Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 126 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 25.08.2019 23:42 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
E39, e90 jne on täiesti arvestatavad ja kompaktsed lahendused. Näiteks e39 sild on täis alumiinium, kõik kinnitub sillatala külge(lihtne paigaldus), võimaldab jämedaid pooltelgi, katsetamiseks ei maksa asjad midagi jne.
Samas ei saa päris nii võtta, et semi trailing arm vedrustusega ei oleks võimalik rajal sõita. Sõidetakse ka lehtvedru ja talasillaga väga edukalt. Asju teevad maha peamiselt need, kes ei suuda nagunii ühegi lahenduse potentsiaali lõpuni ära kasutada. Geomeetria muutused toimuvad kõigi tehase sildade puhul ja on taotluslik. Mutilink võimaldab loomulikult lihtsamalt geomeetria muutumist kontrollida, aga saab ka semi trailing armi muuta reguleeritavaks, muuta camber gaini jne, aga lihtsalt enamikel ei hakka mõistus peale. Võib ka vabalt ehitada õõtsa ja sillatala nii ümber, et üldse mingit camber gaini ei oleks. Õige on muidugi see, et kui nõuded ei piira ja ehitamiseks nagunii läheb, siis on mõistlik kasutada tehniliselt kõige täiuslikumat lahendust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.08.2019 9:40 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
E30 puhul võiks ehk küsida L.Sootsi käest...nad on minuteada üle 10a e30 dragi sõitnud, orig sillaga suures osas.
Poolteljgedega või siis otsadega oli probleeme...PPF’st sai nn kõige tugevamaid otsi ikka lõhutud ja rootslased sõitsid ise nendega liimirajal probleemideta.
Nr1 asi on ehk löökkoormus, mitte palju väänet. Automaatkastiga seda ei juhtu.
Ma ise panin siduri silindrite vahele ühesuuna klapi, kus tagasi surutakse vedelik läbi düüsi (tegin 0.75mm) ja pärast seda poolteljed katki ei läinud...
Ehk siduri täisrakendamise ajaks on nn lõtkud kokku surutud kui pauk ülekandesse jõuab.
Sootsile sai muidugi Liberty kast alla, kus siduri endaga libisemine paika aeti.
Sootside puhul teame, et sillas vist pole ühtegi aftermarket juppi, kui siis kodukootud.
Siinkohal Suur au ja kiitus härra Soots seniorile! :bb

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2019 10:26 
Eemal

Liitunud: 21.05.2014 0:12
Postitusi: 137
muidugi saab semi trailing arm silla disani ka suhteliselt lihtsalt parandada. Minu mõte oli pigem see, et e30le e34 silla alla panek on suhteliselt mõtetu töö kuna need on täiesti sama põhimõttega ja ikka poolteljed pead nagunii leiutama. Ainuke asi on tõesti t210 diffri kinnitus. ma täpselt ei tea, aga suure mootoriga e28/e23/e24 210 differ peaks olema samade sillatala kinnitustega mis t188, kaane kinnitused tuleb nagunii tugevdada. Mis iganes uuema 3se sild oleks siis juba palju mõistlikum.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2019 11:13 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ega keegi(hr Lill kindlasti ka ise kokku puutund) e30 dtm sildade lahendust pole uurind lähemalt, mida seal kasutati.
Teinekord huvitav vaadata, kuidas toona tehti, praegu on ca 30a möödas, võiks tollesama baasiks võtta ja tänapäevast teostust kasutada ?
Vaevalt keegi oma isikliku ressursiga tipp-insenere ületab.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2019 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tegelikult on vaja vaid teada mida sa soovid, ning seejärel on teostuse poolest kõik võimalik ka siin samas eestis.
Kui on kindel soov mingi kindla sillaga edasi minna siis tasuks selle punktid arvutisse kanda ja oleks võimalik öelda kui hea või halb see on ning kas midagi saab muuta, et asi oleks parem. Tihti jääb asi ka selle taha, et tegelikult ei tea väga paljud mida nad täpselt soovivad et nende sillageomeetria teeks. Võibolla on teema minust mööda jooksnud kuid ma pole siit välja lugenud isegi põhisuunda et kas sild peab hästi kohalt võtma, kurvis hea olema või mugav sõita olema...kõiki kolme korraga saavutada pole võimalik.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.08.2019 11:41 
Eemal

Liitunud: 21.05.2014 0:12
Postitusi: 137
bmw kataloog on ikka lahe asi. isegi võidusõidu autod sees.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_1948


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 126 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11