis tegelikkuses on sul autol rohkem hj-de. Kui sind paber niiväga huvitab siis tasub kuskil soomes ära käija, samas jõugraafikuid asju saab nagu võrrelda ilusti. (eeldusel et ennm sama dyno peal käidud. Mina tegin sellise testi samal päeval 2 erinevat dynot. Neist esimene, soomes Hr. Harineni juures (Hestec-i vaimne isa) väidetavalt on tema dyno üks soome täpsemaid üldse, Sealne tulemus oli 402 hj ja 550nm väänet. Samal õhtul lakis mõõtes sama temperatuuri ja isegi sama bensuga tulmus oli 365 hj ja 440 nm väänet. Nii et vahe on ikka päris suur.

Markus

_________________
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.11.2005 14:40 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Hetkel on mul pudelikaelaks stock 370cc pihustid, MAF ja aju. Pärast nende osade vahetamist võimsamate vastu peakski see 340-350hj loodetavasti tulema. Kui sinu Laki numbreid Soome omadega võrrelda, siis umbes samasugused numbrid võiksidki mul Soomes tulla, nagu UK SX klubi tüübid minuga sarnaste modidega saavad. Wishful thinking :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.01.2006 23:19 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
sai täna teist postimaja juures paremat pööret tehes lähemalt tagantpoolt uurida. Väga stiilne ja lahe masin :) Edu sul temaga, et turbo ikka korralikult puhuks ;)

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2006 19:40 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Tänan! :) Sul oli ksenoontuledega Volvo vist?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2006 20:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Taavi kirjutas:
Dynomise käigus sai mõõdetud ka selline info, et 4 käiguga 0psi@1400rpm, 1psi@1450rpm jne. GT28RS on ikkagi oma mainet väärt :)


Mis pöördel 13psi tuli?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.01.2006 9:59 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Niipalju kui sõites olen suutnud jälgida, siis 4000-7000rpm on koguaeg seier põhjas 13psi peal. Aga ehk isegi veidi varem.

Edit: 4-käiguga on 3500rpm 13psi, 5-daga seega siis veidi madalamalt isegi. Linnas ei saanud proovida :)


Viimati muutis Taavi, 11.01.2006 9:52, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.01.2006 10:46 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
Taavi kirjutas:
Tänan! :) Sul oli ksenoontuledega Volvo vist?


Just see sama ning tuledes siis Simoni Racing Light Reflex 3000K H4 pirnid. Nad suht hea ülemise piiriga, Ülevaatusel olid küll tegelased päris sillas neist. Ütlesid et parimad mida oma olemuselt näinud.

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.02.2006 14:03 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Sai siis soetatud KYB AGX reguleeritavad amordid ja ette Ferodo DS Performance klotsid, tagumisteks klotsideks tuleb Ferodo Premier. Varsti ka vedrud ja hunnik Whiteline poly pukse. Praegu ei olegi otsustanud, kas Tein S-Tech või Whiteline(ees ja taga -30mm) vedrud. Tein'i eelis on, et ees on -38mm ja taga -29mm. Seega rattakoopad jäävad võrdse kõrgusega rattast, autol kenam välimus. S14 tuleb tehasest nii, et ees on koopas vahe suurem kui taga ja autol kergelt "nokk püsti" välimus. Oskab keegi erinevaid vedrusid kommenteerida?

http://www.zone.ee/e500/DSCF0986.JPG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2006 11:14 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 13:49
Postitusi: 85
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Pane ikka Tein - selle kombinatsiooniga oleks ilusam...

Tore, et madalamaks ka selle auto saab! 8)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11