TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5051
26. leht 28-st

Autor:  ahto42 [ 22.12.2011 9:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Keraamiline teraplaat lõikab karastatud materjali küll. Vanasti oli selle nimetus BOK(vok e.k) plaat, millega karastatud asju, ka laagreid treiti ja treitakse tänagi. Nt mõned käimari laagrid on astmetega, mis lisab laagri hinnale 100 euri juurde, kuid treial saab 20-35 euri hakkama. See tera üles tõstmine on pigem plekist pingi ja mitte vastava tera süü.
Lihv saab muidugi täpsem.

Autor:  uzzac [ 22.12.2011 10:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Tuleb sul tee Liguri juurde jalgealla võtta. Tema võib sulle täpselt sellise hooratta treida millise soovid või vana ära korrastada. Seni meile tehtud tükid on kõik väga korralikud saanud.

Autor:  Mihkel [ 22.12.2011 15:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Ju ma siis olen viletsa pingi otsa korra sattunud, igatahes ühe väga jubeda hooratta juures tekkis treimisel probleem ja lahenduseks oli lihvpink.

Autor:  Jaan [ 22.12.2011 22:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Toota lasi Austraalia-Mart:
Pilt
Siledaks lihvis lõpuks Detjonn
Pilt
Ehk sul jääb ka ilmselt tõde kuhugi sinna vahele kui karastunud kohad sees.

Autor:  Maik [ 29.12.2011 10:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Läks ikka treimisse siin ära,sest lihvpinki ei mahu vms ja siin pole ju variante midagi valida kah nagu.

Järgmine aasta kunagi tellin ära uued jupid, hetkel rahadega nats kitsas. Ehk saab asja!
Seniks, head uut aastat madala punase auto poolt :car

Autor:  Maik [ 14.04.2012 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Huh,

Eile jõudis sidur kerge kell 15.00 viljandi umbes, seejärel sai hakatud alla panema - Ütleme nii et suht kiiresti sai tagasillad/kastid alla ,õnneks oli natuke abi ka. , kella 1900 iks selgus ,et master cylindri juurest hakkas lambist lekkima. See võttis tuju ära ja kiiret enam ei olnud.

Tegin kohe suurest "õnnest" meme eile

Pilt


Õhtune googeldamine nagu näitas mingit tihendit peasilindri juures ja nagu ikka üritasime soodsalt hakkama saada. Natuke jebimist ja maas ta oligi, leidsin ka uue tihendi 0,3 euri eest. Seejärel päev otsa palju vaeva summutite /kollektorite/ küünlajuhtmete/ genekatega , mõned "vales järjekorras" kokku pandud asjad ja juba kell 17 00 sain sõitva autoga minema sõita garagest. Sidur töötab nüüd kenasti.

Pidurid on vaja üle õhutata,ainult tagumistest ei piisanud mis lahti oli.

Täna on pildipäev seega lisan ka eriti suvalise, kivid peate auto alla ise mõtlema. :lol:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7520_o.jpg

Autor:  Maik [ 23.07.2012 0:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Ehk on kellegil sobivaid istmeid taolisse autosse pakkuda ?
Nahatamine on suhteliselt kalli hinnaga,samas võiks nagu värskendada sisu.

Vahepeal jooksis ka mootor kotti American Beauty ajal, pole veel lahti võtnud.
Saalekolks või kolvid, peale pikka burnouti ja keema laskmist.

Autor:  Maik [ 01.09.2012 12:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

2 kepsusaalet oli ringi tõmmanud ja tänu sellele ka vänt kõver ja plokk nahkas.
Mainin ära,et kõik muu on korras ja detost jälgi ei olnud. 3a jooksul pole küünlaidki maha võetud - võiks vist nüüd ära vahetada :P
Pilte moto mahavõtust leiab siit https://www.dropbox.com/sh/ikmtfd0j1s0hyub/cghuXpSiIc

Sai siis uus ls1 plokk koos sisuga ja kaantega soetatud Võrust vahepeal.


Usast on tulemas Hinson Supercarsist uued Uretaan mootoripadjad .
http://www.hinsonsupercars.com/p-1285-h ... torx7.aspx


Samuti uued topelt klapivedrud tänu millele saan ka vähemalt pöörded 6800 rpmi ni vana ca 6100 asemel.
Väga kerged terasest taldrikud, kasutavad stock juppidega.

Pilt

http://www.briantooleyracing.com/660-li ... gines.html
.660" Lift Dual Spring Kit for LS engines using stock rocker arms. Includes dual polished springs, matching tool steel retainers, locators of your choice for stock or bronze guides, locks and seals. Spring specs are 155 lbs @ 1.780", 380 lbs @ 1.180", 400 lbs @ 1.130, coild bind @ 1.070"

Põhjus ilmselt miks auto tegi ka wheelhopi kõvasti vahest, peitub ilmselt siin ,tänu kogu transmissiooni ahela värinale
https://www.dropbox.com/s/xxg4su904ttis ... 152935.jpg ehk 1 padjaga auto üsna pikalt sõitnud... padi oligi kahes tükis . Ja ainult 2 patja tal ees ongi :ohshit

Kaanetihendid ja mootoritihendid tulevad lähiajal, õnneks osutus ka seekord nii,et ise tellides vaata,et läheb kallimaks.
American Beauty aitas hädast välja ka plokikaane poltidega.

Arvatavasti talve jooksul teen uue sisselaske mis tuleb vähemalt 2 cm suurema diameetriga (mahutamisega on probleeme ) ja annab lisarõhku mootorile.

Autor:  timmi [ 01.09.2012 22:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Tsiteeri:
Arvatavasti talve jooksul teen uue sisselaske mis tuleb vähemalt 2 cm suurema diameetriga (mahutamisega on probleeme ) ja annab lisarõhku mootorile.


Millist lisarõhku suurem sisselase mootorile annab? :-D

Autor:  Maik [ 02.09.2012 9:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Kompressori sisselaske ava on ca 9cm või 10 mälu järgi,
Minu sisselase on 7cm sisediameetriga . Sai tehtud,et piiraks rõhku kõrgematel pöörtel. Muidu kasutati piiravat rõngast kompressori sisselaske ees.

Autor:  hents99 [ 02.09.2012 10:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Mul on mõned LSx mootorite 92mm drosselklapid üle. :)

Autor:  markomaan [ 03.09.2012 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Saab talveks kokku ja siis jäärajale:P???
Aga edu ja õnne igaljuhul!

Autor:  Maik [ 03.09.2012 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Pole aimugi kunas kokku saab, ilmselt kuni kaanteni saaks varsti kokku panna tõesti, klapivedrud jäävad takistama.
Kiiret ei ole, ilmad nagunii kehvad...

hents99, uurisin nats ja võibolla pordin throttle body ise nats ära,natuke nagu pidi juurde andma keskmistel ja madalatel pööretel.
LS6 sisselaske kollektor oleks selline 25 hp asi,aga seda pole kuskilt soodsalt võtta kahjuks.

Uued küünlad tellisin kah ära, lähevad samad mis ennegi, Denso T20 tavalised küünlad kuna nendega probleeme ei olnud.

Autor:  Maik [ 11.01.2013 11:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Vahepeal on kast ja mootor omavahel kokku saanud peale aastavahetust ja esimene käivituski tehtud. Töötab küll-kuidagi.
Igast seibe-ja-asju olen ringi teinud treiali juures ja rullikuid paremate vastu vahetanud. Plastik ikka ei kesta niihästi pinge all.

Meeldiva lisana on *vist* multifunktsionaalne tuledelüliti saba andnud talvel ja enam pole udukaid,esitulesid,näidikute tulesid. õnneks on ise remonditav,aga kuna garaas on külm siis väga ei viitsi seal üldse viibida ega midagi teha. Kütmine võtab ju aega :)

Summuti kokkuehitus veel plaanis ,toru on sebitud ja 3" flantsid nüüd ka varsti olemas . Ja on ikka-see mõte,et äkki teeks sisselaske 3" toru pealt 4" toru peale. Või leiaks üldse lühema tee . Hetkel on 3" avaga suur Sparco filter ees numbri taga ,ehk toru jookseb ülevalt alla stangesse -must vahekoht paistab ka pildilt. Ehk:

1* teeks selle ümber 4" peale ja ostaks uue filteri
2* leiaks üldse mingi muu lahenduse
3* palju see läbimõõt üldse mõjutab? kompressori inlet on 4" ise-enesest. Aga boosti piiramiseks sai 3" peale tehtud ta samas kunagi... sellesmõttes pole võibolla mõtet üldse ümberehitusega jamada. Lõhki ju mootorit lasta ei tahaks,samas on kuidagi vähe neid hobeseid ikkagi,tahaks saada selline ikka 600hp mootorist või nii, teoorias. Pöördeid saan nüüd tõsta 800-1000 võrra ehk 6000 peale.
Võibolla ainult sellest piisab,ilma sisselaset modifitseerimata ? See oleks kõige parem mugavam viis ka.

Pilt

Pilt

Pilt

Keeruline mahutada siia midagi..
Pilt

Autor:  Pipe [ 01.02.2013 22:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Mis asi sul tera üles tõstab?

Nagu või sisse nuga...


Kõigepealt mõõdad ära kõvaduse ennem teed eeltöötluse, siis 1000* suurendus, mõõtmised, nullid paika ja pinki pooltöötlus ja lõppviimistlus.

kui vaja tehakse ka keemiline proov paar puru , lahus
Mõõtmised sh pinnakaredus.

Kaasaegsemad treipingid ongi suht pekist aga selgroog on tugev selle eest.

Hoorattaa treimine ei ole midagi keerulist ja terasest corvette hooratas?

26. leht 28-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/