Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.05.2024 21:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 171 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 1:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kuidas sellele o-rõngale ligi saab?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Koos õhuga oli 3bar peal tootlikus ~98L/H, näis palju ilma õhuta asja tootlikus on.

Oleksid pidanud õhu kah ära mõõtma :lol: Pane kankule tühi kilekott teibiga otsa :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 11:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Noh paljast õhku kütusepump eriti suures koguses ilmselt pumbata ei jõua, seega ei oleks see väga reaalset tulemust andnud.
Kindalsti oleks muidugi mingi suhte konstandi leidnud asja juurde.

Ma vaikselt lihtsalt mõtlen, et äkki see sama õhk tekitas mootori koolemisprobleemi.
Pihustid on piisavalt suured, et ka ära kukkunud kütuserõhuga piisavalt kütust peale anda, et segu normis oleks.
Ainult et 1bar kütuserõhuga ei toimu kütuse ja õhu normaalset segunemist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 12:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
Kui rõhk ära kukub, ega siis ju kütusekogus väheneb. Lambdaga aju üritab võibolla 10-20% jurude keerata, aga kui 2.5 kukub ikka 1bar peale siis ca 60% vähem kütusevoolu. Regulaator peaks siis üldse kinni olema, ja tühikäigul benasurve kõrgem ja kuna vaakum kah parem, siis pool koormustel võib normaalselt töötada. Kui kooleb, vaata küünlaid.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 13:46 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Pead paagi maha võtma. Tore see ei ole , aga kui õhk vahel , siis pääsu pole. Muidugi võib paagi silmini täis valada , see ühenduskoht on kuskil poole paagi peal ;) Samas kui juba paagi maha võtad , siis ehk on mõistlik sinna juba korralik pealejoox ja tagasi jooks teha , sest originaal on 50% juhtudel täitsa ära mädanenud :?

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 14:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ehk siis tüüpiž Opel, rotten dot com.

Ega oligi liiga vähe tööd veel selle autoga.

Renks, seadistamiseni oli ikka väga pikk maa sellest hetkest kus me juba seadistada üritasime :-D

Mis puudutab kütuseteemat, siis pihustid on piisavalt suured ja ka PW saan keerata tabelist nii kuidas vaja, et segu veel piisav oleks.
Tegelikult tatistasid pihustid ilmselt õhu ja kütuse segu mitte puhast kütust.
Väga vabalt ei pruugigi see antud teemaga seotud olla.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 14:13 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Pihustid ja pump ja voolikud peaksid selle väikse mootori kohta ok olema , ainukesed kahtlased asjad on hiina regulaator (selle vist panid juba originaali) ja siis see pumpa minev pealevool.

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 17:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
kapotialused kütusevoolikud vahetasin ka juba ära, kuna neid oli jätkatud.
Originaal regulaator vahel tagasi. Pihustid on head.
Pumba tootlikuse mõõdan ka ära, kui õhust lahti saan, et kogu süsteemist pilt ette saada.

See paagi pealevool peaks ju istme alt ka kätte tulema?

Mõtlen praegu, kas see flow damper ka vahelt minema visata või mitte.
Näeb teine jube kusine välja (loe: üleni roostes).
Siis võiks juba pumba ümber olevad kütusevollad ka uued panna, ei ole teine nii suur väljaminek.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 21:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
flow damper ford sierrale maksis miski 2790.- :lol: Võtsin vahelt ära ja auto käis samamoodi kui ilma selleta. Kui neil korpus ära mädaneb hakkavad nad lekkima.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 0:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Paak nüüd alt ära ja söötur seest välja võetud.
See tihendi süsteem on seal ju eriti lõkats,kuidas see üldse pidada saab.
Tihend tundus kuidagi kahtlaselt seal jah, kuigi kogu see süsteem liigub välja võttes.
O-rõngast originaalis loomulikult eraldi uut ei müüda.

Peab nüüd hakkama jälle mõõdu järgi bensiinikindlat o-rõngast otsima.
Jee, see on ju Eestis eriti saadav kaup.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 0:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2008 22:13
Postitusi: 46
Asukoht: Söörömöö
Mihkel kirjutas:
O-rõngast originaalis loomulikult eraldi uut ei müüda.

Milline see umbestäpselt välja näeb?

_________________
tomsonmrt.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 0:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pruuni värvi rõngastihend, või mida sa täpsemalt mõtled? :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 10:09 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Viska sealt pumba juurest kõik roostes regulaatorid,jutud minema ja pane lihtsalt uued voolikud :)

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 10:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sellel flow damperil on oma mõte olemas aga et ta ka toimiks nii nagu ette nähtud (performance mõttes), siis peaks ta lati küljes olema.
Nii kaugelt ta ilmselt latis olevat kütusevoolu ei tasanda.

Bemmil viskasin ka selle vahelt minema ja tuntavalt ei muutunud midagi.
Saabki nüüd selle pumba plaadi nii tagasi installida nagu tehas ette näinud on.
Hetkel seisis asi plekikruvidega üleval, kuna kummipuksid olid kõik kunagi katki läinud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 10:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
misasi on flow damper? :roll:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 171 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11