Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 03.05.2024 5:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 24.07.2011 12:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Maik kirjutas:
Mõtlengi,et äkki peaks uue rihmaratta tegema... auto tundub kuidagi lahjaks jäänud olema, kindlasti on oma osa ka heas pidamises ja väga kuumades ilmades...

Tee siis kohe varuga, et kogu boost kompressori enda ringiajamiseks ja rihma kulutamise peale ei kuluks :) 0.7bar ehk, ja siis Pärnusse EMV'le! Paljud tahaks teada kas tegemist 14, 13, 12 või isegi 11s masinaga.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.07.2011 16:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Selle auto rehvid maksavad keskmiselt 50-60e paar siiani taga,seega hea kui 13 sekundi sisse sõidab :kill dragirehve ka ei osta.

Tahtsin tegelt see nädalavahetus tartu ka tulla aga sain auto alles kokku pool 12 ja siis olid veel 0,1mm mustriga rehvid all alles, seega vahetus oleks veel aega võtnud...

Teoorias peaks boost ju lineaarne olema, piisab kui pärast korrutada kütusetabel ja maf tabel läbi mingi väikese kordajaga?


13,5 aeg ja segu 9,8-10 vahel sõitis see auto esimene ja viimane kord dragi muidu,lõppkiirusega 180 , eelmine suvi.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.07.2011 19:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
uued sukad

Pilt

õhufilter sai ka pesu

Pilt

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.08.2011 15:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Nimi kirjas.....ootan sind joonel :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.08.2011 17:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Katsuks jah mingi aja võrdluseks saada eelmise aasta sõiduga,ega muud eesmärki polegi,loodan,et midagi ootamatut ei juhtu vahepeal, igaksjuhuks ei julge autot näppima minnagi ,las vedeleb


see tuletas meelde,et peaks homme akukinnitust vist ehitama...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.08.2011 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Pff, ei läinud midagi nii kergelt see ettevalmistus...

rehvivahetus võttis ca 2 h ,sest rõhuandurite eelmine suvi vahetatud tihendid ei jäänud peale vahetust pidama ja oli vaja uued hankida vahepeal,
siis hakkasin autot juba ära panema garagesse ,mõtlesin,et teen ühe testsõidu, oho , rõhk 0, vaatasin kapote alla lõdvik jälle üks lahti ja rihma ümbert ka täiega kummipuru täis ja äär näritud (jee).
Uuesti linna teise otsa remont garagesse ja rihmaseibi asukohta nihutasin taas mingi 2,5-3mm , mitte küll õigesti kuna rihma peale-maha ma ise ei saa siis lõikasin ühe seibi lihtsalt U-ks ja torkasin sisse.. eelmine kord panime peale 3 mehega... aru ma ei saa,kuna peale pealepanemist on automaat pinguti ikka alles oma algasendis :-/ :ohshit Pingutasin veel kõvemini manuaalsega üle ja äkki kestab, jookseb nüüd keskemal igastahes... mine veel asju improvema,pärast jebi rohkem,kui rubla eest. Uued lõdviku klambrid said ka 2 tk pandud,loodame,et ei tule lahti enam ja saab mingid sõidud tehtud..


Vanad värsked rehvid
Pilt



25eur rehv, verinoored dunlopid alla
Pilt

pepuvaade
Pilt



... ikkagi kummitab koguaeg tunne,et autol on kuidagi äkilisust ja jõudu vähem.... eks rajal näeb.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.08.2011 19:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Selliste kuumadega ongi jõudu vähem. Aga äkki siis rajal seisame. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.08.2011 20:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Üks lambi sõit sai tehtud, foorist eriti aru ei saanud,vist vajusin tagasi nats ja siis läks puu käima juba, 2 käiku käisid piirajas ka ära logi järgi aga noh, asi seegi ,et see sai 1 sõitki sai tehtud. Ja krt viljandis oli hommikul niii hea ilm,et isegi jopet ei võtnud kaasa. Kella poole 7-meni pidasin pärnus vastu ja siis veel tibutas ja tulin tulema. :|



12.890 ET
191,07 speed (logi järgi on mul TPS küll 100% avatud kuni 200km/h mis imo oli ka üle finishi minnes spidol aga vb hoidsin tõesti rohkem peal )
0,409 RT
2,406 60ft
8,694 660ft
148,53 660ft speed

Eelmise suve aeg oli 180 speed ja 13,5 nii,et ma arvan,et käib kah.

Auto kaal ilma minuta 1511kg, sai ära kaalutud,paak vast pooltäis. Nagu arvasingi on parem esinurk tunduvalt raskem ülejäänud auto külgedest :) Ise veel +80kg.

Peale kompressori installi pidi paremat poolt eest tõstma,et auto balansis oleks,ilmselt sellest ka see ülekaal seal.
Soovitage kuidas midagi muuta,kui on võimalik. Kuigi ilma nurgakaaludeta see vist mõttetu üritus ?
Pilt

Pilt

pildil ei ole mina
Pilt

Pilt

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.08.2011 11:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Korralik tulemus seegi.
Isiklikult julgesin arvata et nii kiire see auto pole.
Stardi arvelt on võimalik veel palju maha võtta ja lõppkiirus lubab nii mõndagi.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.08.2011 16:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
No mu sõbra ilma kompressorita C4 vetikaga tuli a la 14s @ 160kmh. Seega too ikka 2-3sek varem saavutab selle kiiruse. TUBLI TULEMUS (ma oleks pakkunud 13.3@170kmh)
12.9s 191kmh on u. sama kui üli-hea pidamise korral 12.0s 182kmh. Selleks oleks vaja aga vedrustust kah parendada, väheke timmida ja harjutada ning kevadel ehk madal 12 või isegi kõrge 11, kui mingi 100kg dieeti kah pidada.

Tsiteeri:
191,07 speed (logi järgi on mul TPS küll 100% avatud kuni 200km/h
See viitab pigem sellele, et logis olev kiirus on kõigest 4.5% vale, kui just tõesti kogemata 500m gaasi peal ei hoidnud. Mul muid oli 400m peal spido alati töllerdas 200-220 vahel.
Ei usu, et aeg nüüd tagasi vajudes käima läks 191kmh ja selline 60ft sobivad hästi.

Mul viimane sõit oli 12.3 @ 193km, kui sidur kadus ja käigud ei käinud, nii et 1.8T > 5.7K või mis 8)

Ühest asjast ma ei saa aru, miks 2-kohaline auto koos juhiga peab kaaluma >1.500kg. Mul Chevy Van'ist 300kg välja lõigata ja oleks isegi kergem ja SX iste tagasi panna, siis 4 kohalisena koos juhiga saaks kah 1000kg kanti. Trans Am'ist saan aru, see vana raud ja 4 kohaline ning kaalub 300kg rohkem kui see Corvett. Kusjuures, kui ma nüüd õigesti aru saan, siis sul on kah pool autot plastist.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.08.2011 17:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ma ise pakuks kaalu kohta ,et kuna corvette c4 oli väga pehme kerega ja inimesed suht palju virisesid selle üle siis mindi vähe liiga overengineerigu peale GM -i poolt, lisaks ka see,et auto on ehitatud samale raamile mis cabriolett, mis nagu kõik teavad on miinimum 100+kg raskem enamasti .


Aga jah.. kaal on tõesti ka minuarust selle auto miinus, arvestades kogu seda plastist kerepaneele ja mitte just palju müraisolatsiooni matte.
Aga linnasõiduks hea küll ja maanteel ka piisavalt ökonoomne.


Alari Hunt on analoogse mootorivõimsusega vettega sõitnud eestis 11 sek, seal oli tõsi küll, AT , kõrgem stall, ülekanded muudetud ja lisaks veel rinkaslikk.

Arvan,et tänavarehviga võiks olla hea kui saaks 12,5 kätte, tõsi küll - vaevalt,et ma seda enam üritama tulen kuna pole nii oluline, kui esimene-teine käik tänaval tühja käivad siis pole linnas rohkem vajagi :=)

Astrona tegelt on ikka nii,et sõitev auto > mittesõitev auto ;) Aga kas nendest numbritest annab kuidagi 0-100 ka umbes välja arvutada ?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.08.2011 0:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Maik kirjutas:
Astrona tegelt on ikka nii,et sõitev auto > mittesõitev auto ;) Aga kas nendest numbritest annab kuidagi 0-100 ka umbes välja arvutada ?
Sul siis nii kõva auto, et puuri pole vajagi? Pakun, et siiski suvaline 4-kohaline auto koos puuriga on isegi kergem, turvalisem ja jäigem. Olen nii aru saanud, et ajalooliselt on usa autode vedrustuse osaks kere - peabki läbi painduma, muidu pole mõnus pehme. Pakun, et kurtmise peale lisati jäigendusi ilma kohati liigatugevaks osutunud vana raami kergendamata.

Sõitev auto on mul Trans Am, SX on projekt, mida ma 12seki autode vastu ei vahetaks :), ja mis on puhtalt omast laiskusest veel mittesõitev ja 12seki kategoorias.
Tänavale muidugi piisab kui 2. käik tühja tõmbab, samas selle 2.6s 60ft'iga jääks paljudest avatud diffritega esiveolistestki maha. Ja pakuks, et hea kui alla 6seki 100 saab. A la 3sek 50 6sek 100 9 sek 150. Usun, et praktikas läheb sul tänaval rehv ikka soojemaks ja peab vähe jõudsamalt. Ehk vähem närvis kah. Tean küll neid kell 100ni pidamist pole, aga ikka lennuväljal lolli peaga 1. käiguga pedaal põrandasse.
Üjel õhtusel joonistusvõistlusel endalgi õnnestus 200m peal mingi 5-ne eest ära lasta. Lohutasin veel, et ehk oli vähe teravam pliiats sealt pakist (M5), et parem uni tuleks :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.08.2011 8:42 
Eemal

Liitunud: 06.02.2009 12:31
Postitusi: 491
Asukoht: Tallinn
Sittagi ta oli..:D tavaline 530 oli..:D Ma räägin sulle ,et kui natukenegi võimsam tagaveoline on siis ei liigu sa seal rajal mitte kuskile..selleks ajaks kui juba arvestatavalt gaasi saad vajutada oled juba põllupeal..

_________________
Silvia...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.08.2011 10:40 
Eemal

Liitunud: 09.04.2009 20:16
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
Annan kohe sõna, olen seda ilusat autot viljandis näinud umbes 4-5 korda ja mitte kuskil mujal kui ainult olerexi tanklas tankimas :lol:


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.08.2011 14:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ma tangingi ainult olerexis. Ju siis ajastad hästi,kui ainult seal näed :)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 62 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11