TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5051
27. leht 28-st

Autor:  Maik [ 03.02.2013 4:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

what?

Autor:  mitsu_manic [ 03.02.2013 13:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Tõlge: kõik on tehtav, kui operaator on piisavalt mees, teab mida-kuidas teha!

Autor:  Maik [ 03.02.2013 16:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Auto igastahes nüüd suveks valmis. ;) Enamus jamasid lahendatud.

Autor:  Maik [ 09.04.2013 2:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Auto sai endale "supercharged" kirjad. Jep, 4 a jooksul on see üks esimesi kleepekaid...
>Hämmastav,et üldse midagi niikaua minukäes püsinud on.

Aga sõita on hea siiski,kuigi meenutab puldiautot natuke...... ehk igas kurvis on soov külg ette lasta,mitte normaalselt sõita. :roll:


Pilt

Pilt



Värske tulnud lumesajuga ilm pesemiseks oli hea :car

Autor:  Astrona [ 10.04.2013 8:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Street B'sse sõitma? See klass nagu sinu jaoks loodud ju ;)

Mul nii, et kui auto on garaazis laiali, siis seisab väga hästi aastaid, kui on sõidukorras, siis tullakse alles ära nillima. Kui sa kah nüüd garaazi aja (s.h. Eestimaa 8-kuused talved) maha lahutad, siis polegi nagu pikalt olnud. Lihtsalt statistilisest huvist, et palju miile sa sellega uhanud oled?

Autor:  Maik [ 10.04.2013 11:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Tahaks öelda,et midagi 12 000 või 13 000 km ,kellade vahetusega läbisõit kukkus vist 2-3 tuhat kilomeetrit,seega täpset numbrit ei tea anda.
Ei ole just väga suur number, samas väga väike ka ei ole . Enamus Viljandi tõttu lühikesed sõidud ;)

1900x resos pilt ka tänane

http://www.amiflex.ee/pilt/d/17752-1/IMG_1357.JPG

Autor:  innu21 [ 12.04.2013 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Pole veel kellegi hobi autosid like inud teeme otsa lahti : nice one.Mõnus on tänavapildis usakaid näha. Põhiline on et kui tsillin vana räsitud transporteriga tööle ja mõni mahe usakas lõrinaga mõõda tsillib tühikäigul (minul pedal põhjas kiirus 110 km/h) siis tekib tahtmine gaas põhja panna :D ja mööda minna :D

Autor:  Maik [ 14.05.2013 10:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Hobiauto omamine on tüütu.

Kevadel parandatud summuti käib kahest kohast vastu tagasilda ja käigukasti, kuigi on üsnagi normaalsed vahed sees 5-6mm. Jälle midagi uut... raske parandada. Vaja vist katki lõigata,ei mängi muidu välja. Ajaga on kiire ja pole tegijat.

Õhuvõtu tahaks ümber teha,sellega on ka lihtne,juppe ei ole,filtrit ei ole ja tegijat ei ole. Aga viskasin eile vana õhuvõtu nurka ja panin suurema toru,ilma filtrita ,vaja korra tänaval nüüd testida . Kuna nagunii läks selle tegemiseks,otsustasin ka lekkekontrolli teha,kuna rõhku ikka nagu vähe.

Pilt

Lekkis sellisest kohast väga korralikult,mis on minuarust vist mul 3aastat puutumatult all olnud. Kunagine toruots mis vastu maad käis,kraapsu ja mõlki täis,sellest kohast isegi usun,et võis rõhku kadudagi ära see 1 psi vms. On küll kahe klambriga ja ilmselt panemise ajal kontrollitud aga mine sa tea nüüd.. tegin eile otsa silikooniga üle ja äkki jääb nüüd pidama. Kohises täiega õhku välja.

Alla said pandud ka 285/35/18 Michelini rehvid, tunduvad tükk maad laiemad originaalist. All 275/40
Pilt



Sai sõpradega grillitud natuke. 880kw tuleb ära kamba peale. Pooliku dragi auto jagu .

Pilt

Täna vaatan siis kas tuli boosti juurde. ;)

Autor:  Astrona [ 14.05.2013 12:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Maik kirjutas:
Hobiauto omamine on tüütu.
Kevadel parandatud summuti käib kahest kohast vastu tagasilda ja käigukasti, kuigi on üsnagi normaalsed vahed sees 5-6mm. Jälle midagi uut... raske parandada. Vaja vist katki lõigata,ei mängi muidu välja. Ajaga on kiire ja pole tegijat.
Ära üldista! Corvette'id on tüütud :D Ront-Nissaniga pole mingi probleem torule lõdviku jupp peale tõmmata et ei koliseks.

Maik kirjutas:
Alla said pandud ka 285/35/18 Michelini rehvid, tunduvad tükk maad laiemad originaalist. All 275/40
Kui sooned maha arvata, siis vist klapib. 275'ed sul sellise kant-servaga kah, et küljelt liiga laiad poleks vms. Sellise vahetuse puhul võib juhtuda, et pidamine ei paranegi,m sõltub segust.

Autor:  Maik [ 14.05.2013 16:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Pidamine paranes kahjuks niipalju,et kas auto on nõrk või on rehvid väga head (mis oleks imelik ) :p
Peab vist dünosse minema.

Leke on nagu kõrvaldatud, boosti tuli ka nats juurde, aga lõpus väriseb boosti kell, millele see huvitav viitab. Kas rihma libisemisele. Rihm tükk aega peal olnud
ja oli üsna veninud,samas nagu otseselt midagi viga ei tundunud,seega sai tagasi pandud. Sõitsin ilma õhufiltrita,ainult restrictor plate kompressori ees,aga ikkagi 0,4 bar ainult max...mis on ca 6 psi.
Tean,et sama rihmarattaga peaks tulema 14psi ,ilma restrictor plateta. Korra võiks ju ilma proovida , kui siis ka rohkem ei tule siis on selge,et rihm libiseb ilmselt peal.

Summuti sai endale täna nats keevitust juurde,võngub nüüd koos teise toruga ehk on stabiilsem ja ei käi niipalju vastu .

Autor:  Astrona [ 14.05.2013 18:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Maik kirjutas:
Pidamine paranes kahjuks niipalju,et kas auto on nõrk või on rehvid väga head (mis oleks imelik ) :p
Mis see tähendab, et vajutad 2.ga gaasi põhja ja läheb?
Düno aitab siis kui samma kohta lähed ja paned sama ülekandekao_%, mis eelmine kord. Muidu iga düno näitab erinevalt ja siis igaüks väntab veel Tambovi koeffitsendi nii otsa, et tuju hea oleks.
Mõõda 100-150kmh vms vahemik mingi elektroonikaga ära. Ise kasutasin 120-150kmh kuna 3. käiguga seadistamiseks lasin 110-160kmh kuna max-boost tuli ~110kmh juures. Aga see 30kmh aken on liiga lühike, mõõtmistäpsus muutub liiga oluliseks (1.7s parim GT35'ga ja 1,95 GT28ga - liiga lühike aeg). 100-200kmh oleks täpsem, aga samas ei ürita promoda, kui just mingi suletud tee käepärast pole. Siis vast lihtsalt 3. käiguga 1000rpm gaas põhja ja piirajani, annaks piisavalt pika aja, mida järgmine kord võrrelda - samas jälle all pool otsas mingi puterdamine näitaks nagu võimsus oleks langenud, kuigi võis olla tõusnud.
Kunagi Ascona-ajastul oli mul 2 kilomeetri-posti ja spidoka-lõppkiirus võrdlusteks :D siis oli parim 165kmh, enam paraku see variant ei sobi. Aga lõppkiirus on täpsem, kuna see sõltub vähem pidamisest... Saaks teha ka näiteks 40kmh lendstart ja logist vaatad 50-150kmh. jne jne. G-techiga saaks kah G-graafikuid võrrelda. Noja pead silmas pidama, et erineva suuruse ja rõhuga ratas, kaasreisija stuff pagassi, bensiin paagis, kõik mõjutab...

Autor:  Maik [ 14.05.2013 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Pole sellist elektroonilist jubinat otseselt. See logimise aparatuur päris igat sekundit vist ei mõõda, seega ebakindel scanneriga. Pealegi on see Ghosti meeste käes hetkel.
eks peab kuidagi kaamera jälle autosse panema. Pole sellist head rakist,jälle vaja ehitada vist. Hea kui oleks taaskasutav,mitte,et teibiga rooli küljes ;)

Jah, 2-se käiguga võiks nagu rehvid lahti ikka saada 4000rpm alates ... ehk ca 70-80 pealt.


Vastav sirge tee on kodust 200m kaugusel,kus kannatab ka 300 ligi ilmselt sõita. Ja autosid liigub üsna vähe. Sellesuhtes logimiskoht on. Aga ajaga on nats kiire,
prioriteedid kõigepealt seega on mitmeid päevi järjest juba mingeid aiamajakesi meisterdatud liu laskmiseks ,selle asemel,et autoga tegeleda korralikult. Ega midagi teha ei
oskagi tegelt. Aku tuleb ka vist ära vahetada, mahutuvust eriti ei ole,kuigi kui pealt maas siis vool on ka 3 nädalat hiljem kenasti sees.

Eks ma proovin mingi hetk. Annan teada.
Võibolla oleks aeg süüdet või midagi peale keerata.

Autor:  Maik [ 21.05.2013 9:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Mõned niisama klõpsud veel.
Auto läheb Ghosti,äkki saab summuti nats paremaks.


Pilt

Pärnu Ameerika auto üritusel
Pilt

Pilt

Autor:  Maik [ 17.07.2013 22:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Ideid ?

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 5911_o.jpg
https://www.dropbox.com/s/pwx9tx2ril6tj37/IMG_1642.JPG
https://www.dropbox.com/s/wqls562efd7psv7/IMG_1644.JPG

käib nagu küünalt ei oleks, samas süütepoolist säde tuleb ja juhtmed on ka nagu kontrollitud, kas küünal ise võib selline olla,et ei tööta ? Üldse? 2-3 kuud vanad küünlad muidu.. erroreid ei anna, kompressioon oli seal silindris 11 bar
Kõik ülejäänud küünlad on nagu vasakpoolne.

Kune idle on tänu camile nagunii kõikiv,siis pole aru saada ,lihtsalt edasi käib sitemini...

Autor:  Astrona [ 17.07.2013 23:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Welcome to club :D

Isolaator valge, segu lahja.
Miks keermed märjad? Olid äkki lõdvalt peal.
Ega see kui ilma rõhuta säde on, et ei tähenda, et süütesüsteem korras on.

1 konkreetne pütt? No vaheta küünlad ja teise testiga poolid, või kui jagajaga, siis juhtmed, omavahel ära ja vaata, kas siis teine pütt juba jätab vahele.

27. leht 28-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/