TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5051
3. leht 28-st

Autor:  hents99 [ 16.02.2009 22:47 ]
Teema pealkiri: 

Mitme soonega sul rihmaratas on?

Autor:  Maik [ 17.02.2009 0:00 ]
Teema pealkiri: 

6 soonega, minu võimsuse jaoks piisab, ei hakka libisema. Rihm ümber ratta suht..

Kuskil 700-750rwhp on see piir kus 8 soone peale üle minnakse ja peale seda on ka veel lahendusi olemas soonrihma jaoks iseenesest ...

Autor:  hents99 [ 17.02.2009 0:12 ]
Teema pealkiri: 

Mul 7 soonega, otsin lihtsalt mingit levinud rihmaratast ca 150-160mm diameetriga. Mingit odavat lahendust, võimalus kasutada 5 soonega originaal mersu rihma (selliseid rattaid mul päris palju), aga arvan, et võib läbi libisema hakata.
Ainuke variant vist uus treida vastavalt vajadusele, mingi auto oma raske leida.

Autor:  Maik [ 17.02.2009 0:23 ]
Teema pealkiri: 

autoeksperdis (kgk) -s on kataloog kus on palju igast rattaid,mine uuri

Autor:  RKsilver [ 17.02.2009 5:20 ]
Teema pealkiri: 

Räägi kust sa need 12 tugevus astmega poldid said ?
Muidu jõudu ja jaksu tegemistel ja et midagi võimsat ikka tuleks ! ;)

Autor:  Maik [ 17.02.2009 9:33 ]
Teema pealkiri: 

Ma ostan kõik poldid-mutrid klambrid würthist,
tollmõõduga on paras keberniit , kõik on tellimise peale Viljandis ja mõnda asja mida vaja seda just selles mõõdus pole. Alles eile käisin tollkeeret pikendamas treiali juures 3-mel poldil, aga see maksab nii 10.- eek kokku sellesmõttes on siin jälle lihtne :lol:

Autor:  zoom1 [ 18.02.2009 0:19 ]
Teema pealkiri: 

Ise ostsin Lasitast 12 tugevusega ja peenkeermega siduripoldid, kuna würthis öeldi, et pole ja ei saa tellida ka.

Autor:  Maik [ 18.02.2009 8:28 ]
Teema pealkiri: 

12 tugeva võtsin ainult selle pisikese 6-se poldi, ülejäänusid ei tundunud nii kõvasid vaja olevat, vahest on ka würthis kataloogis asju mida tegelt ei saa tellida muidu...


Igastahes, eile sai veel kõvasti autot kokku laotud (teemas update ka )
ja kui täna õlitorud külge panna saaks käima ära panna bov-ita .

Küsimus : kas peaks õli ENNE ära vahetadama praegu autol või vahetab hiljem,kui kõik lekked ja asjad kontrollitud? Kompr. ja torud jääks praegusel juhul vanast õlis puutumata, muud vahet ei oleks... (õli vahetan lihtsalt hoolduse mõttes )

kui suur on oil restrictori auk ? Mul on mingi 4mm auk kompr õli jaoks, kas see on piisavalt väike ? Et peaasi,et mootorist rõhku liiga ei langetaks.... suitsemise vms teemat mul ei tule, lihtsalt õlitab hammasrattaid. Ärajooksu sis. diameeter on üle 10mm...

Autor:  Mihkel [ 18.02.2009 10:43 ]
Teema pealkiri: 

Mis nõuded kompressor õlituse kohta esitanud on?

Autor:  Maik [ 18.02.2009 11:30 ]
Teema pealkiri: 

Ei oska öelda... netist ei leia midagi.
see 4mm auguga asi oli seal originaalis küljes nagu. Eks õlisurve järgi peab otsustama vist hiljem, muud varianti nagu ei ole...

Autor:  Mihkel [ 18.02.2009 12:22 ]
Teema pealkiri: 

See 4mm ava on ilmselt täpselt paras sinna, kui see stuts kompressoril originaalis juba küljes on.

Autor:  pr8 [ 18.02.2009 17:05 ]
Teema pealkiri: 

RTFM:
http://www.paxtonauto.com/faq.html#q16

Ja see 4 mm võib ka 5/32 olla.

Autor:  mihkelm [ 18.02.2009 18:09 ]
Teema pealkiri: 

küsin lihtsalt ,et miks on vaja kompressorile bov-i?

Autor:  pr8 [ 18.02.2009 20:36 ]
Teema pealkiri: 

Ära lase nimest eksitada. Tsentrifugaalkompressor on turbo, lihtsalt aetakse teistmoodi ringi.

Liblikad on peale kompressorit ehk kui kõrgetel pööretel gaas maha lasta, tekib samasugune liigne rõhk.

Autor:  Maik [ 18.02.2009 22:52 ]
Teema pealkiri: 

seda RTFM olen ma lugenud täna, oli seal midagi õlitutoru läbimõõdust? Ei.


Nii, igastahes panin auto tööle vahepeal, koos rihmaga ja rihm suht kohe maas ka SC pealt nii,et jah, häid ideid nüüd oleks vaja põhjuse jaoks.
Ilma rihmata said testitud ära õlitorud ja need pidasid kenasti.

Silma järgi on rullikud teiste rullikutega tasased, ise pakuks,et midagi on miskipärast viltu kraad või paar ja sellest piisab, hämmastav ikkagi.. ma mõtlesin,et kui soonrihm siis jookseb ka sooni mööda(kasvõi natuke viltu) aga huiatki.

Lasertooli peab kuskilt sebima homme
http://www.alignment.com/downloads/dotlinequickref.pdf saab ka midagi taolist katsetada

Ja mina mõtlesin,et täna saan puhumist tunda juba , ehee

Bovi pole vaja , võib ka bypass olla ,aga kuna mul pole bov-iga autot olnud siis tahaks ju ikka ise proovida bov-iga :)

3. leht 28-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/