Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 01.05.2024 5:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 0:38 
Eemal

Liitunud: 15.07.2008 16:09
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Mis läbimõõduga see rihma ratas on? Kiilrihmad jäävadki alati läbi libisema ning kusjuures suhteliselt palju (% ei mäleta enam) - vahet pole palju sa seda pingutust peale keerad.
Lisaks ka huvi pärast küsimus - kui suur on alumine ratas?

Kui mina näiteks tahan enda mootoril rõhku tõsta või nagu Pärtel ütleb rohkem õhku silindrisse mahutada (mis on muidugi ainuõige), siis ei piisa enam sellest, et teen ainult ülemist rihmaratast väiksemaks - hakkab läbi libisema ja kõik.
Ega need föönid muidugi tarbivad ikka väga korralikult seda energiat. Mul oli vist ca 100 kW täiskoormusel (0,8 bar laaderõhu juures) vaevalt et ta sinul suurusjärk väiksem on :)
PS kui soov rulliku profiili mõõta, siis selle saan väga täpse asjaga ära organiseerida (nurgad, raadiused jne joonisele) - aga alles peale mai kuud, kui on soovi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 11:10 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Ja asi pole ainult boosti tekitamise võimsuses, vaid ka pöördessemineku inertsis - kogu sellele kompressoris olevale kolale mitukümmend tuhat pööret sisse ajada on ikka paras töö.

Karmimad tsentrifugaalid on seetõttu näiteks hammasratastega käitatavad.

Küünaldest - mina vahetaks küll kõik ära, esmakäivitus, lastehaigused jne ju üle elatud. Küünlad on kulukaup nagu kütuski. Näiteks dragi Camarol lasin poistel peale iga sõitu kõik välja keerata ülevaatuseks, mille järgi ma muidu seadistan? Õige oleks muidugi üks sõit = komplekt küünlaid, s.t. a la 300.- lisakulu per sõit. Eliminaatoriks sai muidugi uued sisse pandud.

Mis sädevahet muidu kasutatakse selle boostiga? 0.5 mm? Ja aste külmemad küünlad?

Pole vast mõtet jätta VÕIB-OLLA 50 või 100 hj lauale mõne pisiasja pärast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Sädevahest ega külmaasmest ei oska rääkida kahjuks midagi.
Keegi targem võiks oma kommentaari panna mis küünalavahet kasutada siis võiks. Võtan nad välja neljapäeval siis kontrolliks, siis on aega tegeleda. Eelnevalt testin võimaluse korral ära ka süütepoolide töö.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 11:44 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Nojah, ma ei taha öelda, et tingimata selles on asi, aga boosti olemasolu ei garanteeri, et näiteks üks pihusti ei tööta üldse või üks küünal on kutu või kõik silindrid jätavad aeg-ajalt vahele jne.

V8 ja V7 teevad üsna sarnast häält, vahe lihtsalt 70 hj! :)

Võiks ka seda lugeda:
http://www.dragstuff.com/techarticles/r ... plugs.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 11:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kui mootor on külm on aru saada,et kõik ei toimi perfektselt - üks silinder jätaks nagu vahele ja mootori töö pole päris ühtlane. Sai seda eduardiga ka kuulatud. See asi on olnud auto ostust algusest peale ehk terve eelmine suve sõitsin ka nii. Siis saigi küünlad kohe ära vahetatud sellepeale - muutuseta. See on aint alguses ja hiljem pole midagi aru saada kordagi. Küünlad olid tookord kõik ühesugused ,kui välja keerasin järelikult nad ikka töötasid kõik siiski

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 13:30 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Ebaühtlane tühikäik on ok, just see ongi oluline, et küünlad oleks ühte nägu. Sama ka kompressiooni kohta, number on suht savi, sõltub oluliselt näiteks nukkvõlli karmusest, peaasi, et silindrid võrdsed on.

Kas summutid olid muidu all? Väljalase võib ootamatu pidur olla. Suht karm näide oli näiteks Erkki vana Camaro @ 2002. Pidi nagu 476 cid'ist 500 hj olema, aga lõppkiirus 170 kandis, WTF?? Lõpuks sidepipes alt ära ja voila - 185 km/h. Vahe 150 hj!

Sädevahest - kui dünosse lähed võid ju eksperimenteerida, kuigi kuumade headerite vahel urgitseda on päris "lõbus".

P.S. Küünlajuhtmed pole ka igavesed!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 14:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Nonih, miskit perses igastahes nüüd.
Hommikuul korra kiirendades oli tunda,et auto jõid mingil pöördeld korra kadus ära (arvasin,et tõmbas ratta ringi killustilik ja veojõu kontroll sekkus) , sellegipoolest tegin preagu Wot-iga paar runi ja ongi teema, küttesegu jookseb 18-19 peale alates teatud pööretest ja jõid väheneb :roll: ja tühikäigul ka enam gaasi anda ei saa (3500 vms sealt maalt) , hakkab puterdama mootor. Kütuse survet ma kahjuks WOT ajal ei mõõtnud tänu krdi tobedatele voolikutele ,igastahes minu money on seal,et kütte etteandes on probleem või pumba enda töös mis imelikult käib. varem oli segu pigem rikas, imelik,et nüüd siis peale lekete testi ja asju läks lahjaks? pumpa ega voolikuid näppinud ei ole.

õnneks palju ei lasknud seega loodan,et mootor on siiski korras :x

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Viimati muutis Maik, 24.03.2009 14:32, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 14:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vaata mis nägu küünlad on.
Mina paneks esialgu stock küünlad ja sädevahe 0.7mm. Võiks ülelaetud mootorile selline paras alguspunkt olla.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 15:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
See miskit mis perses oli tuleb välja,et on kütuse näidik nüüd. Eelmisel suvel oli korras ja seda ei kahtlustanud kordagi preagust siiani.
Läksin õue proovisin käivitada - lõta lõta ja surr välja. pump käib, maha ei tilgu... tõin 20 l kütet juurde ja nüüd käib nagu unistus jälle.

Tegin paar 0>200 runi ka kiirelt kaamerasse ja eluhea meel on :P
Aga natuke on ikka tunne,et vahepeal nagu ei tõmbaks koguaeg täis jõuga, peab küünaldi vist vaatama tõesti.

ebameeldiv uudis on aint see,et meeletult on motoorist kütust juba läbi käinud :P

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 16:16 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Ega's hobused riidekapist tule, ikka kütusest! Bensiin on isegi koguse kohta kõige võimsam kütus, näiteks metanooli läheks 2+ korda rohkem.

Tõmbe kohta, kas jõnksutab, või teatud pööretel on nõrk? Võid ju proovida näit 4 käik 3000-redline (või kolmandaga kui rehv peab) ja vaatad A/F'i.

Võib-olla ECU annab keskpööretel liiga palju kütust peale ja lööb täis, kõrgetel on tsentrifugaal juba boosti üles saanud ja ok.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 17:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
stock küünalde vahe tuleb välja,et on 1,5mm kuskil (netiandmete põhjal siis .060 tolli,et parandan selle vea ära ja siis vaatame edasi. :o Kõrgemate pöörete peal nagu annaks tunda ,et ei vea päris ühtlaselt, 4000 ja up.

4 jas käik ja redline on 200km/h, sellest ongi jama,et ise nagu ei jõua vahtida neid asju kõiki korraga.

Panin fotoka traatide ja karbiga lae alla, eks õhtul vaatan kui värinavabalt pilt peale jäi ja kas silm ikka seletab kõiki andmeid vaadata ...
preagu on autol siiski vale õhufilter, katid , orignaal summuti. ;)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 17:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Boost hoiab ilusti nüüd üleval ennast ja rihmapuru enam ei tule?

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 18:23 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
1.5 mm!!! :shock: Vaatasin jah...

See on küll vaakumiga töötamise jaoks a la maanteesõit. "Põlverefleks" kohe ütleb, et selles asi võibki olla, boosti tekkides ei jõua kõrgetel pööretel läbi lüüa, tulevadki vahelejätud ja jõukadu.

Isegi 44 amprise magneeto korral, mille särts on 900 mJ kasutatakse 0.35 mm. Erkkile lasin panna ka 0.35-0.40 ja kartsin süüteboksi nõrkuse pärast, kuigi boks oli MSD 7, mis on mõeldud ülelaadimisega race mootoritele, 190 mJ. USA foorumite põhjal on 1400 hj kandis MSD 10 miinimum (700 mJ, kõige võimsam kondensaatorsüüde) ja magneeto soojalt soovitatav.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Vaata korra seda videot: http://www.youtube.com/watch?v=N4l642TnA2c :shock:
Siin nüüd hästi näha, mida see kiilrihm teeb vastavalt pööretele( vasakul pool pinguti liikumine).
Ainuõige on panna sul vedruga pingutus.

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Viimati muutis AndresZ, 24.03.2009 18:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2009 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sealt on ilusti näha, milleks on automaatset pingutit vaja. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11