Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 02.05.2024 20:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 126 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 10:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
Käisin kontrollisin garaazis eile üle ning M52B28 kolvi peal on mõõt 83,99. Seega M50 plokki mina seda panna ei julgeks.

_________________
BMW E30 M3 343hj | Hestec EMS, 3" exhaust, Brembo big brakes, Powerflex etc
BMW E46 V8 - under construction


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 10:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2008 22:13
Postitusi: 46
Asukoht: Söörömöö
Korralik projekt. Mis ainega auto kapotialuse ja salongi mustaks tegid, lihtsalt värviga vöi mingi mastiksi moodi asi?

_________________
tomsonmrt.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 14:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
kapotialune on ikka värvitud ja enne seda liivaprits + korralik krunt.
enne krunitmist sai terasharja kettaga üle lastud kõik pritsitud kohad
tee mis tahad aga minu masina kolvid on 83,955mm :lol:
minumeelest see 0,044mm on küll sedavõrd väike vahe, et selle pärast
ma küll nüüd uusi kolbe otsima ei hakka, proovin järgi uurida mille
kolvid need sis õigupoolest on
tegu on Mahle kolviga, peale on veel mõned numbrid kirjutatud, jne

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 19:58 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Mardo kirjutas:
kepsu poldid - 783.-
raami poldid - 231.-


Vanad raami poldid käivad vähemalt stokis väga hästi. Kepsupoltide osas aga ei mingit kokkuhoidu, need tuleb alati uued panna. Kui poldil on pea all peenemaks treitud koht, siis on nn stretch poldid ja see on ühekordne.

Kuskohast sa selle kolvi mõõdu võtsid? Loodetavasti ikka "seelikust"?

0,04 peenemaga saad mootori tööle küll, kuid uueväärne see muidugi pole. Kolvi ja silindri vaheline lõtk muidu seal 0,05 kandis ongi. Ehk kui see on 0,04 suurem, siis on ta well normist juba väljas.

Amatöörmootoriehituseks sobiva elektroonilise kaalu saad osta suvalisest prismast köögitarvete riiulist ca 400 kr eest, lihtsalt jälgida, et näitab grammi, mitte 5grammi kaupa. Ei usu, et need kliimameeste või poe kaalud täpsemad on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 21:01 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Nii väikse lõtku suurenemise pärast muretseda küll mõtet pole eriti veel turbo mootorijuures kus temperatuurid kõrgemad on. Ja egas kolb ei peagi nii tihe olema ikka rõngad on need mis kompresiooni hoiavad ;)
Enda võistlusautol kepsupolte ei vahetanud küll aga mõõtsin kõik üle et ükski veninud poleks.

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 22:20 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Koostetolerantside eiramine toob muidu kaasa tagasilööke mootori vastupidavuses. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 23:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
einoh, kui keegi mulle odavalt mingid kolvid viskab sis ei näeks probleemi
kuna mootor ju veel pulkadeks. Eks vaatab, käin siin lammutusimööda
oma paar päeva juba :lol:

Kolvil endal oli mõõt peal 83,955:
Pilt

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2009 23:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Aare kirjutas:
Koostetolerantside eiramine toob muidu kaasa tagasilööke mootori vastupidavuses. ;)


Turbomootoril võib (ja on soovitav) paar sajandikku suurem kolvi ja silindrivaheline lõtk teha kui vabalthingaval.

Lubatust väiksem tekitab vabalthigavanagi probleeme.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2009 0:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
loen siit välja seda, et praeguses mõõdus kolb sobib ideaalselt.
koostan praegu nimekirja mida tarvis, masendus tuleb peale :lol:

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2009 20:33 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
No autor pole avaldanud, palju silindrid ettenähtust suuremad on. Egas lõtk ainuüksi kolvi seeliku kulumisest sõltu, silinder kulub ka teist samapalju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2009 21:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
kolvi seelikul on treimisjäljedki veel peal, kulumis märke nagu polegi.
Silindri mõõte veel ei tea aga arvatavasti mõõdab lähipäevil ära.
Plokile plaanis ka õli pritse kolbidele teha, kuskiltki meenub et 2,5 TDI küljest
pihustid aga ei süvenenud asja väga, peab netis kolama hakkama.

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2009 22:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
BMW tootekood on nendel pihustitel 11421748199, hind tsipa üle 100.-/tk. Minu mootorile läksid ka need sisse.Valdzi käest sain veel tookord selle info.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.01.2009 22:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
suured tänud, jälle nimekiri pikeneb, leiaks nüüd aega UM'i ka minna :lol:

Edit:
Selle "oil spray nozzle" hinnaks on 178.-
on äkki kellelgi pilti selle installist või vähemalt
oskab seletada kuhu ta täpsemalt külge tuleks keerata.
Lisaks sis ka veel selline asi, et kolvirõngad tuleks vist panna US M52B28 mootori
nimekirjast kuna väidetavalt olevat seal "iron" plokk....
Oskab äkki keegi öelda palju cm3 on M50B25 põlemiskamber?

Edit 2:
http://images.google.com/images?hl=et&c ... a=N&tab=wi
leidsin sellised pildid, need asjad sis installitud mingisugusele oopeli mootorile :arrow:
Leidsin ka pildi M52 kolvist mõõduga 83,975 :lol:
http://grigorent.zoints.com/image/82951-piston

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2009 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.01.2009 18:56 
Eemal

Liitunud: 30.12.2007 20:46
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
Selleks tuleb raamlaagritesse augud puurida, mis on päris krõbe tehniline probleem. Vähemalt M30 mootoris käivad need kahes tasandis nurga all ehk siis asi eeldab vastavat pinki või puurimise abirakist.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 126 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11