Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 19:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.01.2009 2:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Kuna nüüdseks hoovis ka õks õigerattaveoga turboauto, otsustasin ka sellest teema siia lisada.

Pikalt sai kibeletud siin natuke võimsama tänavaauto järgi. Kaalutud sai nii esse, evosid kui ka arbuuse aga igal ühel olid omad miinused minu jaoks. Kuna talve antakse meile ka siinmail vähe, siis ei olnud ka 4vedu eesmärk. Pooljuhuslikult aga sattusin antud auto otsa.

Väljalaskeks on tal märgitud 12/1994. Käigukastiks manuaal. Auto seisukord oma vanuse kohta väga hea. Mootor on väidetavalt pärit inglismaalt toodud isendi pealt ja olevat sõitnud gramm alla 100kkm. Eelmise(d) omaniku(d) on autot tohterdanud ka mõningate lisavidinatega: Uus orig. summutisüstem. Suur IC, Tial BOV, Apexi turbotimer, Walbro 255l/ph, Shortshifter. Näidikud (turborõhk, õlirõhk, õli temp).

Lisadest väärivad mainimist LSD differ, nahktuba, el aknad, 2x Airbag- ja sellega lugu piirnebki, Pidamist pakuvad uued 225/40/18" Nokian Hakkapeliitta rehvid valuvelgedel. (Need siis hetkel ka müügiks, kui keegi peaks huvituma, kuna soov 16" talverehvidele üle minna.)

Auto sai ostetud hobisõidukiks aga praegu esimestel päevadel on raske teise auto rooli tagasi ennast sundida. Suuremaid plaane praegu veel autoga ei ole aga eks kevadepoole pidamise paranades hakkavadki pragused jõunumbrid väikseeks jääma ja tuleb vaadata ehk GT28 vile poole.

Ise pole veel jõudnud pilte plõksida, seega panen siia mõne eelmise omaniku pildi kui ta pahaks ei pane.

Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2009 10:40 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Summuti on otsast lõpuni originaal? Auto iseloom muutub oluliselt (kuidas ja kui kiiresti auto gaasi vajutamisele reageerib, kuidas mootor pöördesse viskab jne) kui paned paned kõik torud jämedaks pärast turbot ja otsa vaiksema püti kui pläristada ei taha. Siis nende vidinatega mis sul on kannatab keerata kuskil 0,8-0,9bar ja on ca 240hj.

14 rool on suht vastik peenike, kui kuskilt leiad kellegi kes sulle 14a rooli müüks (Zenja näiteks?) - läheb 1:1 külge. Siis näeb salong stock välja, aga 14a rool on mõnus jäme ja istub imehästi kätte - näiteks Nissan kasutas sama rooli ka R33 GTR-il.


Viimati muutis Taavi, 09.01.2009 11:10, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2009 10:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Jäi silma selline variant:
http://cgi.ebay.co.uk/S14-S14a-SR20DET- ... 240%3A1318

Oskab keegi midagi arvata?

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2009 10:54 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Eks ta selle hinna eest kindlasti porr ole (vajab ehk veidi modimist, et külge panna, hiljem võib olla keevitada natuke kuskilt kui mõraneb jne), aga proovi ära, sest 4000 EEK sellise asja eest on ikka metsikult odav! :)

Üldiselt see lehekülg on nüüd sinu sõber :) http://www.apexperformance.co.uk/

Nael on praegu nii odav, et kõik asjad tulevad suht soodsad, Eestisse nad tarnivad kiiresti, klienditeenindus on hea.

Esimene odav asi mida veermikuga teha saad on Energy Suspension HYPER-FLEX SYSTEM Complete Master Bushing Set ja Rear Subframe Insert Set - kokku ca 2500 EEK + töö. Sellega saab esimese suurema vedela tunde autost välja, eriti oluline oli minu jaoks pehme nina täpseks saamine mis tõsisel pidudramisel väga häiris. Kui Eestist tahad osta, siis Energy tooteid toob Top Parts.

Teine odav asi on short shifter (näiteks Olavi käest ca 1500 EEK) mis jällegi oluliselt suurendas sõidumõnu, selle kastiauto käimariga salongis ringi aerutada ei ole eriti meeldiv :)

Kui need asjad tehtud, siis peaks juba päris vahva suvi tulema :)


Viimati muutis Taavi, 09.01.2009 11:31, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2009 11:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Praeguse kursi järgi tuleks isegi 3k kopikatega pluss saatekulud.
Piilusin auto alla- sealt paistab vastu täiesti uus jämedamapoolne väljalase. Aga kes nüüd ütleb mulle kas tegu originaal või asisema väljalaskega? Peab vist altpoolt ka pilti tegema.

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2009 11:26 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
TEH kirjutas:
Piilusin auto alla- sealt paistab vastu täiesti uus jämedamapoolne väljalase. Aga kes nüüd ütleb mulle kas tegu originaal või asisema väljalaskega? Peab vist altpoolt ka pilti tegema.


S14 originaal on üsna peenike ja kõvera jooksuga

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2009 11:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.07.2005 21:52
Postitusi: 110
Asukoht: Tallinn
Tagumine pütt küll originaal ei ole.

Siit on natuke näha originaali http://media.sxoc.com/contributors/petrol/S13_Waxoyl_pics/S14a%20Rebuild/025.jpg Kat on küll eemaldatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2009 20:58 
Eemal

Liitunud: 22.02.2007 17:34
Postitusi: 58
Asukoht: Jõhvi
TEH-i Nissanil an ShortShifter juba küljes, tean kuna tegu sõbra endise autoga. Mootor on tõesti alla 100k läbisõiduga. Eelmine oli suht läbi ja sai toodud väikse laksuga RHD 99a. s14a, millelt peale mootori läks ka summutisüsteem TEH-i autole. Muide uuema tüübi rool on ka sama RHD masinalt müügis.

_________________
b3 > s13 > A8 3.7 > A8 2.5d > S4 2.7bit > A8 4.2 > S8 4.2 > A8 Lang> s13 > E270d > e65 3.6 > A6 2.0d > e60 3.0d > e65 3.0d > e65 3.0d Individual > s14 > W220 > W215 AMG


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2009 20:02 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Kas viitsid kommenteerida kuidas esimesed nädalad sellise autoga sõita on? Sul ju aegade jooksul väga palju erinevaid autosid olnud, seega võrdlusmomente palju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 17:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Taavi kirjutas:
Kas viitsid kommenteerida kuidas esimesed nädalad sellise autoga sõita on? Sul ju aegade jooksul väga palju erinevaid autosid olnud, seega võrdlusmomente palju.



"bit of a handful"

S14 on siiani vist "lõbusaim" auto, mida omanud olen. Auto reageerib igale väiksemale rooliliigutusele koheselt. Kui tagumised rattad pidamise kaotavad, hakkab tee üsna lihtsalt end küljeaknast näitama ja pead olema valmis autot "kinni püüdma". Sai proovitud ka külglibisemisi, mis on uskumatult täpselt/lihtsalt kontrollitavad. Eelnevalt on mul tõesti päris palju autosid olnud aga sellist sõiduelamust pole veel ükski pakkunud.
Kokkuvõttes olen valikuga väga rahul.

Lähitulevik näitab, kas esmajärjekorras tulevad uued coiloverid(mul viimased 4 autot olnud kõik maale lähemal) või tuleb rahakotti kergendada GT28RS vile, Nismo 740cc pihustite, Z32 MAF-i, korraliku Apexi koonusega ja Soomes Teemu juures rullidel käia(See peaks tagama ca 350hj, mis oleks tänavaautole piisav). Kahjuks kõike korraga ei jõua ja tuleb asju võtta step-by-step. Auto eesmärgiks on eelkõige tänavalegaalne paugutaja, millega saaks hakkama ka Open Trackil või prooviks isegi mõnest Sallu korraldatavast driftiüritusest osa võtta.

Täna sai kätte võetud ja salong korralikult puhtaks küüritud ja nahale väike hoolduskuur tehtud. Sõidaks nagu uue autoga. :)

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 22:16 
Eemal

Liitunud: 26.05.2007 22:36
Postitusi: 114
Asukoht: Johvi
Olen eelmine omanik.
Kontrolli amortid.

_________________
SR20DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11