TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4976
4. leht 9-st

Autor:  Mardo [ 17.01.2009 19:46 ]
Teema pealkiri: 

minu plokil on sellised asjad juba olemas :)
ei olnud mahti pilti teha kuna alustan asjade ümber kolimist korraliku
garaasi et asi lõpplikult üle vaadata ja arutada natukene mis saama
hakkab. ;)

mõneks ajaks on vaikus minupoolt :lol:

Autor:  Mardo [ 22.04.2009 23:32 ]
Teema pealkiri: 

Päikest kõigile!!! :)

Päike paistab ja lind laulab, koos selle kõigega tuli motivatsioon tagasi
ja sai tegutsema hakatud. Otsisin omale kõigepealt korraliku garaasi,
mis algul nägi välja nagu keskmine sõjapunker......
Pilt

....ja peale väikest "makeup'i" nägi ruum välja palju rõõmsam, nagu
võiks juba sisse kolima hakata :)
Pilt

....mõeldud-tehtud ja enamus asju sai ära garaasi veetud, aja puuduses
muidugi kõike korraga viia ei jõudnud, võtsin vaid suuremad ja vajalikumad
asjad, kaasa arvatud masin ise või vähemalt see mis temast järele on jäänud.
Pilt

Isegi mõned riiuli mahutas ära see küllaltki väike garaas :)
Pilt
Aga kohe siis töö kallale! Alustuseks sai põhi kenasti puhtaks tõmmatud ja
seejärel kaks kihti uut bitumenit paksult peale määritud. Tehtud sai terve
põhi otsast lõpuni koos nelja koopaga :)
Pilt

Vana jura, mis veel seal põhja all ennast kinni hoidis leidis omale uue
elukoha milleks on prügikast.
Pilt

Seni kuni põhi kuivas, võtsin kätte ja ladusin kokku esimesed püstakud.
Pilt

Pilt

Lõpptulemus jäi üsnagi hea aga kuna vahejuppide meister need üsna nirud
teinud siis tuleb kasutada veel seibe ja asju, et kõik paremini külge istuks.
Pildil on asi enamvähem kokku visatud kuna pole veel roolilati kallale
jõudnud. Esimese õõtsa otsa pole veel pukse ka korralikult jõudnud suruda
sellepärast hoiab ka väheke imelikult aga need asjad paranevad kohe-kohe.
Pilt

Liivapritsist sain tagasi oma õõtsad, mis seal juba kuu aega seisnud.
Pilt

Talvel oli aega kõik poldid-murtid-seibid kokku korjata ning galvaanikasse
saata kus lasti poltidele peale uus kiht tsinki. Muidugi eemaldati ennem rooste :)
Pilt

Pilt

UM'i tellimus ka mul lauapeal juba pikemat aega...
Pilt

Pilt

Masin ise juba tahaks tegelikult sõitmist ja suve nautida nagu näha.
Pilt


"teha" list on ikka päris pikk ja lai! Garaasis veedan oma päevast 10h julgelt,
eks näis mis saab ja kuidas saab aga selle nädala lõpuks võiks auto
ratastel olla ja tuleva nädala lõpuks juba värvitud (Kõigest plaanid mis
tegelikult võivad venida....)

Mootorist siis kui asja kallele asun, seniks kõigile päikest ;)

Autor:  janno123 [ 22.07.2009 0:49 ]
Teema pealkiri: 

Midagi muutunud vahepeal? :shock: :)

Autor:  wilson [ 22.07.2009 1:28 ]
Teema pealkiri: 

Muutunud on kõvasti aga ei tea miks Omanik seda ülespannud pole :roll:

Autor:  hents99 [ 22.07.2009 9:43 ]
Teema pealkiri: 

Juhtusin ka puhtjuhuslikult mõni aeg tagasi seda autot ja ennekõike garaazi näegema - väga korralik töö, müts maha. Sai ka paar törtsu juttu aetud.
Siis oli autol juba uus värvkate seljas.

Jõudu edaspidiseks!

Autor:  Mardo [ 22.07.2009 20:40 ]
Teema pealkiri: 

ah mis ma siin ikka uuendan, kuna mootoriga pole ju veel midagi jõudnud
teha ehk sis praegu on aistevahel originaal 141kw M50B25. See siin siiski
turboclub. ;)

aga lugejate soovil mõned vanemad pildid:
Pilt

Pilt

Pilt

Praeguseks ajaks on auto juba pmst komplektne, puudu veel liiste ja
tüübleid mis nüüd küll teab mis probleem leida pole. Peale neid väikseid
asju hakkan juba õiget mootorit kokku ehitama ;)

Autor:  Dc85 [ 23.07.2009 1:53 ]
Teema pealkiri: 

Üks kenamaid e30 siin maal.
Päris tihti näen seda autot ja riiulil seisvat hx50 :-D

Autor:  birdshit [ 23.07.2009 20:46 ]
Teema pealkiri: 

Välimuse suhtes võiksid ette black'id teha.

Autor:  Mardo [ 24.07.2009 3:14 ]
Teema pealkiri: 

blacke ette ennem ei tule kui leian mõne hea velje mis mustana kena välja näeks.

lähipäevadel hakkab vaatama mis saab teise mootoriga :badgrin:
mingid plaanid on paigas aga nagu tavaliselt siis kõik ju plaanide kohaselt
ei suju. tänane seis:
Pilt

Autor:  kubilius [ 24.07.2009 3:27 ]
Teema pealkiri: 

kuule ikka räigelt kena bemm sul noh ;)
Edu ehitamisel.

Autor:  Mardo [ 28.08.2009 16:49 ]
Teema pealkiri: 

Pilt

sai käidud rajapäeval ja sõidetud ette aeg millest masin järgmine aasta
enam aeglasem olla ei tohi, selleks ajaks sai "open diff'ga" 15,16s :lol:

Plaanid on nüüdseks paigas mis mootoriga teha:

* M50B25 alumine jagu (olemas)
* M52B28 vänt (olemas)
* ARP kaanepoldid (olemas)
* M51 mootori saaled
* Eagle kepsud
* Wiseco kolvid
* Cometic kaanetihend (olemas)
* Homemade VL ja SL kolle
* Holset HX50 (olemas)
* S50 õlifiltri jalg
* Originaal UUS õlipump (olemas)

Ja plaan asi liikuma saada on 1. juuni 2010

Autor:  Mardo [ 08.11.2010 22:03 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Niisiis, sai natukene ümberkorraldusi tehtud algses nimekirjas mis ja kuidas teha.
Praegune seis on koomiline ajanappus, koomiline sest aega on aga seda ei suuda "õigesse" kohta suunata. :ohshit :-D
Kohale on jõudnud paljud asjad ja paljud on hoopis tellimata või kohale jõudmata.
Mootori poole pealt tuleb siis kolme liitrine väntvõll.....
Pilt
....Je-pistons custom kolvid, kepsud veel tulemata aga tegu Motor Nord täägitud tootega
mis lubab silindri kohta 250hp per cil ja 135mm.
Pilt
Pilt
Rõhku hakkavad kontrollima kaks sellist olendit, kaks sest tegu twin entri turboga (Holset HX50/60)....
Pilt
.......mille peale sai aega raisatud, poleerimine oli päevakorras + flantsid.
Pilt
Pilt
Segu hakkab näitama LC-1 Komplekt
Pilt
Pilt

Elektrivärk hakkab olema enamus uus ja väheke kindlam.
Pilt
Pilt

Välimuselt proovin rõhuda järgmine aasta M-Tech II välimusele aga klaasplast osadest kuna
tulemas on teine projekt millest teen juttu kui asi alustatud.
Pilt
Pilt
Ostetud said ka küljelaiendid aga originaal toode ja 324TD Touring küljest, midagi sellist:
Pilt

Kui midagi liigub jälle siis panen kirja, tulekul on ka selle aasta video antud autost. ;)

Autor:  Raceboy [ 08.11.2010 22:37 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Kahel wastegate'il pole pointi isegi twin-entry turbiinikojaga, kuna kogu asja eesmärk on spoolupi parandada, aga enne, kui soovitud rõhk pole saavutatud, gaasid kokku ei saa ju praktiliselt (mõlema poole WG torude normaalseks vedamiseks tuleb nad niiehknaa vähemalt 20-30 cm pikad teha). Vahe kahe või ühega twin-entry puhul on loomkatsetega ära proovitud, nii et tegu pole lihtsalt spekulatsiooniga.
Nt isegi BMW F1 turbomootoril kasutatakse twin-entry kollektoril ainult üht wastegate'i.

Autor:  Mihkel [ 08.11.2010 22:38 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Mis hinnaga need PT WG-d kätte said?
Tundub Tial-i identne koopia olevat.

Mis päritoluga need Motor Nord kepsud on?

Autor:  Mardo [ 08.11.2010 22:59 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Precision PW46 sain kätte 5k tükist + saatmine, samas siin eestis küsitakse asjade eest 8k kanti.
Teine selline on veel tellimata kuna ei olnud oma otsuses kindel kuna üks taoline mootor toimib
914whp @ 2,4bar ja ühe sellise klapiga.

Motor nord kepsud on rootsist tellitud sellisest kohast:
http://www.motornord.se/system/webshop. ... &HSID=3054
Ei kujuta ette kes need tootnud on aga müüja ise ütles, et
üle tuhande hobuse R4 mootoris nad teist nägu ei teinud.

Eks vaatame ja uurime.

EDIT:
Jäi mainimata ka see, et koos kolbidega sai soetatud ka Super Duty kolvisõrmed.
Info - http://www.flatlanderracing.com/jepistonpins.html

4. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/