TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4936
12. leht 12-st

Autor:  Astrona [ 14.07.2009 22:09 ]
Teema pealkiri: 

Kas klapitõusud keeratakse nukkvõlliga ette või sul ongi 12.6mm tõusuga nukk? 11.x oli vist std tõus ja seda hoitakse ajaliselt üsna vähe. Keskmine tõusule vastavat voolavust peaks ikkagi see 8.4-10.5mm voolavused näitama või mis?
Äkki seletad ka lahti need tulemused, sest mulle jäi tunne et sul on voolavus 12.6 tõusuga 74% kui std kaanel on 94% :)
Mis see teenus maksab? Peaks enda kaane kah sinna viima, nii kaua kui ta maas on.

Autor:  Mihkel [ 15.07.2009 0:56 ]
Teema pealkiri: 

Arvesta nende kahe kaane protsendi osade võrdlusel seda, et skaala/mõõtmisala on peale portimist tulemusel teine.
Asi mida kergelt reaalselt võrrelda saab on tegeliku voolavuse suurus.
Ega minagi mingi kaane flowsheeti lugemise ekspert veel pole.

Suurem vahe on jah alles 12mm+ tõusul ja nii käredat nukka mul ei ole.

Miks ma paremat tulemust ootasin on see, et tegeliku voolavuse vahe STD vs MOD on nii väike, et tunduvalt kergem/odavam on boosti veidi peale keerata ja on see vahe käes.
Väljalaskel on see vahe muidugi veidi suurem kui sisselaskel.

Näiteks G60 stock kaane vahe teoreetilise hp-ga oli midagi 136 versus 178.
Sarnane vahe ühest teisest VW kaanest saadi ka Motors24 videotes.

Autor:  Astrona [ 15.07.2009 11:56 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Arvesta nende kahe kaane protsendi osade võrdlusel seda, et skaala/mõõtmisala on peale portimist tulemusel teine.
Asi mida kergelt reaalselt võrrelda saab on tegeliku voolavuse suurus.
Ega minagi mingi kaane flowsheeti lugemise ekspert veel pole.
....
Miks ma paremat tulemust ootasin on see, et tegeliku voolavuse vahe STD vs MOD on nii väike, et tunduvalt kergem/odavam on boosti veidi peale keerata ja on see vahe käes.
Väljalaskel on see vahe muidugi veidi suurem kui sisselaskel.
mingi 3% tuli sisselaskele siis vist juurde kui 10mm peal vaadata. Aga kui see tuli suuremate kanalite arvelt, siis voolu kiirus tegelikult ju langeb ja enne sisselaskeklapi sulgumist, kui kolb on juba poolel teel üles, voolab see +3% tagasi sl-kollektorisse v.a. kõrgeil pöördeil.

See boosti juurde keeramine pole IMO lahendus. Seda tehakse niikuinii ka kõvemini porditud kaanega.
Mis see teenus maksis ja kas on järjekorrad või tehakse üldse ootetööna ja kaua aega võtab?

Autor:  Mihkel [ 15.07.2009 16:55 ]
Teema pealkiri: 

Kontakteeru Tiiduga Windorfist, tema ütleb sulle ajakulu ja hinna.

Autor:  Ahti [ 01.08.2009 15:46 ]
Teema pealkiri: 

samas võiks seda flow-d vaadata siis selliselt, et asi on nüüd korralik, ja sinna taha väga mingeid hobeseid ei peaks jääma.
teades ka seda, kui kehv on selle va 8 klapise silindri täituvus ja käitumine põlemissegu tekitamisel võrreldes 16 klapase omaga ---
aga paranemine protsentides tundub kuidagi väike, kui miku loogika järgi vaadata - 3% on vabalt mõõtevigadest juba. See nagu ei saa õige olla. Lihtsalt kanaleid poleerides ja kõik konarused ära puhastades peaks juba 7-10% asi paranema. Vähemalt VAG-i motodel nagu on selliselt olnud see.

edit: krt, ülevalkirjutatust tuleb teha järeldus, et Oplää kaaned on väga head ja VAG-i omad täis kake :badgrin:

Autor:  Mihkel [ 25.09.2009 12:34 ]
Teema pealkiri: 

See auto rändas nüüd minu omandist üle kasutaja domaini omandusse, kes plaanib autot algul vabalthingavana igapäevasõidukina kasutada.
Hetkel rända peale suvaline C20NE vabalthingav mootor, näis mis asjast hiljem edasi saab.

Minul autode arv sellega ei vähenenud, lihtsalt vahetasin ühe projekti teise vastu välja, mis ka siin foorumis juba varem esindatud on.

Kogu C20NE turbokit ja eelnev mootorikompott on veel minu omanduses ja näis mis sellest edasi saab.

12. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/