TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4976
5. leht 9-st

Autor:  roska288 [ 13.11.2010 0:02 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Mis kolvid maksid kui saladus pole?

Autor:  Dc85 [ 14.11.2010 13:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Näitab teistele ka ikka :)
http://vimeo.com/16804666

Autor:  Mardo [ 14.11.2010 17:50 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Kas keegi siinsetest kasutab sellist nipsvärki nagu Aquamist? LINK
Tegu siis alko/vee injection kit'iga.

On asjal mõtet?kui jah siis kuna/mis olukorras on asjal mõtet?
madalam töötemp?
Tavabensiiniga on asjal vist pointi aga kui sõidan e75&e85 ?

Autor:  Mardo [ 14.11.2010 19:18 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Tagumine sild tuleb e34 alt ja tugevdatud sild + LSD typ.210 ehk max suurus mida pakutakse.
Pilt
Pilt

Autor:  jeff01 [ 14.11.2010 22:48 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

e34lja sild laiem pole kui e30ne oma? Kui palju ümber ehitada tuleb? Kas tõesti jäävad sillatala või õõtsad nõrgaks?

Autor:  Mardo [ 14.11.2010 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Suured puksid sillatalal tuleb kokkupoole viia, sillatala tagumisele kinnitusele
tuleb teha kinnitus kere külge. E34 sillatala võtsin profülaktika mõttes. Plussiks
on see, et väike reguleerimis võimalus, erinevalt e30 sillast, on olemas.
Siin projektides on neid typ.188 diffreid ja pooltelgi murtud küllaga, ennetan seda.
Jõu soov on ka küllaltki mehine, eks seda näeb kui asi liigub palju sealt tuleb.
Sild ise peaks 6cm laiem olema, see hea, sest tänu sellele saan 2cm vaheflantsid
vahelt minema visata :burn

Tee üks kord ja tee korralikult ;)

Vikingid aga ostavad oma masina alla M535 diffri mis on bolt-on e30 silla külge
ja seejärel tellivad PPF'ist 12k eek eest poolteljed ning ehitavad õõtsad e34 ratta
laagri peale mille külge kruvitakse e34 rattaflants. Antud lahendus on aga kõvasti
kallim kui see praegune mille mina valisin.

Autor:  hents99 [ 15.11.2010 0:12 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Ja kui vaja sillageomeetriat insenerlikumalt arvutada/projekteerida, siis tead, kust abi saada :)

Autor:  Mardo [ 15.11.2010 0:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

su number on mul olemas! ;) :lol:

Autor:  jeff01 [ 15.11.2010 22:16 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Mardo kirjutas:
Suured puksid sillatalal tuleb kokkupoole viia, sillatala tagumisele kinnitusele
tuleb teha kinnitus kere külge. ...................... Antud lahendus on aga kõvasti
kallim kui see praegune mille mina valisin.

Makes sense.
Huvitav, et ma väga sellist conversionit kohanud pole, kuid pole ammu rullidega tegelenud kah.

Autor:  Mardo [ 15.11.2010 23:39 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

PiltPilt
PiltPilt

Eks neid ikka on ehitatud aga paljud ei viitsi sellest rääkida kuskilgi. Kasutusele võetakse
M5/540i poolteljed ja differ(typ.210 2,93:1) Selline ülekanne kuna kastiks enamjaolt võetakse
M51 diisli alt 5 käiguline ZF (1000hp+).

Autor:  Mardo [ 20.06.2011 10:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Ega kellelgi juhuslikult "stress plate" M50B25 85mm bore jaoks ei juhtu vedelema?
Või kui kellelgi on võimalus selline asi valmis meisterdada 5mm alust sis võiks
kirjutada PS'i mulle, tänud!

Autor:  jeff01 [ 20.06.2011 11:17 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Üli korralikult teostatud ettevõtmine ikka.
5+

Autor:  Mardo [ 20.06.2011 13:14 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Tänud jeff!
eks proovib jah korralikult ehitada, kõik oleneb kuidas rahakott lubab.
Siinkohal mainiks ära, et autot ehitatud juba pääris mitu aastat aga valmis pole
eriti midagi. Põhjuseks võin öelda seda, et palju juppe on veel puudu ning
poolikult kokku panema ka ei hakka, ennem ootan.

Plaan auto tänavatele saada on 2012. Kasvõi 0,5bar'ga ;)

Autor:  hents99 [ 20.06.2011 15:09 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Stress plate 5mm alumiiniumist? :shock:

Autor:  Raceboy [ 20.06.2011 15:41 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Tavaliselt tehakse selliseid asju 50-60 mm paksusest rauast.

5. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/