TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4936
1. leht 12-st

Autor:  Mihkel [ 23.12.2008 17:03 ]
Teema pealkiri:  Opel Vectra 2000 (C20NE Turbo) ::: 1992 ::: Mihkel

Haige inimene nagu ma olen ei suutnud ühele hea hinnaga pakkumisele vastu panna, seda enam, et autot siiamaani ehitanudtuttavad inimesed.
Otsustasin, et tuleb auto päästa, et kellegi suvalise kätte ei läheks, ja korralikult liikuma panna.

Mootoriconf siis hetkel selline:
* Stock C20NE plokk
* Porditud C20NE plokikaas (by Errapart Engineering)
* Equal length turbokollektor (by Errapart Engineering)
* Custom sisselaskekollektor (by Errapart Engineering)
* MegaSquirt V3 programeeritav juhtaju
* Bosch Motorsport 2x2 coilpack
* Bosch 470cc/min@3.0bar pihustid
* Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
* 2.5" väljalase
* 60mm sisselasketorustik
* DB-HP silikoonlõdvikud
* 550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
* Vems AFreshTiny WideBand controller
* GM IAT sensor
* Simoni Racing BOV
* Custom jäigad mootoripadjad

Veermik:
* Kosei K1 Racing 17"x7" kerged valuveljed
* 205/40/17 suverehvid
* Ees 288mm piduriconversion Zimmermann-i ketastega
* Lesjöfors -35mm jäigad madaldusvedrud

Kere:
* BadBoy kulm
* Vectra 2000 bodykit moditud esistangega
* Custom sinise/mustaga salong
* 2007a tehtud keretööd (keevituskohad üle joodetud)
* 2007a üleni värvitud
* AutoGauge Smoke boostikell
* Vems AFreshTiny WideBand kell

Pildid:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Autor:  shredda [ 23.12.2008 17:14 ]
Teema pealkiri: 

Pole ju turbo hetkel siis :-D

Sul neid autosid nagu putru :lol: Endal aga hea lugeda, kui mõni opel ka korraliku omaniku kätte jõuab. Ilus auto :)

Autor:  Mihkel [ 23.12.2008 17:18 ]
Teema pealkiri: 

No ma olen seda autot juba korra turbokana seadistanud.
Lihtsalt kuskil on mingi kala, et 3k rpm hakkab asi tuntavalt tõmbama ja 3500rpm juures on nagu sein ees.
Sealt edasi läheb ainult venides ja boost ka ei tõusnud rohkem kui 0.7bar, vist isegi aktuaatori vooliku tagant ära võttes.
Sama nali oli ka eelmise plokiga, plokk sai vahepeal välja vahetatud, kuna vanal käis sõrm vastu silindriseina.

Hetkel on nö. turbo imitaatortoru kolle ja dp vahel, et autoga NA kujul sõita saaks :-D

Eks ma oma remondiisu rahuldamiseks selle soetasingi, mulle meeldib kohati mingeid ajuvabu vigu taga otsida ja remontida.
Põhiteguriks ikka muidugi hind, ei lasknud isegi viimastel öödel enne ostu korralikult magada :)

Autor:  shredda [ 23.12.2008 17:22 ]
Teema pealkiri: 

Mina jälgin seda projekti huviga. 20NE on hea toorik, pommikindel ja odav, ning igaltpoolt saadaval. Selle mootori turbotamisest peaks iga algaja alustama :D Ootan, mis sellest sinu käes saab ;)

Autor:  AndresZ [ 23.12.2008 17:33 ]
Teema pealkiri: 

Mjaaa :) Sai ka ise jälgitud selle masina ümberehitust ja asi ikka korralikult tehtud :roll:
Kahju ainult, et eelmine omanik seda ilusti käima ei saanud :?

Autor:  Mihkel [ 23.12.2008 17:39 ]
Teema pealkiri: 

Noh küll Renx veel vesistama hakkab, kui auto korralikult liikuma saab. :)

Mulle meeldib, et suurem töö on tehtud, jääb vaid väike nokitsustöö ja vigadeparandus.
Kapotialune saab endale ka vähe viisakama välimuse.
Kollet vist ei raatsi väga ära teipida (teip on kallis :) ), kuigi küünlajuhtmete juurde tuleb teipi ilmselt panna (vanades varudes mingeid juppe on).
Teip annaks asjale muidugi kõvasti esteetilist välimust juurde.

Autor:  TõnuriCCE [ 23.12.2008 18:19 ]
Teema pealkiri: 

Et siis augusti alguses tuled sellega sina teiste kiirete vectrate ja calibradega mõõtu võtma ? :D
Muidugi seal võib ühest väikesest turbost väheks jääda et konkurentsis püsida :D

Autor:  Mihkel [ 23.12.2008 18:31 ]
Teema pealkiri: 

Noh ei ole asi küll mingi kiirendusrelvana mõeldud, rohkem niisama tšill pill mis seest ja väljast ilus ning astub ka veidi edasi.

Mõõtu võtma võin tulla mõne E30-nega, millest üks vast selleks ajaks natuke paremini oma jõu maha saab kui see aasta.

Autor:  Mihkel [ 25.12.2008 20:39 ]
Teema pealkiri: 

Täna sai meeldivas jõulurahus veidi käed õliseks tehtud, kasutades juhust, et töövabad päevad on :)

El. peeglite juhtmestiku tegin korda ja need töötavad nüüd ilusti.
Varem olid seal olnud mingid M-i peeglid ja selle pärast oli juhtmestiku rapitud.

Ka kapotiall tegin väikese puhuastuse, eemaldasin ebaolulisi juhtmeid ja detaile.

Autor:  birdshit [ 26.12.2008 4:53 ]
Teema pealkiri: 

Ei lugenud välja, mis amordid all? Ning mis pidurid ees kasutusel on?

Autor:  Mihkel [ 26.12.2008 13:29 ]
Teema pealkiri: 

Amordid vist mingid tavalised aga auto siiski meeldivalt jäik.
-35mm madaldus on selline ka mis lühema käiguga amorti veel ei vaja.
Kunagi enda Vectral oli ka samasugune kombo.
Amordid olid enne kasutatud, kui madaldusvedrud panin ja 5a hiljem amorditestis olid ka nagu uued.

Piduridi peaks olema Vectra V6 alt kombineeritud.

Autor:  Mihkel [ 26.12.2008 21:26 ]
Teema pealkiri: 

Paar pilti ka peale suurema segaduse likvideerimist aga teha on veel kõvasti:
Pilt Pilt

Kolled oma esteetilise välimusega just ei hiilga aga oluline on siiski toimimine ja loota nagu võiks, et voolavus võiks hea olla.

Jagaja likvideerisin ka ära, selle toika võiks veel maha lõigata, saaks plaadi ette teha.
Segusiibri pimedad tuleb ka veidi viisakamaks teha.
Juhtmemajandus on ka juba suht rahuldav.

Autor:  uhti [ 26.12.2008 21:54 ]
Teema pealkiri: 

Kas alumine ots on siis seest ka originaal?
Siis väga palju rõhku keerata ei saa aga ka selle 0,6bar-iga tuleb jõudu muidugi ikka omajagu juurde.

Autor:  Alv [ 27.12.2008 13:40 ]
Teema pealkiri: 

Millest ja kuidas sa selle kütuselati tegid?

Autor:  cthen [ 27.12.2008 13:48 ]
Teema pealkiri: 

Alv kirjutas:
Millest ja kuidas sa selle kütuselati tegid?

see on c20ne originaal latt ;)

1. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/