Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 16:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13.01.2009 0:48 
Eemal

Liitunud: 19.08.2008 23:33
Postitusi: 19
Asukoht: Tartu
Tervist,

sain ka vahelduseks omale ühe liikuri, mis on tehasest turboga üle laetud. Auto on täiesti stock, tumerohelist värvi ja mis peamine, siis täitsa korralik. Eestist sellist suhteliselt raske leida, mis pole mitu korda puu ümbermõõtu pidanud mõõtma!
Mingid plaanid on, natuke tahaks siit sealt modida nii tehniliselt kui natuke ka outfit'i. Suveks natuke suuremad rattad, tagumised tuled valge suunaga jne. ei midagi suurt. Kapotialla vaatab/mõtleb veel, mis teha ja kui suures mahus!
Praegu igatahes meeldib väga, proovin hooldada ja hoida niikuis suudan ning selleks vajadust on.
Eks kirjutan siis siiagi, kui midagi muutub ja küsin nõu, kui enam ei oska. Samuti üritan mõne teemat illustreeriva pildi teha ja need siia lisada!

Tänan tähelepanu eest!

_________________
Go fast or go home!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 1:28 
Eemal

Liitunud: 11.01.2009 2:58
Postitusi: 52
Veic vale foorum.. mulle tundub..
Ehk mingid tehnilised andmed dyno või midagi ? Pilte ?

_________________
E32 M30B30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 1:51 
Eemal

Liitunud: 19.08.2008 23:33
Postitusi: 19
Asukoht: Tartu
Zanders kirjutas:
Veic vale foorum.. mulle tundub..
Ehk mingid tehnilised andmed dyno või midagi ? Pilte ?


Siin foorumis peab kohe olema ette näidata dyno tulemus (stock auto) ja mis tehnilisi andmeid Sa tahad? Esimest korda näed tehaseseades 98a. Impreza GT'd??
Või peab kohe olema mingid ulme Garreti viled, suured coolerid, tuhat kontrollerit ning sellised jutud? Huvitav, et Mihkel alustas ka stock autoga ja ei tulnud mingi vend mikihiiremaalt vigisema, et vale foorum :)
Ja see kui tulesid tahan vahetada, siis pean SR foorumisse teema tegema? :lol:

Tegelt ma ei ole kuri, lihtsalt ei mõistnud eelkõnelejat :)

_________________
Go fast or go home!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 2:01 
Eemal

Liitunud: 07.02.2006 2:22
Postitusi: 175
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad
Zanders kirjutas:
Veic vale foorum.. mulle tundub..
Ehk mingid tehnilised andmed dyno või midagi ? Pilte ?


Kuda ta vale foorum. mina näen suurelt turboclubi tegu on turbokaga. äkki oled sina veic vales foorumis :?

_________________
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 2:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
imprezat üleval pidada ja sellega sihtotstarbeliselt sõita peab ikka suure rahakotiga olema :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 10:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Teretulemast !
Väga õigesse kohta oled sattunud Imprezaga :)
Ma loodan, et sa leiad kuhjaga lugemist oma auto kohta ja ka veidi näpunäiteid meie kiirete prezade teemadest.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 12:15 
Eemal

Liitunud: 19.08.2008 23:33
Postitusi: 19
Asukoht: Tartu
KungLao kirjutas:
imprezat üleval pidada ja sellega sihtotstarbeliselt sõita peab ikka suure rahakotiga olema :)

Esiteks ei ole plaanis sellega sihtotstarbeliselt sõita, pean silmas siis rallit ja radasid ainult! Autot kasutan igapäevaselt ja sõidan, nagu iga teise autoga. Ei võta linnas kurve kontraga vaid sõidan nagu teised, kust siis see Imprezaga sõitmine kalliks läheb? :)

Tänan Ragnar, selleks siia teema tegingi, et siin targad mehed koos ning Imprezasid ehitatud küll juba ;)

Minu lugupidamine!

_________________
Go fast or go home!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 14:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2008 16:48
Postitusi: 205
Asukoht: Tartu
Zanders kirjutas:
Veic vale foorum.. mulle tundub..
Ehk mingid tehnilised andmed dyno või midagi ? Pilte ?


Kaua sa keksid siin foorumis? On sul midagi tarka ka öelda peale inisemise??? Kui lugeda su teemasid siis tundub, et oled 17 aastane poisike, kellel emme-issi pole raha andnud, et osta omale eputamiseks mõni igiliikur ! On sulo mõni auto, või asjalik näpunäide siia foorumisse kirjutada!

Sry OT pärast !

_________________
550hp/493Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 14:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Eiei, foorum kohe kindlasti vale ei ole ;)

Tervitused puhuritega masinate hulka :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 16:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Eelneva jutu jätkuks, et Subarut on kallis pidada lisaks, et Subarutel on komme lihtsalt ebaratsionaalselt tuksi minna.
Minu jaoks viimane piisk karikasse oli tuttava täiesti stock WRX-i mootori kulumine.
Auto on 130k sõitnud, ei ole minuteada sihtotstarbeliselt kasutatud.
Ostetud Eestist ja hooldatud pidevalt esinduses. Nüüd selgus, et 2 kolbi kulunud.
Lisaks veel pidi see suhtkoht tüüpviga olema, ei no tore küll :-D
No tere taevas, vaevu garantiiaeg läbi ja juba hakka kolmandiku auto väärtuse eest mootorit remontima, mis ei tee seda autot mitte kuskilt otsast ka kiiremaks.
Õnneks on tegu USA-s suht tuunitava autoga ja performance-ile orjenteeritud kasutajad ei pea muretsema, tuuning kolvid ja kepsud on väga soodsad.

Lihtsalt Subaru poolt minu jaoks väga suur pettumus ja pani tõdema, et BMW teeb ikka megahäid tooteid, kui vaadata kuidas nendega läbi aegade Eestis ümber on käidud.
Ei tahaks mõeldagi, mis Impreza-st näiteks saab kui seda hoida nii nagu enamus rullnokabemme Eestis hoitud on.

Ega auto süü see tegelikult pole, et teda kallis pidada on, see on Eestis asuvate edasimüüjate süü.

Ühesõnaga tunne oma autost rõõmu ja kasuta teda sihtotstarbeliselt, kuna isegi kui sa seda ei tee, siis kulutused on samad.
Ka ise seda omal nahal tunda saanud. Samas kui liigub on piisavalt fun-i ka.

Kerge modifikatsioon on veidi boostiga mängida originaal controllerist mööda minnes.
Enda stockis 160kw variandi pani küll täitsa meeldivalt nii odava mod-i kohta liikuma.

Sinu mudelil ei saa aju ka kerge vaevaga näppida ning suuremate modifikatsioonide tarbeks on mõistlikum progetav aju panna.

Ei maksa nüüd kohe võtta, et kõik autod tuunitud peavad olema.
Eks see tuunimine tulebki tasa ja targu ning antud foorum ikkagi selleks loodud, et oleks näiteks erinevate autode tüüpmuresid kuskilt vaadata.
Autoostjale vägaga tervitatav nähtus minu arust.
Süües kasvab isu nagu enamus teadma peaksid.

Taunitav on see, kui keegi teeb oma vabalthingavast autost teema ja vaid kauges tulevikus on idee ehk kunagi turbotada, kui enne maha ei müü.
Stock turbokad sobivad siia väga kenasti oma murede ja rõõmudega.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 18:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
see kolbide sulamine on suht levind. mujal foorumites räägitakse pidevalt.
naca aitab kui bena systeemi ümber ehitada paralel systeemiks, originaalis jada. Mihkli subarult on näha mis moodi see tehtud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2009 22:35 
Eemal

Liitunud: 25.05.2005 10:53
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
[quote="KungLao"]see kolbide sulamine on suht levind. mujal foorumites räägitakse pidevalt.
[quote]

See on küll kummaline jutt, olen päris palju lugenud foorumeid ja sellist asja pole küll märganud. Arvestades üsna rikast default segu peab ikka boostiga üsna ahneks minema, et selline asi juhtuks.

Mihkli jutt Subs vs BMW peaks väikese ettevaatusega suhtuma, kuna Mihklil on oluliselt kõrgemad ootused, kui, ma julgen väita 95%-il subsi ostjatest. Kuid see "viga" on siin vist paljudel foorumlastel, õigustatult.

Mis puutub GT pidamisse, siis julgen väita, et tavalisel kasutamisel on jupikulu väiksem, kui samahinna BMW-l või Audil.

Edu

JP
70K@GT PPP+35k@2,5WRX


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2009 16:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2007 20:38
Postitusi: 134
Asukoht: rapla-tallinn
mõned pildid :)

http://bbs.scoobynet.com/members-galler ... ics-2.html

esinduses räägivad ka et loll jutt, et komas silinder lahjaks jääb, aga ikka jooksevad mootorid kokku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2009 18:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Nende piltide järgi on seal kõike olnud, nii lahjat segu kui vale süütenurka.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.01.2009 22:12 
Eemal

Liitunud: 19.08.2008 23:33
Postitusi: 19
Asukoht: Tartu
Panen siia muu jutu jätkuks paar pilti ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Praegu siis selline! Vahetusse läheb ka esimene stange uuema vastu ning kõik muu, mis selle vahetusega kaasneb.

_________________
Go fast or go home!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11