Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Homme vahetan küünla ja äkki siis süütepoolid omavahel ?
Ei oska öelda miks märjad,lõdvalt peal ei olnud - eile keerasin maha oli sama silinder,täna sai vahepeal paugutatud veel.
Kas küünal sellest siis nii puhas ja läikiv... netist küll ei suuda ühtegi sellist läikiva küünlaga pilti leida
süütesüsteem on sama mis ennegi,midagi muutunud ei ole.
Küünla enda säde kontrollida ei veel jõudnud, poolist lõi lihtsalt keresse korralikult kui juhe ära võtta
Ei oska öelda miks märjad,lõdvalt peal ei olnud - eile keerasin maha oli sama silinder,täna sai vahepeal paugutatud veel.
Kas küünal sellest siis nii puhas ja läikiv... netist küll ei suuda ühtegi sellist läikiva küünlaga pilti leida
süütesüsteem on sama mis ennegi,midagi muutunud ei ole.
Küünla enda säde kontrollida ei veel jõudnud, poolist lõi lihtsalt keresse korralikult kui juhe ära võtta
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Suurel murel lihtsad põhjused - kütusepihusti juhe oli lahtiselt otsas,kogemata läksin vastu.
Pakun,et paigaldamise aegu ei vajutanud lõpuni kinni ja mingi hetk nüüd väristas lahtiseks.
Seda varianti muide ei pakkunud keegi välja. Tõmme ja minek on nüüd hoopis teine...
Eile sai veel ühe corvetiga võidu aetud ,võitsin oma 7 silindriga
Pakun,et paigaldamise aegu ei vajutanud lõpuni kinni ja mingi hetk nüüd väristas lahtiseks.
Seda varianti muide ei pakkunud keegi välja. Tõmme ja minek on nüüd hoopis teine...
Eile sai veel ühe corvetiga võidu aetud ,võitsin oma 7 silindriga
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Mida võiks arvata sellest,et Injector Duty on nt 3 käik (160km/h) ja 57% avatud vs 44% avatud 230km/h+ pealt ?
Ei tundu eriti loogiline. Käik muidugi vahetub 3-5 peale aga ikkagi ? WOT asendis mõlemal juhul.
Üritan mõne 100-200 aja kirja saada, tänased test ajad ei rahulda mind. 0-100 sain 4,2 . Igaksjuhuks login üle asjad.
0-240 tõuseb 24C pealt 38C peale
järgmine sõit mis oli mõned paar minutit peale seda , 0-210 tõuseb 35c pealt 40c juurde
IC-d vist välja vahetama ei pea.
Logib 20 x sekundis.
Ei tundu eriti loogiline. Käik muidugi vahetub 3-5 peale aga ikkagi ? WOT asendis mõlemal juhul.
Üritan mõne 100-200 aja kirja saada, tänased test ajad ei rahulda mind. 0-100 sain 4,2 . Igaksjuhuks login üle asjad.
0-240 tõuseb 24C pealt 38C peale
järgmine sõit mis oli mõned paar minutit peale seda , 0-210 tõuseb 35c pealt 40c juurde
IC-d vist välja vahetama ei pea.
Logib 20 x sekundis.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Injector duty-t jälgides vaata kindlasti ka pöördeid - sõltub näit ju otseselt sellest. Palju on pöörded kolmandaga 160km/h ja palju viiendaga 230km/h?
Lauda nitro
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Selge, see põhjendab väga hästi ära. Eile sellepeale ei tulnudki,koormus ju samas suureneb õhutakistusega ,seega ei tundunudki loogiline see mõte.
4928 rpm on 240 peal vs 6000rpm muud käigud.
4928 rpm on 240 peal vs 6000rpm muud käigud.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
One mile challenge valguses sai käikude kiirusid otsitud.
Pöörete piiraja 6500 peal nüüd. Eks seal näeb palju läheb,ise pole üle 249 sõitnud kordagi ja seegi ainult ühel korral.
Miilides siis. Ehk käigud ei ole probleem, mootor pigem on
kalkulaatori link ka http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61" onclick="window.open(this.href);return false;
Pöörete piiraja 6500 peal nüüd. Eks seal näeb palju läheb,ise pole üle 249 sõitnud kordagi ja seegi ainult ühel korral.
Miilides siis. Ehk käigud ei ole probleem, mootor pigem on
kalkulaatori link ka http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61" onclick="window.open(this.href);return false;
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
http://www.onemile.ee" onclick="window.open(this.href);return false; käidud,.
9-sas koht absoluutarvestuses. Ja 7-mes C klassis.
Esimene sõit 2-te käiku ei saanud hästi sisse ja 268km, teine sõit jällegi 5-es käik ei saanud hästi sisse (linnavahel vahetades läheb ilusti aga ilmselt mootor paindes vms,et hästi ei lähe,kipub R käigu peale minema :P )
Teine sõit 273km/h.
1km peal mõlemad sõidud 229km/h
280 oleks võinud ära tulla,kuigi kohta see küll muutnud ei oleks... 8,4liitrisele uuele viperile suht lähedane tulmus siiski.
Tagasiteel pärnusse läks üks bensiini kummivoolik katki, täpselt õiges kohas ehk 50m enne tanklat kuhu veeretud sai, sai murust süvendi peale lükatud ja kanal oligi olemas. Õnneks olid tööriistad kaasas ja 20 minutiga sai korda tehtud ajutiselt.
Rõhku nüüd veel vähem kui kuu aega tagasi, umbes 0,3 bar peal jääb nagu seina taha kinni, põhjust ei tea - võibolla on kell katki.
Lekkekontrolli teen uuesti nüüd korralikult aga arvan,et mingi muu jama on ikkagi. Rihm nagu ei libise,puru/tolmu ei ole.
Stock ls1 mootoriga GTO sõitis 231km/h
Vaatan preagu netist,et C6 7.0l z07 376kw ja 505hp sõidab samasse auku nagu mul. Seega üle 505hp ei ole eriti ilmselt auto,kurb tõdeda .
Kuigi nagu võiks ju,kui leiaks boosti ja nats pöördeid....
9-sas koht absoluutarvestuses. Ja 7-mes C klassis.
Esimene sõit 2-te käiku ei saanud hästi sisse ja 268km, teine sõit jällegi 5-es käik ei saanud hästi sisse (linnavahel vahetades läheb ilusti aga ilmselt mootor paindes vms,et hästi ei lähe,kipub R käigu peale minema :P )
Teine sõit 273km/h.
1km peal mõlemad sõidud 229km/h
280 oleks võinud ära tulla,kuigi kohta see küll muutnud ei oleks... 8,4liitrisele uuele viperile suht lähedane tulmus siiski.
Tagasiteel pärnusse läks üks bensiini kummivoolik katki, täpselt õiges kohas ehk 50m enne tanklat kuhu veeretud sai, sai murust süvendi peale lükatud ja kanal oligi olemas. Õnneks olid tööriistad kaasas ja 20 minutiga sai korda tehtud ajutiselt.
Rõhku nüüd veel vähem kui kuu aega tagasi, umbes 0,3 bar peal jääb nagu seina taha kinni, põhjust ei tea - võibolla on kell katki.
Lekkekontrolli teen uuesti nüüd korralikult aga arvan,et mingi muu jama on ikkagi. Rihm nagu ei libise,puru/tolmu ei ole.
Stock ls1 mootoriga GTO sõitis 231km/h
Vaatan preagu netist,et C6 7.0l z07 376kw ja 505hp sõidab samasse auku nagu mul. Seega üle 505hp ei ole eriti ilmselt auto,kurb tõdeda .
Kuigi nagu võiks ju,kui leiaks boosti ja nats pöördeid....
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Hetkel selline vastu talve hind 15k,kui kellegile äkki huvi pakub.
Vahepeal vahetatud veepump ja rihmad.
Vahepeal vahetatud veepump ja rihmad.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Müüdud soome.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Mis järgmiseks
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
4,2L A8 ka vaja maha müüa,siis võib mõelda, sellega müügiga tundub,et on veel keerulisem,kui Corvetiga
Läbi muidu väga palju autosid vaadatud ja mõeldud,aga midagi väga ägedat ei olegi silma jäänud, lexused on jamad,muud japsid jamad või liiga väikesed või lahjad (brz näiteks väga väike mulle) ,uus Charger oleks võibolla teema - Ei ole igapäevane,aga on 4 ust vähemalt. Hinda hetkel natuke palju muidugi. Saksa rauda ka vaadanud aga üldjoontes tahaks,et järgmine auto oleks ikkagi natuke erilisem,kui Avensis vms. Samas ei peaks ta olema meeletu kütusekuluga :P
See on ka muidugi pull,et pooltes foorumites enam käima ei pea
Läbi muidu väga palju autosid vaadatud ja mõeldud,aga midagi väga ägedat ei olegi silma jäänud, lexused on jamad,muud japsid jamad või liiga väikesed või lahjad (brz näiteks väga väike mulle) ,uus Charger oleks võibolla teema - Ei ole igapäevane,aga on 4 ust vähemalt. Hinda hetkel natuke palju muidugi. Saksa rauda ka vaadanud aga üldjoontes tahaks,et järgmine auto oleks ikkagi natuke erilisem,kui Avensis vms. Samas ei peaks ta olema meeletu kütusekuluga :P
See on ka muidugi pull,et pooltes foorumites enam käima ei pea
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA