Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 19:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 21.01.2009 16:45 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
On siis olemas veel üks selline elukas. Auto ise hõbedast värvi 1989a avant mis omab tehasest 162kw 2.2l 20klappist turbo mootorit ja 5k manuaalkäigukasti loomulikult koos nelikveoga ja taga diferensaali lukustus võimalusega. Selliseid isendeid on tehtud minu andmetel 1660tk ja maamuna peale on neid alles jäänud alla 500tk seega paras seitsmes pensonisammas
Lisadest siis 4x el.aknad;el.katusekuuk; el.peeglid koos soojendustega; roolivõimendi; kesklukk ja alarm;kliimaseade(eemaldatud ruumi puuduse tõttu) ja Must nahksisu audi sport istmetega.

Spec list:
Mootor
Originaal plokk bore 81mm
Originaal kolvid koos uute Mahle rõngastega
SPM seppis kepsud
Väntvõll on kergemaks treitud ja tasakaalustatud originaal stroke 86,4mm
Plokkikaan pärineb audi 7a mootrilt ja on korralikult porditud ja remonditud
Nukkvõllid on kombineeritud. Sisselaske nukkvõll originaal 3b ja väljalase 7a
Sisselaske kollektor originaal postid eemaldatud ja porditud
Väljalaske kollektor on custombuilt torudest sise läbimõõduga 28mm.
Turbo T3/T4 hübriid suuteline umbes 450hp puhuma.
Greddy type Rs BOV (replica)
Tial V44 wastegate
3" summuti lõppus originaal pütt kahe 2" otsaga
Mootrit juhib originaal Motronic koos 265kw chipi ja 300map sensoriga

Käigikast on originaal
Sidurikorv Sachs Racing

Vedrustus peidab endas FK coiloverid koos koni reguleeritavate amortisaatoritega
Pidurid on ees 323mm S8 kettad ja kahe kolviga audi sadulad.
Taga pidurid on taastatud originaalid ventileeritavate ketaste ja Ferrodo pidurikoltsidega

Aastal 2007 sai Ac Drag üritusel sõidetud auto parimaks ajaks 12.7sek@168km/h. Miilil 242km/h ja kilometril 0.5bar boosti ja ilma teisekäiguta 202km/h :-D

Pilt

2008a alguses käisime dynos ja supra ct26 turboga 1.4bar rõhuga siis selline tulemus

Pilt

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Viimati muutis HP, 31.01.2009 20:43, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.01.2009 10:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Tsiteeri:
Selliseid isendeid on tehtud minu andmetel 1660tk ja maamuna peale on neid alles jäänud alla 500tk seega paras seitsmes pensonisammas


üks selline meil siin tööjuures ühel kodanikul ka täitsa olemas.

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.01.2009 11:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Lahe sleeper.

Kas jõudu mõõtsite DynoMaxis esi- või tagaveolisena?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: 200
PostitusPostitatud: 22.01.2009 19:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.01.2008 23:17
Postitusi: 5
Asukoht: valga
see on auto moodi lemmik


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.01.2009 20:10 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Raceboy kirjutas:
Lahe sleeper.

Kas jõudu mõõtsite DynoMaxis esi- või tagaveolisena?


Auto oli tehtud esiveoliseks . Dynomisel kuumenes cooler üsna korralikult kuna sel hetkel oli ainult mingi väike ventilaator mis stangesse puhus ja minule sellest tolku polnud kuna 200`l on cooler iluvõretaga.

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.01.2009 20:47 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhuga mis tekkib umbes 3000 pöördelt. Kuni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada wideband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .


Edit: kirjavead

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Viimati muutis HP, 01.02.2009 22:02, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.01.2009 22:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
HP kirjutas:
Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhugamis tekkib umbes 3000 pöördelt. kKni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada whiteband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .

Tohib küsida, mida pead silmas "whiteband"-i all?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.01.2009 23:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2007 20:36
Postitusi: 197
Asukoht: Harjumaa
cthen kirjutas:
HP kirjutas:
Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhugamis tekkib umbes 3000 pöördelt. kKni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada whiteband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .

Tohib küsida, mida pead silmas "whiteband"-i all?

Wideband ma pakun, ehk siis lairiba lambda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.02.2009 2:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2004 13:37
Postitusi: 160
Asukoht: tar2
andrec kirjutas:
cthen kirjutas:
HP kirjutas:
Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhugamis tekkib umbes 3000 pöördelt. kKni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada whiteband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .

Tohib küsida, mida pead silmas "whiteband"-i all?

Wideband ma pakun, ehk siis lairiba lambda.

no shit Sherlock!

:-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.02.2009 9:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
andrec kirjutas:
cthen kirjutas:
HP kirjutas:
Nii auto on suure kolimise käigus õnnestunud käima saada. Hetkel liikleb 1bar rõhugamis tekkib umbes 3000 pöördelt. kKni sissesõit tehtud saab siis tuleb ära ühendada whiteband ja vaadata palju kannatab rõhku kruvida :-D
Loodan lähi päevil ka pildid üle saada uuest kapottialusest .

Tohib küsida, mida pead silmas "whiteband"-i all?

Wideband ma pakun, ehk siis lairiba lambda.

Seda ma mõtlesin ise ka, igaksjuhuks küsisin üle. :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.02.2009 22:14 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Minu viga õhtul unisepeaga ei vaadanud üle mida kokku kirjutanud olen.
Auto ise liigub kenasti. Sai veidi mässatud wastegate juhtimisega spoolib juba 1800rpm juurest mis mõnusalt linnas 4käik sees 50km\h tunda annab kui vajutada. Paar korda on ka tahomeeter põhja lastud ja lõppu pööretel mingit kinni tõmbamist ei tähelda pigem läheb teravamaks :-D

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 19:46 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Natuke pilte. Pilt

Pilt

Pilt

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 20:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Kuidas siis peenikese runneriga kollektor tundub toimivat?

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 20:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis mõõduga runneri kasuks lõpuks otsustasid?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.02.2009 20:28 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Mihkel kirjutas:
Mis mõõduga runneri kasuks lõpuks otsustasid?


Sisemõõduga 28mm.

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11