Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 06.05.2024 11:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.08.2011 1:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Siinkohal ma arvan ei ole üks väike anektoot OT:

Mees sõidab oma mingi x-liitrise ameeriklasega tanklasse, ajab vooliku paaki ja hakkab täitma. Liitrid jooksevad ja jooksevad. Mingil hetkel hakkab mehele kahtlane tunduma, kas ta mitte juba paagi mahutavusest enam pole lasnud? Aga paak pole ikka täis ja liitreid muudkui voolab sisse. Keegi möödakäia märkab olukorda ja märgib: "Mees, jäta ikka mootor tankides seisma!"

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.08.2011 8:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Madalatatud

Pilt


Tootja on selline http://www.amiflex.ee/pilt/d/16706-2/20110815_005.jpg

:kill
Tõstsin veel auto kaalu mõnesaja võrra

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.08.2011 22:19 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
Selle madaldusega oleks pidanud proovima, oleks ilmselt parema 60ft saanud :)

Tegelikult on selle kehva 60ft põhjuseks osalt kindlasti auto sportlikkus - jäik vedrustus, suht palju anti squati (vähemalt c6 on, küllap ka c5), madal raskuskese. Kaal ei liigu nii hästi taha, mida kõrgemal on raskuskese seda paremini see käib. Ja anti squat on hea pehme vedrustuse puhul, eriti sõltumatu vedrustusega, millel muidu kalded ja rataste vahe muutuks ning pidamist vähendaks. Aga kui kaalu jaotus käib läbi puksid ja õõtsade mitte läbi vedrustuse on see väga järsk ja pidamise tunnetus väheneb.

Nii et selle plaadivirnaga oleks pidanud palju parem olema juba! :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2011 22:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Vahepeal oli teema a,et pedaal vajus põhja ja pidi pumpama mitmeid kordi peale käivitamist,et üles tuleks tagasi.. valasin õli juurde ja viga kadus ajutiselt ära. Nüüd sama asi jälle. Ilmselt siiski siduri slave silinder lekib ja laseb samas ka õhku süsteemi.

Tundub,et sidur libiseb ja hakkab otsa saama VÕI lekib see õli sinna peale ja sellest ka minu varasem oletus,et auto ei käi nii hästi enam edasi... :kill Preagu märja teega 2 käik alles 4000rpm juures hakkas rattaid ringi vedama. Alati on muidugi variant,et hunnik obedeid on kappama läinud,kuigi miski sellele otseselt ei viita. Väike kärsakas oli ka peale sõitu autol juures,aga muidu eriti pole lõhna vms tundnud ..

3 suve järjest on muidugi kõvasti pähe ka astutud sellele,eks on vaikselt aeg ka. Loodetavasti kestab nüüd need viimased sõidud ära ,preagu paak täis :D Õnneks on ajastus suht hea,õues on nagunii mõttetud ilmad ;)

vahetuse õpetus : http://www.97vette.com/repairs/clutch2002/

tööd on päris palju, tagasilla veovõllid lahti, torukolled küljest jpm jama :S

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.09.2011 21:43 
Eemal

Liitunud: 15.08.2010 19:07
Postitusi: 124
Asukoht: Viljandi
kõvatamist sulle
http://www.silviav8forums.com/forum/vie ... &start=150

:P

_________________
haidukk ja takk
M: 200sx S13


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2011 14:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Eestiski on ju ls1 mootoriga nissan, Crack ja nende tiimi nissan siis :)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2011 12:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kas antud autole sobiks sidur pidurimeistri mingite katetega ära teha ?
Ma arvan,et korv on korras.

Autole oleks iseenesest võibolla ostja,samas ei ole tal huvi libiseva ja õli mitte pidava silindriga auto vastu.
Tuleks vähe odavam iseenesest mulle.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2011 21:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Usun et saab vähemalt samahea, kui originaal ketas. Neil väga korralik materjal.

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.11.2011 9:36 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Need nn."SUBARU" katted, (nii vähemalt neid kästi sealt küsida), kestsid ikka turbo nelivedusel autol isegi originaalkorviga jube hästi :!:

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.12.2011 18:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Võtsin asja eile ette , 1,5h-ga jõudsin niikaugele, edasi läks keerulisemaks muidugi. Torukolled lahti ja süütepoolid ja küünlad ja ..pfffff

Pilt

Sidurikorv ja kulunud ketas..
Pilt

Hooratas

Pilt

Tagasild

Pilt

Käigukast+differ+karadaan koos tunneliga

Pilt

Mis targemad arvavad, mitta jätta mida võtta ?
Treial arvas,et väga tark neid asju just treida ei oleks. Samas
ebays müüdavad kitid on paljud ilma hoorattata.. (see ka ainuke mida lihtne treida oleks, korvi peaks juba neetidest
lahti võtma ja palju jama) . Nii lihtsalt ühesõnaga ei pääsenud,et ainult katted vahetada...


http://motors.shop.ebay.com/i.html?_fro ... ch&_sacat=
Eesti pakkumine on preagu 516 eur kogukomplekt.

Et võibolla midagi http://www.ebay.com/itm/SPEC-Chevy-Cama ... 3967wt_905 sellist ja treida hooratas ilusamaks ? Või lihvida või ma ei teagi..

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.12.2011 0:06 
Eemal

Liitunud: 26.06.2008 10:40
Postitusi: 226
Asukoht: tartu
Ega hoorattal mõrasid sees pole?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.12.2011 0:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
500eur maksab 3 kettaline Tilton läbi eikki tellides + hooratta tegemine 350eur

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.12.2011 0:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Mõrasid ei ole kuskil sees,aga pinnale on metalli kandunud ja kühmuline. Sinine vms, pole ka midagi.

Iseenesest mingit eri spec stage ketast muidugi osta soovi ei ole, sest autot ilmselt edasi võimsamaks ei ehita ja pigem ikkagi tulevikus müük.
Eks selliste autoga see väike mure on jah,et kohe kuskilt midagi eriti võtta ei ole... :)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.12.2011 0:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Hooratta pinda ilmselt treimisega ei taasta enam, kuna saarekesed on karastunud ja tõstavad tera üles.
Hooratta laseks mina lihvpingis siledaks uuesti ja siis ostaks terve uue sidurikomplekti, mis oleks juba varuga antud jõule.
Mitme kettalisel siduril ei näe mina nii väikse jõu juures veel mõtet.

Mis mõõduga see sidur sul on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.12.2011 9:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Minul oli kulumist vähem, kuid tänu 8000rpm startidele saarekesi rohkem ja treial lasi nii hooratta, kui korvi ilma probleemideta üle.
Suurim aeg kulus just sirgelt pinki sättimisele.
Kahjuks ma enam samas firmas ei tööta, ega saa Sind aidata, kuid uuri veidi veel "vanakooli" meestelt treimise kohta.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11