TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Subaru Impreza Wrx 2001a Jarmo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4951
4. leht 4-st

Autor:  Mihkel [ 18.02.2009 16:51 ]
Teema pealkiri: 

Ei noh normaalsel autol, ka 4wd, hakkavad ikka rattad tühja käima, mitte gardaan "kolksuma".
Eks see kolksumine on siis, kui pidamisega jõud raugeb. :-D

Jõuame välja samasse kohta nagu selles wheel hop-i teemas, et liiga vähe jõudu on :-D

Autor:  taxu [ 18.02.2009 17:29 ]
Teema pealkiri: 

Kolakas tuleb ka järsust sidurist. Kui ikka mingi ehtne rinkasidur vahele pistetud, siis ilma löögita ilmselt ei annagi vahetada käiku kui seda õigetel pööretel ei tee. Endalgi küll vaid 2x tugevam sidur, aga originaaliga tuntav vahe sees ses osas. Vahel lausa hirm, et kas mitte ei koorma kasti vmt liigselt.

Autor:  Mihkel [ 18.02.2009 18:09 ]
Teema pealkiri: 

Ei noh see siduri nõks versus jõu/g nõks on nagu hiina replica ja originaal toote vahe :-D

Eks ma tögan niisama, mulle meeldib, kui istmesse tõmme ikka hinge kinni surub.

Autor:  313 [ 30.08.2009 0:23 ]
Teema pealkiri: 

Ma ei tea mis värk on aga tänasest jälle auto sõidab :-D

Autor:  Rando [ 30.08.2009 15:08 ]
Teema pealkiri: 

313 kirjutas:
Ma ei tea mis värk on aga tänasest jälle auto sõidab :-D


See on ajutine nähtus :p

Autor:  swrt2002 [ 17.09.2009 11:46 ]
Teema pealkiri: 

Kust sa sellised esituled said?
Oleks vaja enda bugeye-l ka "uued silmad" pähe saada.

Autor:  marauder [ 17.09.2009 11:58 ]
Teema pealkiri: 

olid ostes küljes minuarust

Autor:  313 [ 18.09.2009 15:32 ]
Teema pealkiri: 

tuled olid juba ostes ees :)

Autor:  Ahti [ 19.09.2009 9:30 ]
Teema pealkiri: 

kõige ilusam subaluu üldse.
ses mõttes, et välimuselt, mis kunagi tehtud - prodrive tükid külges ja näiteks ka wrc moosiriiul siis on nagu "markko" auto peaaegu.
aga kütusekulu on tegelikult veidi ka tervitatud - segu rikas, ös ei sula üles ja see on ju hea asi!?
kuigi subsikute juures vist küt kulu natuke on mäpiti erinev ja üldjuhul ei vaevuta nagu öko osa peale eriti mõtlemagi.
sellisest subarust raskemad ja võimsamad audid turbo mootoriga küll "mõistlikul" sõidul niipalju kütet ei pea võtma. :evil: Aga alati võivad.
Ja ärge tulge nüüd rääkima, et mis on mõistlik ja mis mitte.

Autor:  HoCi [ 08.10.2009 0:47 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas uue kastiga sõita on? Tükke ei lenda veel? :)

Autor:  313 [ 11.10.2009 15:01 ]
Teema pealkiri: 

Täitsa hea on sõita.

Kolmapäeval , peale tunnist paugutamist, lendas siduril kate maha.
Reedel sain pidurimeistrilt uute katetega siduri. Tuttav treial treis hoorattalt jäljed maha ja samuti tegi korvipinnad korda.


Eelmine remondimees oli vägeva sidurikomplekti sellele autole toppinud. Hooratas oli randiga ja korv oli kaussis , ehk korv surus aint äärega ja täpselt vastu seda ranti mis oli hooratta peal. Sellepärast ka see ketas libises ja lõpuks tükkideks lendas.

Järiest rohkem paneb imestama kuidas selline mees on suutnud endale üdse remondimehena mainet teha .. ( nimesi ei nimeta)

Autor:  birdshit [ 11.10.2009 16:19 ]
Teema pealkiri: 

313 kirjutas:
Järiest rohkem paneb imestama kuidas selline mees on suutnud endale üdse remondimehena mainet teha .. ( nimesi ei nimeta)

Nimeta ikka, siis teab ju vältida :)

Autor:  Aigo [ 11.10.2009 16:29 ]
Teema pealkiri: 

selle jaoks on siin foorumis eraldi koht kuhu mainida firmad mida kiita ja laita

Autor:  Mihkel [ 11.10.2009 16:41 ]
Teema pealkiri: 

Jarmo mõtleb ilmselt ühte Subruga seotud isikut, tema teiste automarkidega kokku ei puutu.
Kuigi kunagi ei saa tegelikult kindlalt väita, et keegi teine pole seal vahepeal kallal käinud või mis diil tol hetkel üleelmise omanikuga oli.
Võibolla tahtis üleelmine omanik auto võimalikut olematute kulutustega müügi jaoks tavasidurile ringi konvertida, kuna labadega siduriga tal juba 4 kasti laiali läks.

Autor:  313 [ 11.10.2009 20:23 ]
Teema pealkiri: 

Minu jaoks kõige tähtsam on see ,et auto on korras ja tehtud töös võin kindel olla.

4. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/