BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Plekvelgi saab laiemaks teha näiteks Tartus asuvas firmas Nordic Metal Works OÜ 7481000 Riia 24C 51010 Tartu
ühe velje keevitus maksis 20-25 eur
ühe velje keevitus maksis 20-25 eur
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Tänud, teen kindlaks kust ja kui palju laiemaks ja võtan nendega ühendust, veelkord tänud!
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Oot bemm liigub nagu näha piltidelt?
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
liigub aga õige mootor on veel detailide näol riiulis
EDIT:
seniks aga küsimus, et kas on mõtet jäigalt ühendada?
juhtus siis sedasi:
EDIT:
seniks aga küsimus, et kas on mõtet jäigalt ühendada?
juhtus siis sedasi:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Mina ostaks uue jupi igatahes veel ja täiesti kinni ei paneks, minu 3.5l motol igatahes see jupp pole veel puruks läinud ja näeb vaid sellist raske jalaga sõitmist, peaks pidama vastu küll ma nüüd ei tea palju sul neid KW ulmeliselt on.
E30 335T, E30 327, Lexus LS460, Audi A6 C7 ja 2101 :)
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
see asi juhtus sellepärast, et keegi kellel see kast all oli, on vahetanud juba seda korra
ja uus osa on valesti külge keeratud, et kui vajutad siis see peenem osa sellel muhvil jääb
kahe poldi vahele jämedamat osa aga venitatakse. Alla sai uus osa ja õigesti, vaatame
kuidas vastu peab
Jõust pole õrna aimu ka hetkel
EDIT:
ja uus osa on valesti külge keeratud, et kui vajutad siis see peenem osa sellel muhvil jääb
kahe poldi vahele jämedamat osa aga venitatakse. Alla sai uus osa ja õigesti, vaatame
kuidas vastu peab
Jõust pole õrna aimu ka hetkel
EDIT:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Mul said ka kaks polti kokku, aga panin uue ja elu läheb edasi( Bmw e30 335).
Audi 200turbo & Bmw e30 335turbo 350hp
- Datsunimies
- Postitusi: 128
- Liitunud: 05.03.2011 11:37
- Asukoht: Tln
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
esi M-Tech II stange on ka olemas aga seda külge kruvida veel ei saanud
kuna coolerile vaja uued kinnitused keevitada ja üks vana põll vastavalt
cooleri kujule keskelt lahti lõigata, et ära mahuks. Õliradika kohta pole ka
veel välja mõelnud, tegu 30 ribilisega
kuna coolerile vaja uued kinnitused keevitada ja üks vana põll vastavalt
cooleri kujule keskelt lahti lõigata, et ära mahuks. Õliradika kohta pole ka
veel välja mõelnud, tegu 30 ribilisega
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
hetke seis autost selline, et terve nina on laiali lammutatud, vaja on leida õige koht
cooleri ning õhu filtri jaoks. Siinkohal tänaks Rainer Suvi kes vastavalt joonistele mulle
erinevaid detaile valmistanud.
Möödunud suvest üks pilt....
cooleri ning õhu filtri jaoks. Siinkohal tänaks Rainer Suvi kes vastavalt joonistele mulle
erinevaid detaile valmistanud.
Möödunud suvest üks pilt....
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Väga Bro näeb välja. Kardaani jäigalt kasti külge ära kindlasti pane. Õigesti paigaldatune kestab sul to uus puks kindlasti vähemalt aasta ja seda on ju küllalt hobika kohta
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Eemaldasime aasta algul Ladalt selle kummi-donuti. Kuna meil ka sidur ilma leevendita, siis läheb kogu laks jõuülekandesse ja sellise setupiga kastid, sillad pikalt ei kesta. Peale esimese õlipumba lahkumist vahetasime kohe tagasi. Tavaliselt vahetame seda rõngast iga aasta alguses ja peale kõvemat andmist kontorillime kas kõik ikka jäi ühte tükki. Neid müüakse ka heavy-duty varjante, kus kummi sisse on pandud nööri või isegi plekki. BMW-l on kindlasti selline nö motorsport detail olemas.
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Mul venna E30 on metallist ring ümber leevendi, mis kinnitub 3 poldiga ühele poole. Metallist ring hoiab sisu üpris tihkena. Siiani pole probleemi enam olnud, varem võis neid päris tihti vahetada.
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
originaal muhvil on seal sees nöör täitsa olemas, seoses selle metall rõngaga mis ümber käib,
selle panin riiulipeale omale, et pole vaja, liigne raskus eks peab tagasi keerama.
Sellele ka juba mõtlesin, et hakkab ülekande osadele mõjuma väga...
Kuna auto sõidab aastas max 6 kuud siis võib seda kummi muhvi vahetada küll.
Pilt eelmisest muhvist:
selle panin riiulipeale omale, et pole vaja, liigne raskus eks peab tagasi keerama.
Sellele ka juba mõtlesin, et hakkab ülekande osadele mõjuma väga...
Kuna auto sõidab aastas max 6 kuud siis võib seda kummi muhvi vahetada küll.
Pilt eelmisest muhvist:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo
Tegelen praegu cooleri paigaldusega ja hetke seisuga võib öelda, et võib rahule jääda.
Tööd on omajagu veel. Stange tala lõikkama ei pidanud cooleri pärast, mahtus täpselt
vahele. Lõikama pidi kere plekki üpris kõvasti. Alumine kinnitus coolerile veel tegemata.
(Pildid tehtud kepsu poldiga)
Hetkel on järgi jäänud veel kaks probleemi....
NR1:
NR2:
Lasin hentsil keevitada kinnitused ja AN12 stutsi:
http://imageshack.us/g/856/dsc00113m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tööd on omajagu veel. Stange tala lõikkama ei pidanud cooleri pärast, mahtus täpselt
vahele. Lõikama pidi kere plekki üpris kõvasti. Alumine kinnitus coolerile veel tegemata.
(Pildid tehtud kepsu poldiga)
Hetkel on järgi jäänud veel kaks probleemi....
NR1:
NR2:
Lasin hentsil keevitada kinnitused ja AN12 stutsi:
http://imageshack.us/g/856/dsc00113m.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
- KKD Motorsport - EstPerformance -