Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 18:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.07.2011 21:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
kui sul auto küljes pruunid siis pole sul ehk boschi tüüpi lambda ette nähtud ???

Usakatel tihti miskit muud tüüpi lambdad....samuti 1-4 juhtmelised kuid värvid siis alati miskid imelikud (stiilis: pruun,punane, lilla jne) Ma ei tea kas need on need siemens tüüpi lambdad mis nissan 200sxil või on veel miskid kolmandad kuid neid boschi universaaliga asendada ei saa.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2011 21:41 
Eemal

Liitunud: 19.03.2006 20:57
Postitusi: 231
jeff01 kirjutas:
nissan 200sxil või on veel miskid kolmandad kuid neid boschi universaaliga asendada ei saa.


Sorry OT:
Aga Mul boschi universaalse kolmejuhtmelisega asendatud ja toimib ilusti.

_________________
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled
Aedjakodu24.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.07.2011 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Mul on jah lilla 1tk ja pruunid 3 tk, üks helepruun.

Poes räägiti ka Siemens ja Bosch teemadel, mul polnud tol hetkel muidugi õrna aimugi. Õnneks saan teoorias anduri tagasi viia homme. Aga peaks ikka bosch olema mul samuti..nii,et ei tea... :ohshit miks ei toimi.


Üks loll küsimus veel, kuna mu summuti lekib,aga ta teeb seda peale andureid mingi 20cm ,kas sellest sõltub midagi anduri jaoks ? Enne talve või auto müüki vist seda asja ära ei parandada pole plaanis.

edit: ühes foorumis on nii

Boschi ja Siemensi lambdad on totaalselt erinevad ja omavahel mittesobivad. Boschi lambda on pingeallikas, tema pingevahemik jääb 0.2V ja 0.8V vahele ja sellise õrna pingeallika testimiseks on vaja suure sisendtakistusega voltmeetrit, näiteks digitaalset. Muidu tapab voltmeeter ise selle tekitatud pinge ära.
Siemensi lambda on muutuva takistusega, temale tuleb jälle väljast pinge peale anda (tavaliselt teeb seda ECU), siis sõltuvalt takistusest muutub vool läbi tema.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2011 9:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kui ta peale andureid lekib siis ehk ei ole hullu, kuid sõltub ka edasise summuti vastusurvest. Kui ta aga 20 cm peale andureid juba lõpeb siis näitab ta aiateibaid.

Katsu leida oma autole ettenähtud lambda tootekood ja otsi netist mida see lambda endast kujutab kuid olen 90% kindel, et selliste juhtmevärvide korral sa universaalset kasutada ei saa.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2011 9:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Mis värvi juhtmetest jutt käib? Kui on a la must valge punane kollane, siis see jah haruldasem variant, mis takistuse pealt töötab, ja selle asemele universaal 3 juhtmelini kindlalt ei sobi. Pealegi kõik lambdad ei pruugi nii kaugel mootorist (jahedas) eriti käima kah minna.

Sul suured torud, ja ainult 4 pütti toru kohta, mis käivad väiksel kiirusel, ja need harvad pulsid võivad vabalt "30cm edasi 20cm tagasi" jenkat panna. Teoorias ju VL rõhu-lainele järgneb korralik "vorst" vaakum-lainet, mis igast praost sakib. Ei hakka pikka juttu kirjutama, aga tühikäigul jõuab vaakumpulss 10m kaugusel asuva kõrvani enne kui sellele järgneb rõhulaine samast torust - et noh ma ei alahindaks selle lekke tähtsust. Täiskoormusel ja 6000rpm peal on see u. täpselt 100x väiksem probleem.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2011 14:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Tellisin mingi uue lamda, meat-doria äkki? Vastendasin koode usas levinud Denso lamdale poes... homme kohal, ehk jõuab külge ka panna.


värvid muidu olid 1 lillla, 2 tumepruuni, 1 helepruun

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.07.2011 19:21 
Eemal

Liitunud: 09.04.2009 20:16
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
1 mass, 1 küte-soojendi 1 signaal või 2 signaali.Saan ma asjast valesti aru?

Toon näite

Siemens, Bosch, NTK japan

A-valge
B-kollane(roheline)
C-punane
D-must



Aga kõik 3 sondi toimivad ja toimetavad ilusti tavasõiduki peal

Küsimus võib olla pistikus, kus mida asub


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.07.2011 20:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Pilt

:| skeemi lugemises olen ma sama osav,kui vene keeles
lambda mingi poes olemas aga naise pooldumise tõttu järgi ei jõudnud nädalavahetusel.
ehk homme õhtul nats targem

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.07.2011 20:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Palju õnne!

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.07.2011 21:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Tahtsid vist ikka kirjutada,et kahju,et pead pereauto ostma selle 2 seateri asemele :lol: sest sinnakanti paraku läheb... :ohshit

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2011 17:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Skeemi järgi siis:
A- signaali null
B- signaal
C- kütte null
D- küte
Pead nüüd teadma, kus uue anduri otsad asuvad ja voila!
Paha on see, et skeemi järgi vaadates, ei pruugi ta taluda, kui anduril kütte ja signaali null koos on. Ehk et küttenulliga savi, selle võid suvalisse keresse pista, aga signaalinull tuleb anda sinna, kuhu ette nähtud, kui skeemis vastavalt näidatud.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.07.2011 18:11 
Eemal

Liitunud: 09.04.2009 20:16
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
Võrreldes eelpolmainitud andureid siis on need pööratud otstega selle masina suhtes

Kui sondil kindalt signaali null pundis siis tester külge ja pitsiga palavaks ja ära mõõta ja leiab kõik sooned ilusti üles.Auto poolt vastused , pistikus ja peaks toimima kui tabeliandmed seda lubavad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.07.2011 18:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
American Bjuuti aitas hädast välja lambdaga millel oli õige pistik küljes, kuigi värvid olid samad nüüd mis boschi universaal lambdal, hakkas asi nüüd toimima? On muidugi ka variant,et see lambda oligi kohe uuena katki..

Summuti saan ka vist tihedaks rekka sukkaga ja spets tugevate klambritega mis homseks tellitud sai , finally ! :x

Suure ringi küsimus, tundub,et olen boosti kaotanud mingi 0,1-0,15 bar , huvitav kas uus nukk sööb selle ära või on võimalik,et aastaga on õhufilter nii kinni läinud,et enam kompressor õhku kätte ei saa nii hästi ?

Vahetatud sai VEEl üks plastrullik mis oli laagri pealt maha jooksnud osaliselt ja asendit muutnud, ilmselt rihma lendamisest ka see probleem. :ohshit hea,et välja tuli.

Homseks peaks päris hea olema aga segu näita küll hetkel aiateibaid taas, loodetavasti on see lekkimisest mitte segust... jälle oli 10 peal,kuigi vahepeal näitas kenasti nagu 11,5

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.07.2011 22:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Maik kirjutas:
Suure ringi küsimus, tundub,et olen boosti kaotanud mingi 0,1-0,15 bar , huvitav kas uus nukk sööb selle ära või on võimalik,et aastaga on õhufilter nii kinni läinud,et enam kompressor õhku kätte ei saa nii hästi ?
Kui uus nukk ei söö 10% boostigi ära, mis ta mõte siis on? Turbo puhul jääks boost samaks, ja võimsus kasvasks, kompressori puhul oleks vist nagu uut rihmaratast vaja, kui uue nuki eesmärk polnud just sama võimsus väiksema boostiga.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.07.2011 22:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Mõtlengi,et äkki peaks uue rihmaratta tegema... auto tundub kuidagi lahjaks jäänud olema, kindlasti on oma osa ka heas pidamises ja väga kuumades ilmades...

ma lihtsalt seda boosti kella ei ole eriti vaadanud ja nüüd jäi kuidagi silma, igaksjuhuks muidugi peaks õhufiltrita ka proovima.

sain summuti kah nüüd suht tihedaks omaarust,nats vaja timmida veel, mingi koht ikka lekib,õnneks jäi mingi klamber vastu plekki käima seega vaja nagunii muuta asendit .

tore ikka ringi sõita jälle :car
kahju,et kärukonksu taga pole,pidevalt vaheta autosid krt.

commanded afr-ist millegipärast wb näit igastahes erineb ca 0,3 võrra,seda aga rikkama poole mitte lahjema,mida võiks arvata väikese lekkega.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 28  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11