Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 5:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 126 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.01.2009 3:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Kunagi 2 aastat tagasi sai soetatud omale masin milleks oli 316i Facelift
kerega e30 mis saigi ostetud eesmärgiga asi korda teha nii mootori, kere
kui ka veermiku poole pealt. Peale ostu nägi masin välja nagu iga teine!
Alla sai kohe keeratud ka madaldussari -40 Weitec'ilt.
Pilt
Pilt

Sai siis sellise asjandusega ringi sõidetud mõned ajad, vahepeal sai
kõrvale ostetud ka teine auto igapäeva liikuriks. Sain selle kupeega sõita
ühe suve ja talve enne seda kui kruvikas kätte sai võetud ning
lammutama hakatud. Pildid peaks rääkima enda eest:
PiltPilt
PiltPilt
Pilt

Kere sai kenasti korda tehtud, augud ja roostekolded eemaldatud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kere sai täiesti puhtaks kakutud.
Pilt

Peale mõningast tööd nägi masin ise välja juba rohkem auto moodi.
Pilt
Pilt

Sellises mõõdus projektika puhul on selline mänguasi "must have"
Pilt

Juppide ladu mis tuleb külge kruvida
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja lõpuks siis ka auto süda, mis seda kere peaks vedama hakkama :evil:
Pilt
....ja põhjus miks see masin siia foorumisse oma tee leidis...
Pilt
Pilt

Plaanidest lähemalt.
Mootor:
* M50B25 + M52B28 = M50B28
* Intercooler 600x300x100 (3,5")
* PPF 50mm BOV
* HKS Wastegate Replica
* V.E.M.S.
* Holset HX50
* Custom sisselaske kolle
* 1000cc pihustid

Veermik:
* 5x120mm conversion - (tehtud)
* Big Brake Kit (315mm ketas ees ja 280mm taga) - (Tehtud)
* Originaal puksid. (olemas)
* Madaldus (-115mm ees ja -100 taga) (olemas)
* Bilstein B8 (kunagi hiljem coiloverid) (olemas)
* Ilma võimendita roolilatt (olemas)

Välimuse poole pealt on siht seatud M-Tech 2 suunas aga välistatud pole
ka M3 replica.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Viimati muutis Mardo, 20.06.2011 23:25, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2009 3:30 
Eemal

Liitunud: 14.01.2008 23:34
Postitusi: 195
Asukoht: Tallinna lähistel.
tubli töö tehtud.
aga MINU arvates need veljed sinna nüüd kohe mitte ei sobi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2009 3:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
eks neid velgi annab vahetada ka kui tõesti nad sinna ei sobi, ideaalne
oleks alla kruvida sama velg mis on limmet'il all aga see selleks....
need veljed said ostetud suht hea hinna eest arvestades et peal olid
lisaks veel ka PFGoodrich rehvid.

sama velg:
http://www.felgen-man.de/Treffen/E30/1.jpg

limmeti velg:
Pilt

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2009 13:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Muidugi need praegused veljed ei sobi sinna absoluudselt, nii et kingi need kohe heaga mulle! ;)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2009 13:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Pilte vaadates tekkis üks küsimus- Õues ehitad?

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2009 21:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
TEH kirjutas:
Pilte vaadates tekkis üks küsimus- Õues ehitad?

Päris õues ei ehita, kõrval ikka tööruum ka aga pahtli nühkimine ja sihuke
sai õues tehtud, kaasa arvatud krunt, jne.

Hetkel seisab masin hoovi peal ja mitte päris lageda taeva all, varsti
garaasi alla ja siis suure hoolega ehitama ;)


Mihkel, seda sa sooviksid :lol:
aga kui müügiks läheb sis võtan ühendust :-D

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 1:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Täna sai võrreldud natukene mootori osasid, kätte jäänud
M52B28 ja M50B25 mootori osasid...

Vasakul siis M52B28 mootori keps ja paremal M50B25:
Pilt

M52B28 kolb 83,955mm
Pilt

M50B25 kolb 83,98mm
Pilt


Antud kepse kasutama ei hakka aga kolvid lähevad küll käiku, seega oleks
küsimus siinsele ringile - kumb kolb teie meelest oleks sobivam?
Kergem M52 kolb või raskem M50 kolb, enda mõistus nagu ütleb et
kergem on parem aga et kindel olla, ootan teie arvamusi ;)

Ette tänades. :bb

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Viimati muutis Mardo, 04.05.2010 23:32, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 2:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Ise laseks M52B28 kolvid käiku

võidad kolvikaalus+surveastmes

muidugi minu arvamust ära kohe *lat's do it* pähe ka võta.
Inimesi/arvajaid/soovitajaid on teisigi ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 10:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sul on ju ka kolvi läbimõõt oluline, 25 sajandiku on läbimõõdu vahe.
Kas M52 ja M50 on täpselt sama bore-ga?
Kuigi turbokale peakski veidi suurem paisumisruum parem olema.
Ei viitsi praegu Ross-i spec sheeti välja otsida, et vaadata palju seal NA ja Turbo kasutuse bore erinevus pidi olema.
Igatahes turbo kasutuse juures olid lõtkud suuremad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 11:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
vot selle mõõdu koha pealt ma nüüd hetkel ei oskagi öelda
bmwfans leht ütleb et sellist mõõtu kolbe üldse ei pandudki 2,8'le
bore on jah neil mootoritel täpselt samas mõõdus.

Kepsu plaanin kasutada M20B20 mootorilt pikkusega 130mm.
Tõesti "plaanin" kuna arvutada pole jõudnud veel mittemidagi.
Õhtul tuleb pea kokku korjata ja arvutama hakata, Astrona abi
oleks siin vist teretulnud :lol:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 12:40 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Sul nende kolvi mõõtudega midagi puus. M50B25 on ikka umbes 84mm mitte 94mm ;)

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Henri, kirjas on M52B28 ja M50B28, mitte B25. Oot aga kas mitte B28 ainult M52 pole?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 13:49 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Mihkel kirjutas:
Henri, kirjas on M52B28 ja M50B28, mitte B25. Oot aga kas mitte B28 ainult M52 pole?

M50B28 minu teada olemas pole. Ühel pildil on M52B28 kolb teisel M50B25 kolb ja mõlematel on hülsimõõt 84mm ;)

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 14:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
HP kirjutas:
M50B28 minu teada olemas pole.


Tundub, et sul on õigus, google igatahes midagi tarka ei räägi, küll aga räägib m52b28 kohta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2009 14:09 
Eemal

Liitunud: 09.07.2007 14:51
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
OT. Aga mis velgedega tegu on ? Piltide järgi ei ole tegemist ei Keskin KT1-ga ega OZ Futuradega. Või siis äkki lihtsalt kapslid teised ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 126 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11