Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.02.2009 22:47 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Mitme soonega sul rihmaratas on?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.02.2009 0:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
6 soonega, minu võimsuse jaoks piisab, ei hakka libisema. Rihm ümber ratta suht..

Kuskil 700-750rwhp on see piir kus 8 soone peale üle minnakse ja peale seda on ka veel lahendusi olemas soonrihma jaoks iseenesest ...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.02.2009 0:12 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Mul 7 soonega, otsin lihtsalt mingit levinud rihmaratast ca 150-160mm diameetriga. Mingit odavat lahendust, võimalus kasutada 5 soonega originaal mersu rihma (selliseid rattaid mul päris palju), aga arvan, et võib läbi libisema hakata.
Ainuke variant vist uus treida vastavalt vajadusele, mingi auto oma raske leida.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.02.2009 0:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
autoeksperdis (kgk) -s on kataloog kus on palju igast rattaid,mine uuri

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.02.2009 5:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Räägi kust sa need 12 tugevus astmega poldid said ?
Muidu jõudu ja jaksu tegemistel ja et midagi võimsat ikka tuleks ! ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.02.2009 9:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ma ostan kõik poldid-mutrid klambrid würthist,
tollmõõduga on paras keberniit , kõik on tellimise peale Viljandis ja mõnda asja mida vaja seda just selles mõõdus pole. Alles eile käisin tollkeeret pikendamas treiali juures 3-mel poldil, aga see maksab nii 10.- eek kokku sellesmõttes on siin jälle lihtne :lol:

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 0:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ise ostsin Lasitast 12 tugevusega ja peenkeermega siduripoldid, kuna würthis öeldi, et pole ja ei saa tellida ka.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 8:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
12 tugeva võtsin ainult selle pisikese 6-se poldi, ülejäänusid ei tundunud nii kõvasid vaja olevat, vahest on ka würthis kataloogis asju mida tegelt ei saa tellida muidu...


Igastahes, eile sai veel kõvasti autot kokku laotud (teemas update ka )
ja kui täna õlitorud külge panna saaks käima ära panna bov-ita .

Küsimus : kas peaks õli ENNE ära vahetadama praegu autol või vahetab hiljem,kui kõik lekked ja asjad kontrollitud? Kompr. ja torud jääks praegusel juhul vanast õlis puutumata, muud vahet ei oleks... (õli vahetan lihtsalt hoolduse mõttes )

kui suur on oil restrictori auk ? Mul on mingi 4mm auk kompr õli jaoks, kas see on piisavalt väike ? Et peaasi,et mootorist rõhku liiga ei langetaks.... suitsemise vms teemat mul ei tule, lihtsalt õlitab hammasrattaid. Ärajooksu sis. diameeter on üle 10mm...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 10:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis nõuded kompressor õlituse kohta esitanud on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 11:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Ei oska öelda... netist ei leia midagi.
see 4mm auguga asi oli seal originaalis küljes nagu. Eks õlisurve järgi peab otsustama vist hiljem, muud varianti nagu ei ole...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See 4mm ava on ilmselt täpselt paras sinna, kui see stuts kompressoril originaalis juba küljes on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 17:05 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
RTFM:
http://www.paxtonauto.com/faq.html#q16

Ja see 4 mm võib ka 5/32 olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 18:09 
Eemal

Liitunud: 25.09.2006 12:43
Postitusi: 62
küsin lihtsalt ,et miks on vaja kompressorile bov-i?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 20:36 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Ära lase nimest eksitada. Tsentrifugaalkompressor on turbo, lihtsalt aetakse teistmoodi ringi.

Liblikad on peale kompressorit ehk kui kõrgetel pööretel gaas maha lasta, tekib samasugune liigne rõhk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2009 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
seda RTFM olen ma lugenud täna, oli seal midagi õlitutoru läbimõõdust? Ei.


Nii, igastahes panin auto tööle vahepeal, koos rihmaga ja rihm suht kohe maas ka SC pealt nii,et jah, häid ideid nüüd oleks vaja põhjuse jaoks.
Ilma rihmata said testitud ära õlitorud ja need pidasid kenasti.

Silma järgi on rullikud teiste rullikutega tasased, ise pakuks,et midagi on miskipärast viltu kraad või paar ja sellest piisab, hämmastav ikkagi.. ma mõtlesin,et kui soonrihm siis jookseb ka sooni mööda(kasvõi natuke viltu) aga huiatki.

Lasertooli peab kuskilt sebima homme
http://www.alignment.com/downloads/dotlinequickref.pdf saab ka midagi taolist katsetada

Ja mina mõtlesin,et täna saan puhumist tunda juba , ehee

Bovi pole vaja , võib ka bypass olla ,aga kuna mul pole bov-iga autot olnud siis tahaks ju ikka ise proovida bov-iga :)

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 416 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11