TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4976 |
7. leht 9-st |
Autor: | silvia [ 05.07.2011 18:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Plekvelgi saab laiemaks teha näiteks Tartus asuvas firmas Nordic Metal Works OÜ 7481000 Riia 24C 51010 Tartu ühe velje keevitus maksis 20-25 eur |
Autor: | Mardo [ 05.07.2011 20:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Tänud, teen kindlaks kust ja kui palju laiemaks ja võtan nendega ühendust, veelkord tänud! |
Autor: | TypeRrr [ 04.08.2011 23:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Oot bemm liigub nagu näha piltidelt? |
Autor: | Mardo [ 05.08.2011 16:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
liigub aga õige mootor on veel detailide näol riiulis EDIT: seniks aga küsimus, et kas on mõtet jäigalt ühendada? juhtus siis sedasi: |
Autor: | cobra [ 05.08.2011 19:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Mina ostaks uue jupi igatahes veel ja täiesti kinni ei paneks, minu 3.5l motol igatahes see jupp pole veel puruks läinud ja näeb vaid sellist raske jalaga sõitmist, peaks pidama vastu küll ma nüüd ei tea palju sul neid KW ulmeliselt on. |
Autor: | Mardo [ 05.08.2011 19:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
see asi juhtus sellepärast, et keegi kellel see kast all oli, on vahetanud juba seda korra ja uus osa on valesti külge keeratud, et kui vajutad siis see peenem osa sellel muhvil jääb kahe poldi vahele jämedamat osa aga venitatakse. Alla sai uus osa ja õigesti, vaatame kuidas vastu peab Jõust pole õrna aimu ka hetkel EDIT: |
Autor: | GasGas [ 05.08.2011 22:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Mul said ka kaks polti kokku, aga panin uue ja elu läheb edasi( Bmw e30 335). |
Autor: | Datsunimies [ 06.08.2011 16:58 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
kena eekolmekümnene |
Autor: | Mardo [ 06.08.2011 17:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
esi M-Tech II stange on ka olemas aga seda külge kruvida veel ei saanud kuna coolerile vaja uued kinnitused keevitada ja üks vana põll vastavalt cooleri kujule keskelt lahti lõigata, et ära mahuks. Õliradika kohta pole ka veel välja mõelnud, tegu 30 ribilisega |
Autor: | Mardo [ 01.11.2011 13:53 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
hetke seis autost selline, et terve nina on laiali lammutatud, vaja on leida õige koht cooleri ning õhu filtri jaoks. Siinkohal tänaks Rainer Suvi kes vastavalt joonistele mulle erinevaid detaile valmistanud. Möödunud suvest üks pilt.... |
Autor: | jeff01 [ 01.11.2011 22:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Väga Bro näeb välja. Kardaani jäigalt kasti külge ära kindlasti pane. Õigesti paigaldatune kestab sul to uus puks kindlasti vähemalt aasta ja seda on ju küllalt hobika kohta |
Autor: | uzzac [ 02.11.2011 10:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Eemaldasime aasta algul Ladalt selle kummi-donuti. Kuna meil ka sidur ilma leevendita, siis läheb kogu laks jõuülekandesse ja sellise setupiga kastid, sillad pikalt ei kesta. Peale esimese õlipumba lahkumist vahetasime kohe tagasi. Tavaliselt vahetame seda rõngast iga aasta alguses ja peale kõvemat andmist kontorillime kas kõik ikka jäi ühte tükki. Neid müüakse ka heavy-duty varjante, kus kummi sisse on pandud nööri või isegi plekki. BMW-l on kindlasti selline nö motorsport detail olemas. |
Autor: | hents99 [ 02.11.2011 10:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Mul venna E30 on metallist ring ümber leevendi, mis kinnitub 3 poldiga ühele poole. Metallist ring hoiab sisu üpris tihkena. Siiani pole probleemi enam olnud, varem võis neid päris tihti vahetada. |
Autor: | Mardo [ 02.11.2011 13:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
originaal muhvil on seal sees nöör täitsa olemas, seoses selle metall rõngaga mis ümber käib, selle panin riiulipeale omale, et pole vaja, liigne raskus eks peab tagasi keerama. Sellele ka juba mõtlesin, et hakkab ülekande osadele mõjuma väga... Kuna auto sõidab aastas max 6 kuud siis võib seda kummi muhvi vahetada küll. Pilt eelmisest muhvist: |
Autor: | Mardo [ 30.12.2011 1:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Tegelen praegu cooleri paigaldusega ja hetke seisuga võib öelda, et võib rahule jääda. Tööd on omajagu veel. Stange tala lõikkama ei pidanud cooleri pärast, mahtus täpselt vahele. Lõikama pidi kere plekki üpris kõvasti. Alumine kinnitus coolerile veel tegemata. (Pildid tehtud kepsu poldiga) Hetkel on järgi jäänud veel kaks probleemi.... NR1: NR2: Lasin hentsil keevitada kinnitused ja AN12 stutsi: http://imageshack.us/g/856/dsc00113m.jpg/ |
7. leht 9-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |