TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4976
1. leht 9-st

Autor:  Mardo [ 02.01.2009 3:19 ]
Teema pealkiri:  BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Kunagi 2 aastat tagasi sai soetatud omale masin milleks oli 316i Facelift
kerega e30 mis saigi ostetud eesmärgiga asi korda teha nii mootori, kere
kui ka veermiku poole pealt. Peale ostu nägi masin välja nagu iga teine!
Alla sai kohe keeratud ka madaldussari -40 Weitec'ilt.
Pilt
Pilt

Sai siis sellise asjandusega ringi sõidetud mõned ajad, vahepeal sai
kõrvale ostetud ka teine auto igapäeva liikuriks. Sain selle kupeega sõita
ühe suve ja talve enne seda kui kruvikas kätte sai võetud ning
lammutama hakatud. Pildid peaks rääkima enda eest:
PiltPilt
PiltPilt
Pilt

Kere sai kenasti korda tehtud, augud ja roostekolded eemaldatud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kere sai täiesti puhtaks kakutud.
Pilt

Peale mõningast tööd nägi masin ise välja juba rohkem auto moodi.
Pilt
Pilt

Sellises mõõdus projektika puhul on selline mänguasi "must have"
Pilt

Juppide ladu mis tuleb külge kruvida
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja lõpuks siis ka auto süda, mis seda kere peaks vedama hakkama :evil:
Pilt
....ja põhjus miks see masin siia foorumisse oma tee leidis...
Pilt
Pilt

Plaanidest lähemalt.
Mootor:
* M50B25 + M52B28 = M50B28
* Intercooler 600x300x100 (3,5")
* PPF 50mm BOV
* HKS Wastegate Replica
* V.E.M.S.
* Holset HX50
* Custom sisselaske kolle
* 1000cc pihustid

Veermik:
* 5x120mm conversion - (tehtud)
* Big Brake Kit (315mm ketas ees ja 280mm taga) - (Tehtud)
* Originaal puksid. (olemas)
* Madaldus (-115mm ees ja -100 taga) (olemas)
* Bilstein B8 (kunagi hiljem coiloverid) (olemas)
* Ilma võimendita roolilatt (olemas)

Välimuse poole pealt on siht seatud M-Tech 2 suunas aga välistatud pole
ka M3 replica.

Autor:  Rommi [ 02.01.2009 3:30 ]
Teema pealkiri: 

tubli töö tehtud.
aga MINU arvates need veljed sinna nüüd kohe mitte ei sobi.

Autor:  Mardo [ 02.01.2009 3:41 ]
Teema pealkiri: 

eks neid velgi annab vahetada ka kui tõesti nad sinna ei sobi, ideaalne
oleks alla kruvida sama velg mis on limmet'il all aga see selleks....
need veljed said ostetud suht hea hinna eest arvestades et peal olid
lisaks veel ka PFGoodrich rehvid.

sama velg:
http://www.felgen-man.de/Treffen/E30/1.jpg

limmeti velg:
Pilt

Autor:  Mihkel [ 02.01.2009 13:29 ]
Teema pealkiri: 

Muidugi need praegused veljed ei sobi sinna absoluudselt, nii et kingi need kohe heaga mulle! ;)

Autor:  TEH [ 02.01.2009 13:47 ]
Teema pealkiri: 

Pilte vaadates tekkis üks küsimus- Õues ehitad?

Autor:  Mardo [ 02.01.2009 21:17 ]
Teema pealkiri: 

TEH kirjutas:
Pilte vaadates tekkis üks küsimus- Õues ehitad?

Päris õues ei ehita, kõrval ikka tööruum ka aga pahtli nühkimine ja sihuke
sai õues tehtud, kaasa arvatud krunt, jne.

Hetkel seisab masin hoovi peal ja mitte päris lageda taeva all, varsti
garaasi alla ja siis suure hoolega ehitama ;)


Mihkel, seda sa sooviksid :lol:
aga kui müügiks läheb sis võtan ühendust :-D

Autor:  Mardo [ 12.01.2009 1:54 ]
Teema pealkiri: 

Täna sai võrreldud natukene mootori osasid, kätte jäänud
M52B28 ja M50B25 mootori osasid...

Vasakul siis M52B28 mootori keps ja paremal M50B25:
Pilt

M52B28 kolb 83,955mm
Pilt

M50B25 kolb 83,98mm
Pilt


Antud kepse kasutama ei hakka aga kolvid lähevad küll käiku, seega oleks
küsimus siinsele ringile - kumb kolb teie meelest oleks sobivam?
Kergem M52 kolb või raskem M50 kolb, enda mõistus nagu ütleb et
kergem on parem aga et kindel olla, ootan teie arvamusi ;)

Ette tänades. :bb

Autor:  RKsilver [ 12.01.2009 2:05 ]
Teema pealkiri: 

Ise laseks M52B28 kolvid käiku

võidad kolvikaalus+surveastmes

muidugi minu arvamust ära kohe *lat's do it* pähe ka võta.
Inimesi/arvajaid/soovitajaid on teisigi ;)

Autor:  Mihkel [ 12.01.2009 10:56 ]
Teema pealkiri: 

Sul on ju ka kolvi läbimõõt oluline, 25 sajandiku on läbimõõdu vahe.
Kas M52 ja M50 on täpselt sama bore-ga?
Kuigi turbokale peakski veidi suurem paisumisruum parem olema.
Ei viitsi praegu Ross-i spec sheeti välja otsida, et vaadata palju seal NA ja Turbo kasutuse bore erinevus pidi olema.
Igatahes turbo kasutuse juures olid lõtkud suuremad.

Autor:  Mardo [ 12.01.2009 11:28 ]
Teema pealkiri: 

vot selle mõõdu koha pealt ma nüüd hetkel ei oskagi öelda
bmwfans leht ütleb et sellist mõõtu kolbe üldse ei pandudki 2,8'le
bore on jah neil mootoritel täpselt samas mõõdus.

Kepsu plaanin kasutada M20B20 mootorilt pikkusega 130mm.
Tõesti "plaanin" kuna arvutada pole jõudnud veel mittemidagi.
Õhtul tuleb pea kokku korjata ja arvutama hakata, Astrona abi
oleks siin vist teretulnud :lol:

Autor:  HP [ 12.01.2009 12:40 ]
Teema pealkiri: 

Sul nende kolvi mõõtudega midagi puus. M50B25 on ikka umbes 84mm mitte 94mm ;)

Autor:  Mihkel [ 12.01.2009 13:18 ]
Teema pealkiri: 

Henri, kirjas on M52B28 ja M50B28, mitte B25. Oot aga kas mitte B28 ainult M52 pole?

Autor:  HP [ 12.01.2009 13:49 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Henri, kirjas on M52B28 ja M50B28, mitte B25. Oot aga kas mitte B28 ainult M52 pole?

M50B28 minu teada olemas pole. Ühel pildil on M52B28 kolb teisel M50B25 kolb ja mõlematel on hülsimõõt 84mm ;)

Autor:  RKsilver [ 12.01.2009 14:03 ]
Teema pealkiri: 

HP kirjutas:
M50B28 minu teada olemas pole.


Tundub, et sul on õigus, google igatahes midagi tarka ei räägi, küll aga räägib m52b28 kohta

Autor:  h4rz [ 12.01.2009 14:09 ]
Teema pealkiri: 

OT. Aga mis velgedega tegu on ? Piltide järgi ei ole tegemist ei Keskin KT1-ga ega OZ Futuradega. Või siis äkki lihtsalt kapslid teised ?

1. leht 9-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/