TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5051
7. leht 28-st

Autor:  pr8 [ 19.03.2009 13:04 ]
Teema pealkiri: 

Korralike kaante portimine teeb asja hullemaks! :)

Arvestades usakate tohutut aftermarket osade valikut, siis on mõttekam uued ja õiged osta ja vanad maha müüa.

Ma arvan, et enne hakkab piirama väljalase kui kaaned. 600 vms hj eest gaase summutitest läbi ajada on ikka paras töö.

Ja üldse probleemiks ei tule mitte jõupuudus, vaid et teed on maru libedad ka südasuvel...

Autor:  sallu [ 22.03.2009 12:11 ]
Teema pealkiri: 

noh noh noh räägi räägi räägi .... Saatsin sulle eile tervitused koos lõdvikuga, panid peale juba??? Ringid tehtud juba???

Autor:  Maik [ 23.03.2009 11:24 ]
Teema pealkiri: 

Ringid tehtud,
algsest boostilekkest sain ka jagu, eile nägin juba 0,4 bar ära (0,4-0,55 bar soovitaksegi ainult) . Et jah..teen rõhulekete testi ära ,kui aega on sellejaoks. Ja mõned kontrollmõõtmised.

Auto kiire küll suhteliselt, aga hüpitab rattaid . amordid panin ka tellimusse, Bilsteini Sport amordid. Tulevad ca 1400 eek tk õnneks.

et varsti peaks karksi dynos ära käima, hea lähedal ;) tallinna eriti ei satu.

Autor:  sallu [ 23.03.2009 11:42 ]
Teema pealkiri: 

Defineeri, suhteliselt kiire... Et polegi nagu blowerit vahel või nagu midagi oleks aga pole päris see?

Autor:  Maik [ 23.03.2009 12:10 ]
Teema pealkiri: 

Võiks nagu võimsam / kiirem olla. :roll:
Võibolla olid mu ootused-lootused kõrgemad lihtsalt :P Või miskit ei toimi õigesti veel.

Autol preagu ka täiesti vale mingi stock diisel mersu õlifilter kasutatud vahel,et sealt võib ka oluline piirang tulla. Uut veel pole, aga filtrita ka sõita ei taha.

Rihm ka libiseb, ma ei saa aru kui pingule selle keerama peab. Preagu vaatan - ratas jälle kummipuru täis, keeran peale. Suht pingul juba :)
Ega ta vist konstantselt libiseda ei saa täispöörete peal, siis oleks rihm vist juba otsas . Aga võibolla libiseb kah.

lihtsalt ma mäletan,et kui eduardi c4-ga sõitsin kus peaks ka 500hp olema, seal käisid need esimesed 2 käiku kuidagi väga kiiresti ikka (tõsi, tal on ka 325 või 335 rehv all ja sai seega jõudu kohe maha panna suht hästi, erinevalt minu tasasemast gaasivajutusest)

Autor:  sallu [ 23.03.2009 13:52 ]
Teema pealkiri: 

aga mitme soonega rihm sul oli 6 ? Väheks jääb vist jah. Me mõtlesime, et peaks kuidagi 2 rihmaga tegema... või 12 sooneliselt tegema... kardana inult et ei mahu ära see sinna.

Autor:  hents99 [ 23.03.2009 14:26 ]
Teema pealkiri: 

Hammasrihm :)

Autor:  sallu [ 23.03.2009 15:12 ]
Teema pealkiri: 

Jah ka võimalus.

Autor:  Maik [ 23.03.2009 15:20 ]
Teema pealkiri: 

Kõik kitid usas saavad selle surve juures 6 soonega rihmaga hakkama,kui üle 10psi minna , siis 8 soont + õiged pingutid ofcoors.

Mõtlengi,et äkki peaks endale ka automaatse pinguti tekitama kuskile juurde. Preagu on selgelt rihm ringi käinud + pinguti on lõpus peaaegu. Ja peale läks rihm kruvika abiga nii,et lühem rihm ka ei sobi. ;) arvan,et kulutan selle rihma ära siis mingi aeg ja proovin contitechi rihma, preagu gates on peal. Eks on siis näha ka mis kulutab, kompressori ratas on mul custom treitud, seal võib ka profiili viga olla alati väike ;)

Autor:  pr8 [ 23.03.2009 15:37 ]
Teema pealkiri: 

Noh, kui boosti tahad, topi kaante sisselaskekanalid osaliselt täis, siis tuleb korralik boost! :)

Ega jõud boostist tule, vastupidi, kõrgem boost võtab hoopis jõudu ära, kuna kompressorit on raskem ringi ajada. Samuti on õhutemp kõrgem ehk ebaefektiivsem.

Oluline ikkagi õhukogus. Mis rezhiimidesse puutub, siis rahulikul sõidul on sul sisselaskes a la 15 in Hg vaakum ja kui kõrgematel pööretel gaas järsku maha lasta on 20+ vaakum, ehk kogu kompressori "toodang" peab läbi BOV'i välja saama. Ära unusta, et "null" tähendab vabalthingavana täisgaasi ehk 300+ hj. Näiteks 2004 Erkkiga 800 hj Roots-kompressoriga ei saanud tänaval nulli lähedalegi, isegi kui kumm põles all 100+ km/h juures. Maanteel oli vist 10 in vaakumit, nukk oli vist 246/254/114 mehaaniline rull (ehk siis selle foorumi mõistes u. 285/295).

See muidugi ei välista BOV'i vms leket.

Ma ei tea ECU & co hetkeseisu jne, kas näiteks võib olla, et läheb detoneerima ja siis tark aju keerab süüte nii hiliseks, et jõudu pole?

Kui on mingi jama, siis on alati kolm põhiasja:

1. Õhk - boosti ju on?
2. Kütus - A/F ok?
3. Süüde - ???

Autor:  Maik [ 23.03.2009 15:50 ]
Teema pealkiri: 

Restrictor plate on ees, kõrget boosti sealt nagunii ei tule.
BOVi lekke ma välistasin ära nüüd, käiguvahetustel ka täisgaasiga käib ilusti tss ja tss. Bov on peaaegu kõige suurem mis saada üldse on , seega sellest vast piisab,et välja lasta. Hääl on päris vali :p

Katsetan lekked ära ja siis mõtleb edasi ! :-D Ei tasu unustada,et mul ju lendas üks toru vastu maad ja üsna lapikuks otsat, tagusin küll ümmargusemaks tagasi aga mitte ideaali ;) see on koht mida kontrollida põhiliselt tahan.

küttesegu täisgaasiga 10+ kuni 11,4 , peaks vist safe olema

Autor:  pr8 [ 23.03.2009 16:30 ]
Teema pealkiri: 

Küünaldele ikka pääseb ligi? :) Võiks vaadata, mis nägu on või üldse välja vahetada tegelt. Samuti käivitusel headerite tempi kontrollida. Levo näiteks ei teinud lõppkiirusel oodatud tulemust. Lasin siis targast progest läbi ja ütlesin, et sõitis V9'ga. Ja oligi - ühe küünla elektroodid olid lihtsalt koos...

Autor:  Maik [ 23.03.2009 17:13 ]
Teema pealkiri: 

Pääseb küll ligi,aga preagu neid vahetama veel ei hakka. Muidu vahetasin neid eelmine suve alguses kõik ära ajaviiteks, alla tunni sai vist isegi hakkama :)

Autor:  AndresZ [ 23.03.2009 18:27 ]
Teema pealkiri: 

Mnjaaa :? See rihmaasi küll jama. Ma ise kasutasin enne ka vortech v-9 sc-l 6-e soonelist rihma, aga kui sai valitud vortechi v-1 T-trim, sai mindud 10 soonelise peale. Mul juba esimese väikese kompressoriga oli 6-e soonelise rihmaga probleeme libisemiega :(
Siin ka pilt uuest : http://album.ee/node/19268431/50101221

Autor:  Maik [ 23.03.2009 23:32 ]
Teema pealkiri: 

Leidsin päris mitu lõdvikut mille vahelt pääses õhk minema survestamisega, lisaks ühe imeliku vaakumvooliku mis oli otsast lennanud (või ära tulnud kunagi varem) kuhu surve tekkis , ala logaris asukoht ka veel lisaks kõigele (salongis vaakumiga soendusklappide juhtimise süsteem? ) - pole süvenenud aga ei kujuta ette mis muud see olla saaks .

Igastahes sai asi oluliselt tihkem lõppkokkuvõtteks. :-D

Küttesurve oli ka ühtlane ja muutus gaasivajutsega tugevamaks, nii,et ilmselt see imelik kurina hääl ongi pumba oma, peaks vist seda natuke summutama, häirib preagu natuke. Peaks korra lindistama seda, siis saaks kindel olla....

7. leht 28-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/