TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4976 |
4. leht 9-st |
Autor: | Mardo [ 17.01.2009 19:46 ] |
Teema pealkiri: | |
minu plokil on sellised asjad juba olemas ei olnud mahti pilti teha kuna alustan asjade ümber kolimist korraliku garaasi et asi lõpplikult üle vaadata ja arutada natukene mis saama hakkab. mõneks ajaks on vaikus minupoolt |
Autor: | Mardo [ 22.04.2009 23:32 ] |
Teema pealkiri: | |
Päikest kõigile!!! Päike paistab ja lind laulab, koos selle kõigega tuli motivatsioon tagasi ja sai tegutsema hakatud. Otsisin omale kõigepealt korraliku garaasi, mis algul nägi välja nagu keskmine sõjapunker...... ....ja peale väikest "makeup'i" nägi ruum välja palju rõõmsam, nagu võiks juba sisse kolima hakata ....mõeldud-tehtud ja enamus asju sai ära garaasi veetud, aja puuduses muidugi kõike korraga viia ei jõudnud, võtsin vaid suuremad ja vajalikumad asjad, kaasa arvatud masin ise või vähemalt see mis temast järele on jäänud. Isegi mõned riiuli mahutas ära see küllaltki väike garaas Aga kohe siis töö kallale! Alustuseks sai põhi kenasti puhtaks tõmmatud ja seejärel kaks kihti uut bitumenit paksult peale määritud. Tehtud sai terve põhi otsast lõpuni koos nelja koopaga Vana jura, mis veel seal põhja all ennast kinni hoidis leidis omale uue elukoha milleks on prügikast. Seni kuni põhi kuivas, võtsin kätte ja ladusin kokku esimesed püstakud. Lõpptulemus jäi üsnagi hea aga kuna vahejuppide meister need üsna nirud teinud siis tuleb kasutada veel seibe ja asju, et kõik paremini külge istuks. Pildil on asi enamvähem kokku visatud kuna pole veel roolilati kallale jõudnud. Esimese õõtsa otsa pole veel pukse ka korralikult jõudnud suruda sellepärast hoiab ka väheke imelikult aga need asjad paranevad kohe-kohe. Liivapritsist sain tagasi oma õõtsad, mis seal juba kuu aega seisnud. Talvel oli aega kõik poldid-murtid-seibid kokku korjata ning galvaanikasse saata kus lasti poltidele peale uus kiht tsinki. Muidugi eemaldati ennem rooste UM'i tellimus ka mul lauapeal juba pikemat aega... Masin ise juba tahaks tegelikult sõitmist ja suve nautida nagu näha. "teha" list on ikka päris pikk ja lai! Garaasis veedan oma päevast 10h julgelt, eks näis mis saab ja kuidas saab aga selle nädala lõpuks võiks auto ratastel olla ja tuleva nädala lõpuks juba värvitud (Kõigest plaanid mis tegelikult võivad venida....) Mootorist siis kui asja kallele asun, seniks kõigile päikest |
Autor: | janno123 [ 22.07.2009 0:49 ] |
Teema pealkiri: | |
Midagi muutunud vahepeal? |
Autor: | wilson [ 22.07.2009 1:28 ] |
Teema pealkiri: | |
Muutunud on kõvasti aga ei tea miks Omanik seda ülespannud pole |
Autor: | hents99 [ 22.07.2009 9:43 ] |
Teema pealkiri: | |
Juhtusin ka puhtjuhuslikult mõni aeg tagasi seda autot ja ennekõike garaazi näegema - väga korralik töö, müts maha. Sai ka paar törtsu juttu aetud. Siis oli autol juba uus värvkate seljas. Jõudu edaspidiseks! |
Autor: | Mardo [ 22.07.2009 20:40 ] |
Teema pealkiri: | |
ah mis ma siin ikka uuendan, kuna mootoriga pole ju veel midagi jõudnud teha ehk sis praegu on aistevahel originaal 141kw M50B25. See siin siiski turboclub. aga lugejate soovil mõned vanemad pildid: Praeguseks ajaks on auto juba pmst komplektne, puudu veel liiste ja tüübleid mis nüüd küll teab mis probleem leida pole. Peale neid väikseid asju hakkan juba õiget mootorit kokku ehitama |
Autor: | Dc85 [ 23.07.2009 1:53 ] |
Teema pealkiri: | |
Üks kenamaid e30 siin maal. Päris tihti näen seda autot ja riiulil seisvat hx50 |
Autor: | birdshit [ 23.07.2009 20:46 ] |
Teema pealkiri: | |
Välimuse suhtes võiksid ette black'id teha. |
Autor: | Mardo [ 24.07.2009 3:14 ] |
Teema pealkiri: | |
blacke ette ennem ei tule kui leian mõne hea velje mis mustana kena välja näeks. lähipäevadel hakkab vaatama mis saab teise mootoriga mingid plaanid on paigas aga nagu tavaliselt siis kõik ju plaanide kohaselt ei suju. tänane seis: |
Autor: | kubilius [ 24.07.2009 3:27 ] |
Teema pealkiri: | |
kuule ikka räigelt kena bemm sul noh Edu ehitamisel. |
Autor: | Mardo [ 28.08.2009 16:49 ] |
Teema pealkiri: | |
sai käidud rajapäeval ja sõidetud ette aeg millest masin järgmine aasta enam aeglasem olla ei tohi, selleks ajaks sai "open diff'ga" 15,16s Plaanid on nüüdseks paigas mis mootoriga teha: * M50B25 alumine jagu (olemas) * M52B28 vänt (olemas) * ARP kaanepoldid (olemas) * M51 mootori saaled * Eagle kepsud * Wiseco kolvid * Cometic kaanetihend (olemas) * Homemade VL ja SL kolle * Holset HX50 (olemas) * S50 õlifiltri jalg * Originaal UUS õlipump (olemas) Ja plaan asi liikuma saada on 1. juuni 2010 |
Autor: | Mardo [ 08.11.2010 22:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Niisiis, sai natukene ümberkorraldusi tehtud algses nimekirjas mis ja kuidas teha. Praegune seis on koomiline ajanappus, koomiline sest aega on aga seda ei suuda "õigesse" kohta suunata. Kohale on jõudnud paljud asjad ja paljud on hoopis tellimata või kohale jõudmata. Mootori poole pealt tuleb siis kolme liitrine väntvõll..... ....Je-pistons custom kolvid, kepsud veel tulemata aga tegu Motor Nord täägitud tootega mis lubab silindri kohta 250hp per cil ja 135mm. Rõhku hakkavad kontrollima kaks sellist olendit, kaks sest tegu twin entri turboga (Holset HX50/60).... .......mille peale sai aega raisatud, poleerimine oli päevakorras + flantsid. Segu hakkab näitama LC-1 Komplekt Elektrivärk hakkab olema enamus uus ja väheke kindlam. Välimuselt proovin rõhuda järgmine aasta M-Tech II välimusele aga klaasplast osadest kuna tulemas on teine projekt millest teen juttu kui asi alustatud. Ostetud said ka küljelaiendid aga originaal toode ja 324TD Touring küljest, midagi sellist: Kui midagi liigub jälle siis panen kirja, tulekul on ka selle aasta video antud autost. |
Autor: | Raceboy [ 08.11.2010 22:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Kahel wastegate'il pole pointi isegi twin-entry turbiinikojaga, kuna kogu asja eesmärk on spoolupi parandada, aga enne, kui soovitud rõhk pole saavutatud, gaasid kokku ei saa ju praktiliselt (mõlema poole WG torude normaalseks vedamiseks tuleb nad niiehknaa vähemalt 20-30 cm pikad teha). Vahe kahe või ühega twin-entry puhul on loomkatsetega ära proovitud, nii et tegu pole lihtsalt spekulatsiooniga. Nt isegi BMW F1 turbomootoril kasutatakse twin-entry kollektoril ainult üht wastegate'i. |
Autor: | Mihkel [ 08.11.2010 22:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Mis hinnaga need PT WG-d kätte said? Tundub Tial-i identne koopia olevat. Mis päritoluga need Motor Nord kepsud on? |
Autor: | Mardo [ 08.11.2010 22:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo |
Precision PW46 sain kätte 5k tükist + saatmine, samas siin eestis küsitakse asjade eest 8k kanti. Teine selline on veel tellimata kuna ei olnud oma otsuses kindel kuna üks taoline mootor toimib 914whp @ 2,4bar ja ühe sellise klapiga. Motor nord kepsud on rootsist tellitud sellisest kohast: http://www.motornord.se/system/webshop. ... &HSID=3054 Ei kujuta ette kes need tootnud on aga müüja ise ütles, et üle tuhande hobuse R4 mootoris nad teist nägu ei teinud. Eks vaatame ja uurime. EDIT: Jäi mainimata ka see, et koos kolbidega sai soetatud ka Super Duty kolvisõrmed. Info - http://www.flatlanderracing.com/jepistonpins.html |
4. leht 9-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |