Tere jälle.
Kaks kuud tagasi siis sõber pakkus e36te hea hinnaga ja kuna talv oli tulekul, sai ligi võetud.
Omab vana "head" m40b18 mootorit mis tiksus kui vanakurat.
Välja näeb selline
Sai kohe asi käsile võetud ja kuna võtsin eesmärgiks just m40 ära tuunida, siis rändas sinna peale m43 nukk koos nookuritega. Vajas veits treimist ja aretamist, aga peale ta sai ja pill käib paremini kui varem. Siiski peaks ette võtma ja hüdrokad ka ära vahetama kuna aegajalt kipub väike klõbin ikka sisse tulema.
Mõned jubinad sai veel välja vahetatud, ehk siis jagajakaas, rootor ja küünlad.
Tagapidurid sai korda tehtud, aga peab töösilindri ka ühel pool ära vahetama kuna avastasin ükspäev, et lekib vähehaaval.
Kuna tundus, et tagaamordid on veidi hõredavõitu(burnides kippus väristama jubedalt), sai needki välja vahetatud koos patjadega ja ka tagasilla suured puksid läksid uued.
Siis käisin äärekivis ca 70ga :D
Kahjudeks velg, parempoolse veovõlli otsad mõlemad puru ning see pikk peenike õõts täielik baranka.
Velg läks remonti, veovõll sai välja vahetatud ja ka pulk läks uus.
Natuke sai tuuningut kah tehtud juba alustuseks :D
Ehk siis 3" trossel läks külge.. niisama lihtsalt see muidugi ei juhtunud vaid pidin kollektorile väikse jupi vahele keevitama, et trossel kütuselati peale ei jääks istuma
Pole just kõige ilusam lahendus, aga kuna mul üks kollektor vedeleb veel, siis võimalik, et mingiaeg teen selle asja uuesti.
Eile võtsin ennast ka kokku ja tegin turbo jaoks kollektori ära
Ise olen üsna rahul, aga kuna pole varem ühtegi kollektorit teinud, siis peangi olema
Ja kui rääkida natuke tuuningjubinatest, siis peal on praeguseks rising rate FPR, peale lähevad 440cc pihustid, mersu 2.7cdi turbo mis eelnevalt mu volvo peal oli
Lisaks ka mingi vana progeaju.
Vaja veel osta üks paras cooler ja siis võib juba asja kokku hakata laduma
Pikk jutt ja ehk ka ülemäära pilte, aga paarilauselist teemat pole ka ju huvitav lugeda