Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Mul 7 soonega, otsin lihtsalt mingit levinud rihmaratast ca 150-160mm diameetriga. Mingit odavat lahendust, võimalus kasutada 5 soonega originaal mersu rihma (selliseid rattaid mul päris palju), aga arvan, et võib läbi libisema hakata.
Ainuke variant vist uus treida vastavalt vajadusele, mingi auto oma raske leida.
Ainuke variant vist uus treida vastavalt vajadusele, mingi auto oma raske leida.
Ma ostan kõik poldid-mutrid klambrid würthist,
tollmõõduga on paras keberniit , kõik on tellimise peale Viljandis ja mõnda asja mida vaja seda just selles mõõdus pole. Alles eile käisin tollkeeret pikendamas treiali juures 3-mel poldil, aga see maksab nii 10.- eek kokku sellesmõttes on siin jälle lihtne
tollmõõduga on paras keberniit , kõik on tellimise peale Viljandis ja mõnda asja mida vaja seda just selles mõõdus pole. Alles eile käisin tollkeeret pikendamas treiali juures 3-mel poldil, aga see maksab nii 10.- eek kokku sellesmõttes on siin jälle lihtne
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
12 tugeva võtsin ainult selle pisikese 6-se poldi, ülejäänusid ei tundunud nii kõvasid vaja olevat, vahest on ka würthis kataloogis asju mida tegelt ei saa tellida muidu...
Igastahes, eile sai veel kõvasti autot kokku laotud (teemas update ka )
ja kui täna õlitorud külge panna saaks käima ära panna bov-ita .
Küsimus : kas peaks õli ENNE ära vahetadama praegu autol või vahetab hiljem,kui kõik lekked ja asjad kontrollitud? Kompr. ja torud jääks praegusel juhul vanast õlis puutumata, muud vahet ei oleks... (õli vahetan lihtsalt hoolduse mõttes )
kui suur on oil restrictori auk ? Mul on mingi 4mm auk kompr õli jaoks, kas see on piisavalt väike ? Et peaasi,et mootorist rõhku liiga ei langetaks.... suitsemise vms teemat mul ei tule, lihtsalt õlitab hammasrattaid. Ärajooksu sis. diameeter on üle 10mm...
Igastahes, eile sai veel kõvasti autot kokku laotud (teemas update ka )
ja kui täna õlitorud külge panna saaks käima ära panna bov-ita .
Küsimus : kas peaks õli ENNE ära vahetadama praegu autol või vahetab hiljem,kui kõik lekked ja asjad kontrollitud? Kompr. ja torud jääks praegusel juhul vanast õlis puutumata, muud vahet ei oleks... (õli vahetan lihtsalt hoolduse mõttes )
kui suur on oil restrictori auk ? Mul on mingi 4mm auk kompr õli jaoks, kas see on piisavalt väike ? Et peaasi,et mootorist rõhku liiga ei langetaks.... suitsemise vms teemat mul ei tule, lihtsalt õlitab hammasrattaid. Ärajooksu sis. diameeter on üle 10mm...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mis nõuded kompressor õlituse kohta esitanud on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See 4mm ava on ilmselt täpselt paras sinna, kui see stuts kompressoril originaalis juba küljes on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
seda RTFM olen ma lugenud täna, oli seal midagi õlitutoru läbimõõdust? Ei.
Nii, igastahes panin auto tööle vahepeal, koos rihmaga ja rihm suht kohe maas ka SC pealt nii,et jah, häid ideid nüüd oleks vaja põhjuse jaoks.
Ilma rihmata said testitud ära õlitorud ja need pidasid kenasti.
Silma järgi on rullikud teiste rullikutega tasased, ise pakuks,et midagi on miskipärast viltu kraad või paar ja sellest piisab, hämmastav ikkagi.. ma mõtlesin,et kui soonrihm siis jookseb ka sooni mööda(kasvõi natuke viltu) aga huiatki.
Lasertooli peab kuskilt sebima homme
http://www.alignment.com/downloads/dotlinequickref.pdf saab ka midagi taolist katsetada
Ja mina mõtlesin,et täna saan puhumist tunda juba , ehee
Bovi pole vaja , võib ka bypass olla ,aga kuna mul pole bov-iga autot olnud siis tahaks ju ikka ise proovida bov-iga
Nii, igastahes panin auto tööle vahepeal, koos rihmaga ja rihm suht kohe maas ka SC pealt nii,et jah, häid ideid nüüd oleks vaja põhjuse jaoks.
Ilma rihmata said testitud ära õlitorud ja need pidasid kenasti.
Silma järgi on rullikud teiste rullikutega tasased, ise pakuks,et midagi on miskipärast viltu kraad või paar ja sellest piisab, hämmastav ikkagi.. ma mõtlesin,et kui soonrihm siis jookseb ka sooni mööda(kasvõi natuke viltu) aga huiatki.
Lasertooli peab kuskilt sebima homme
http://www.alignment.com/downloads/dotlinequickref.pdf saab ka midagi taolist katsetada
Ja mina mõtlesin,et täna saan puhumist tunda juba , ehee
Bovi pole vaja , võib ka bypass olla ,aga kuna mul pole bov-iga autot olnud siis tahaks ju ikka ise proovida bov-iga
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA