E30 puhul võiks ehk küsida L.Sootsi käest...nad on minuteada üle 10a e30 dragi sõitnud, orig sillaga suures osas.
Poolteljgedega või siis otsadega oli probleeme...PPF’st sai nn kõige tugevamaid otsi ikka lõhutud ja rootslased sõitsid ise nendega liimirajal probleemideta.
Nr1 asi on ehk löökkoormus, mitte palju väänet. Automaatkastiga seda ei juhtu.
Ma ise panin siduri silindrite vahele ühesuuna klapi, kus tagasi surutakse vedelik läbi düüsi (tegin 0.75mm) ja pärast seda poolteljed katki ei läinud...
Ehk siduri täisrakendamise ajaks on nn lõtkud kokku surutud kui pauk ülekandesse jõuab.
Sootsile sai muidugi Liberty kast alla, kus siduri endaga libisemine paika aeti.
Sootside puhul teame, et sillas vist pole ühtegi aftermarket juppi, kui siis kodukootud.
Siinkohal Suur au ja kiitus härra Soots seniorile!