2 kepsusaalet oli ringi tõmmanud ja tänu sellele ka vänt kõver ja plokk nahkas.
Mainin ära,et kõik muu on korras ja detost jälgi ei olnud. 3a jooksul pole küünlaidki maha võetud - võiks vist nüüd ära vahetada :P
Pilte moto mahavõtust leiab siit
https://www.dropbox.com/sh/ikmtfd0j1s0hyub/cghuXpSiIcSai siis uus ls1 plokk koos sisuga ja kaantega soetatud Võrust vahepeal.
Usast on tulemas Hinson Supercarsist uued Uretaan mootoripadjad .
http://www.hinsonsupercars.com/p-1285-h ... torx7.aspxSamuti uued topelt klapivedrud tänu millele saan ka vähemalt pöörded 6800 rpmi ni vana ca 6100 asemel.
Väga kerged terasest taldrikud, kasutavad stock juppidega.
http://www.briantooleyracing.com/660-li ... gines.html.660" Lift Dual Spring Kit for LS engines using stock rocker arms. Includes dual polished springs, matching tool steel retainers, locators of your choice for stock or bronze guides, locks and seals. Spring specs are 155 lbs @ 1.780", 380 lbs @ 1.180", 400 lbs @ 1.130, coild bind @ 1.070"
Põhjus ilmselt miks auto tegi ka wheelhopi kõvasti vahest, peitub ilmselt siin ,tänu kogu transmissiooni ahela värinale
https://www.dropbox.com/s/xxg4su904ttis ... 152935.jpg ehk 1 padjaga auto üsna pikalt sõitnud... padi oligi kahes tükis . Ja ainult 2 patja tal ees ongi
Kaanetihendid ja mootoritihendid tulevad lähiajal, õnneks osutus ka seekord nii,et ise tellides vaata,et läheb kallimaks.
American Beauty aitas hädast välja ka plokikaane poltidega.
Arvatavasti talve jooksul teen uue sisselaske mis tuleb vähemalt 2 cm suurema diameetriga (mahutamisega on probleeme ) ja annab lisarõhku mootorile.