Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Mitme soonega sul rihmaratas on?
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

6 soonega, minu võimsuse jaoks piisab, ei hakka libisema. Rihm ümber ratta suht..

Kuskil 700-750rwhp on see piir kus 8 soone peale üle minnakse ja peale seda on ka veel lahendusi olemas soonrihma jaoks iseenesest ...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Mul 7 soonega, otsin lihtsalt mingit levinud rihmaratast ca 150-160mm diameetriga. Mingit odavat lahendust, võimalus kasutada 5 soonega originaal mersu rihma (selliseid rattaid mul päris palju), aga arvan, et võib läbi libisema hakata.
Ainuke variant vist uus treida vastavalt vajadusele, mingi auto oma raske leida.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

autoeksperdis (kgk) -s on kataloog kus on palju igast rattaid,mine uuri
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Räägi kust sa need 12 tugevus astmega poldid said ?
Muidu jõudu ja jaksu tegemistel ja et midagi võimsat ikka tuleks ! ;)
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Ma ostan kõik poldid-mutrid klambrid würthist,
tollmõõduga on paras keberniit , kõik on tellimise peale Viljandis ja mõnda asja mida vaja seda just selles mõõdus pole. Alles eile käisin tollkeeret pikendamas treiali juures 3-mel poldil, aga see maksab nii 10.- eek kokku sellesmõttes on siin jälle lihtne :lol:
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ise ostsin Lasitast 12 tugevusega ja peenkeermega siduripoldid, kuna würthis öeldi, et pole ja ei saa tellida ka.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

12 tugeva võtsin ainult selle pisikese 6-se poldi, ülejäänusid ei tundunud nii kõvasid vaja olevat, vahest on ka würthis kataloogis asju mida tegelt ei saa tellida muidu...


Igastahes, eile sai veel kõvasti autot kokku laotud (teemas update ka )
ja kui täna õlitorud külge panna saaks käima ära panna bov-ita .

Küsimus : kas peaks õli ENNE ära vahetadama praegu autol või vahetab hiljem,kui kõik lekked ja asjad kontrollitud? Kompr. ja torud jääks praegusel juhul vanast õlis puutumata, muud vahet ei oleks... (õli vahetan lihtsalt hoolduse mõttes )

kui suur on oil restrictori auk ? Mul on mingi 4mm auk kompr õli jaoks, kas see on piisavalt väike ? Et peaasi,et mootorist rõhku liiga ei langetaks.... suitsemise vms teemat mul ei tule, lihtsalt õlitab hammasrattaid. Ärajooksu sis. diameeter on üle 10mm...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis nõuded kompressor õlituse kohta esitanud on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Ei oska öelda... netist ei leia midagi.
see 4mm auguga asi oli seal originaalis küljes nagu. Eks õlisurve järgi peab otsustama vist hiljem, muud varianti nagu ei ole...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See 4mm ava on ilmselt täpselt paras sinna, kui see stuts kompressoril originaalis juba küljes on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

RTFM:
http://www.paxtonauto.com/faq.html#q16

Ja see 4 mm võib ka 5/32 olla.
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

küsin lihtsalt ,et miks on vaja kompressorile bov-i?
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Ära lase nimest eksitada. Tsentrifugaalkompressor on turbo, lihtsalt aetakse teistmoodi ringi.

Liblikad on peale kompressorit ehk kui kõrgetel pööretel gaas maha lasta, tekib samasugune liigne rõhk.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

seda RTFM olen ma lugenud täna, oli seal midagi õlitutoru läbimõõdust? Ei.


Nii, igastahes panin auto tööle vahepeal, koos rihmaga ja rihm suht kohe maas ka SC pealt nii,et jah, häid ideid nüüd oleks vaja põhjuse jaoks.
Ilma rihmata said testitud ära õlitorud ja need pidasid kenasti.

Silma järgi on rullikud teiste rullikutega tasased, ise pakuks,et midagi on miskipärast viltu kraad või paar ja sellest piisab, hämmastav ikkagi.. ma mõtlesin,et kui soonrihm siis jookseb ka sooni mööda(kasvõi natuke viltu) aga huiatki.

Lasertooli peab kuskilt sebima homme
http://www.alignment.com/downloads/dotlinequickref.pdf saab ka midagi taolist katsetada

Ja mina mõtlesin,et täna saan puhumist tunda juba , ehee

Bovi pole vaja , võib ka bypass olla ,aga kuna mul pole bov-iga autot olnud siis tahaks ju ikka ise proovida bov-iga :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta