Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 171 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2009 0:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Mis sa küll minuta teeksid... :lol:

Muide, ma mõtsin, et see tihend on tegelt ju üsna pehme, peaks kokku sikutama küll.. Tuleb lihtsalt poltidega ettavaatlik olla, et ühtlaselt kokku tõmbaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2009 0:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mida sa pigem ilma minuta teeksid, viiliksid põlveotsas oma kollet ja kuumakoda :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.03.2009 13:58 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
IRW :-D

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.04.2009 0:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Hakkab juba looma, täna sai päris mitme päeva töö kaelast ära.
Aja kokkuhoiu mõttes lasin Sumpsimehel (Renaldo) downpipe flantsi külge bellmouthi ehitada.
Sai täitsa enamvähem, wg klapi poolt tulev õhuvoolv võiks veidi laugemalt otse kuumakoja tiivikust tuleva õhuvooluga liituda aga pimesi tehtud asja kohta on hea küll.
Viisin talle vaid flantsi ja näitasin väljundtoru asendi, tegi igaks juhuks ruumi kokkuhoiuga, et hiljem autot komplekteerides üllatusi ei tuleks.
Selle turbo max 270hp jaoks peaks piisavalt hea olema, originaal flants on üldse otse sein wg klapi taga.
Homme vaja veel flants lasta sirgeks freesida kuna tõmbas keevitamisega ära nagu ikka.

Lisaks aretasime Mard-iga turbole wg ka külge. Originaal aukudesse paigaldusest on asi kaugel.
Garrett-i universaal turbodel on hea lihtne wg asendit sättida, Mitsu turbodel on vaid 1-es kohas wg kinnituse poldiaugud.
Õli tagasivoolule lõikasin tihendi ka ära ja sellega ka nüüd muretu.
Sisuliselt saaks homme õhtuks auto juba omal jõul liikuma nii, et vaja vaid cooleri torustik uus teha.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 0:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Turbo nüüd kollega ilusti küljes ja downpipe ühendatud.
Õlituse pelae ja äravool ka olemas.
Mootor käib koos turboga, summuti ei leki, hakkab juba lubama.
Cooleri torustik sai ka koos DanM-iga täna valmis meisterdatud (punktitud) ja uus versus vana on päris räige kontrast.
Vaja veel kokku TIG-ida lasta, siis saab juba garaaži ette paugutama minna :evil:

Ai kuidas mulle meeldib see tunne, kui auto esimest korda garaažist ilma esistangeta välja ajad, ilus läikiv cooler ja torustik ning sinised silikoonvollad vastu vaatavad, see on hetk mille nimel tasub vaeva näha.
Täitsa tuning värk :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 1:02 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Jääme siis tulemust ootama. Kui kõik ok , siis originaal NE mootori ja SEH-i nukaga peaks selle väikese turbo küll kuivaks tõmbama nagu sidruni ;)

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 9:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
SEH nukka veel peal ju pole, vaataks kõigepealt, kas me ostueelsetest anomaaliatest lahti oleme saanud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 10:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
SEH nukka veel peal ju pole, vaataks kõigepealt, kas me ostueelsetest anomaaliatest lahti oleme saanud.

Nuki andmed: http://www.hot.ee/slyy/auto/motory.jpg
20SER (NE nukiga aga 10.0:1 CR'iga) oli SEHist ainult 5-6hj lahjem. Kuni 3200RPM asi ei tohiks paraneda, aga 4600 pealt on +12% väänet ja 5500 kus NE lõppes peaks nihkuma 6000 peale kus võiks mingi 10-20% rohkem powerit olema.
Ai Opel ikka mul hingelähedane. Kui nissanitest isu täis, ajan kah oma 1968a kattei 20NE'ga pöörde, ja kõik vajalik modimiseks ta 20NET peale on kah olemas.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2009 21:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Täna sai siis mootoripadjad ka ära vahetatud.
Pole ime, et enne sisselase vastu pidurivõimendit kolksus, kuna peale tagumise padja vahetamist tõusis mootor ~3cm kõrgemale.
Parempoolne padi kahjuks ei sobinud, peaks vast selle ka õige ostma ja täis toppima.
Väike vibra on roolis ja keres tunda nüüd küll aga see võib ka lihtsalt uutest patjadest olla.
Mootor igatahes ei kolksunud enam kuhugi ja ei liikunud ka pea üldse enam.
Turbo teeb tühjalt ka täitsa ilusat vilet kuigi ega selline proovimine turbole hea pole, kuna tühikäiguga lähevad võlli pöörded väga kiiresti lakke.

Esistange tuleb ilmselt uus vaadata, kuna enne ees olnud stange on ~5x parandatud juba.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2009 2:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
opel väristabki uute padjadega mingi aja. varsti jääb rahulikuks.
millal siis lõplikult tänavale paugutama plaan jõuda?

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2009 19:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Siiskui cooleri torustiku keevitusest kätte saan, saaks juba vaikselt esiosa kokku panna.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.04.2009 20:30 
Eemal

Liitunud: 09.04.2009 20:16
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
Tere.Uurisin seda Vectrat siin.Oleks mõned küsimused kui oleks aega ja mahti sul vastata.Tegelen ise siin ühe Opeliga ja juhe hakkab vaikselt kokku jooksma:)Isend ise 83 a ascona c


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.04.2009 23:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sain cooleri torustiku kätte ja installisin külge ka.
Sai ka kerge läbipesu ja õlivahetust tehtud ning proovima mindud, boostib küll.
Pimedas pole just kõige meeldivam testida, seega täna asjaga rohkem edasi ei tegelenud.

Mõned pildikesed ka siis tänasest seisust:
Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2009 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Täitsa kenake, esistanget pole enam vajagi ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.04.2009 10:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
no kui ta nii sõitma läheks,siis pannakse ta mõneks ajaks arestimajja ja auto viiakse treilaga tasulisse parklasse :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 171 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11