Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 10:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 171 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2008 21:09 
Eemal

Liitunud: 13.11.2008 21:35
Postitusi: 51
Asukoht: Viljandi-Tartu
Kas sa sisselaske torustikku ja coolerisse oled kiiganud :?: küsin,sest tean ühte turbotatud bmw-d millel oli täpselt sama probleem ja lõpuks selgus,et cooleri uhes vannis oli sees kalts(tõenäoliselt autot ehitades oli cooleri toru ette topitud ja sinna ununenud)boost lükkas ta muidugi vanni täitsa sisse ja nii ta seal täpselt sellist anomaaliat tekitama hakkaski :)

_________________
Lost but not forgotten


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2008 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Küüs jääb nuka kulunud serva taha ilusti kinni. Nuka ots on madalamaks kulunud. Seega peaks ju ka klapitõus nüüd väiksem olema?

Vana coolerit mul enam käepärast pole, ostsin samasuguse tutika, seega vana vaadata ei saa.
Kuigi vabalthingavana oli sama keiss samas õhk käis meil siiski läbi cooleri.
Eks kui nüüd karterituulutuse kokku tagasis saan, sisi saab proovida.
Nüüd saab filtri otse segusiibri otsa panna, selle pesen ka in case enne ära.

Täna soetasin uue cooleri torustiku tarbeks roostevaba toru ja põlved ka.
Eelmine torustik oli Simonsi mustast summutimaterjalist, mis seest mõnusalt roostes juba.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2008 21:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Mihkel kirjutas:
Küüs jääb nuka kulunud serva taha ilusti kinni. Nuka ots on madalamaks kulunud. Seega peaks ju ka klapitõus nüüd väiksem olema?



Kui baasmõõt on püsinud sama ja kärg kulunud, siis on ka klapitõus väiksem.
Ja olenevalt nüüd kulumise suurusest muutub ka kestvus koheselt.
Kui nukal see kõva pind ära kulub, siis lõpp pidi väga kiirelt minema.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2008 21:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No ilmselt on see kõva pind juba läinud, kuna nookuri vagu päris sügav.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2008 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
stock nukkvõllid on tõesti vaid pindkarastatud ja kui juba vagu sees siis lõpp läheb kiiresti ja karta on et karteris on metallimulda.

Olen ühe mootoriga ennast nii ära väsitanud et okse maitse suus just sellega, et nookurid muudkui kulusid ja kulusid ja lõpuks ka nukkvõll kulus ära ja pidama ei saanudki......Lõikasin ühe õlifiltri pooleks ja see koosneski vaid metalli mullast ja kui karteri alt võtsin sain aru et filter ei pea seda kui mootor sai korralikult ära pestud jäi asi kestma ja õli seisab täiesti puhas sees.

Muidu kasutatud peast peaks neid vedelema ehk kusagil. (Ise sai küll proovitud kaua opeli mootor ilma veete ja väga minimaalse õliga gaas põhjas käib kuna tundus et niikuinii pole turgu kasutatud varuosadele :-D
http://www.youtube.com/watch?v=yU51OrNvKl0

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.12.2008 17:15 
Eemal

Liitunud: 26.01.2008 0:27
Postitusi: 147
Asukoht: L-Virumaa
Mihkel , mul vedelevad veel selle auto tutikad nookurid kuskil garaazis , reimsi juures vedeleb originaal sisselase ja kuskil seal reimsi juures on veel c20ne originaal nukk , mis vähemalt minu vana auto peal töötas 100%

_________________
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2009 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Nokitsesin täna veidi Vectra kallal jälle.
Sai eelmise omaniku poolt cooleri mahutamiseks tehtud lõikekohad üle värvitud, et ära ei ussitaks.

Avastasin ka, et plokki vahetades pole õlifiltrit ilmselt vahetatud, kuna vaevalt sellelt muidu värv kooruks :roll:
No nii kallid need Opeli-i jupid ka pole eks :)

Lisaks kontrollisin veelkord mootoririhma. Nuka ja nukaratta omavaheline asetus on õigesti paigas, selles veendusin nüüd.
Küsitav on aga rihmaratta märgi õige asetus kuna see asub välimisel rihmarattal mis omakorda on kummileevendi peal ja kipub seal peal liikuma.
Kui seda märki uskuda, siis oli enne rihm 1 hamba võrra möödas.
Samas kui see pealmine ratas ära võtta on ka mootoririhma enda rattal mingi muljutud koht, mis eelnevas, 1 hammas vales, asendis oleks täpselt plokil/karterikaanel oleva sälguga kohakuti.
Nüüd ongi küsimus, kas see on õige muljutud koht ja sälk või mingi juhuslik asi.
Sest kirjanduses kästakse igal pool rihm paika panna välimise ratta märgi järgi ja sellest pole kuskil juttu, et rihma enda rattal mingi märk võiks olla.

Et asjas 100% kidnel olla tuleb vist väntvõll nö. ära kraadida, siis saab täpse vastuse.
Mõte siis kasutada sama metoodikat mida nukkvõllide kraadimisel kasutatakse.
1 hammas nuka märgil on ka parajalt selline vahe, mida poolviltu küünla august kolbi katsudes väga hästi ei tunneta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2009 12:41 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Hammasrihma ratta sisse pressitud jälg peab karteris oleva jäljega jahh täpselt kokku sobima kui märgid paigas on !!!

_________________
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2009 14:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
jep.
mina olen siiani kõikide opelite rihmad just selle vända väiksema ratta järgi paika pannud....sest enamusel see suurem ratas on vale.

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2009 16:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Endale tundus ka see mootoririhma ratta märk õigem, kuna kolvi liikumist katsudes oli see märk
enamvähem paigas aga originaal märgi juures hakkas kolb just alla liikuma (järgmine nõks juba liikus alla).
Samas nii väikest liikumist tunnetada on suht keeruline.

Proovin ehk täna veel tunnetada veidi asja.
Küsimus on +/- 1 hammas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2009 18:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
Samas sellel mootoril +- üks hammas mõjutab asja väga vähe.
lihvitud kaanega ei saanudki aru kumb see õige on...mõlematpidi liikus ja toimis normaalselt. Samas ei tea mida ta turboga mõjutab.
Igatahes kui liiga varajane nukk on, siis algus on norm nagu tavaliselt aga lõpupoole hakkab piirama jõudu päris kõvasti. Hilisega jälle vastupidi.

Ükskord sai selle opeli 8v mootoriga proovida, kui palju võib rihm valesti olla et veel käima läheks.
tulemuseks-3hammast , õige hammas ja + 3 hammast. Ehk 7 hamba ulatuses läks käima.

Muidugi sinul on vanema tüübi NE, millel hammaste vahed suuremad ja 1 hammas valesti peaks ka rohkem mõjutama.

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2009 19:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Lihtsalt ma üritan selgusele jõuda kas see võib mõjutada seda jama, et ~3.5k pöördelt täiesti ära kooleb või mitte.
Samas Georg-i juurest tulles kuni Tallinnani oli asi ilusti pöördesse käinud ja linnas oli uuesti sama jama pihta hakanud.

Vaja mootor ikka soojaks ajada ja kompressioonid ka üle mõõta.

Viimasel ajal veidi laiskus kollitab ja ka muid asju kaelas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.01.2009 2:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Lappasin täna veidi aju juhtmestiku. Paras segadus oli üldse juhtmestikus, eriti lisakellade omas. Aju juhtmestik iseenesest okei, ainult kaitsmed võiks ka lisada :-D
Soenduseks reguleerisin uksed normaalselt käima, kahjuks juhipoolset tagumist normaalselt käima ei saanudki.
Ei saa mitte krt aru mis jama seal on, tuleb teist jõuga kinni lüüa, nagu mingi asi takistaks, uks tundub veidi madalamal kui ta võiks olla.
Samas hinged ei ole reguleeritavad ka. Kas tõesti on uks kõver?

Homme ehk jõuan alarmiasja vaadata, kui just Sierra juppide puhastamise tuhin peale ei tule.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.01.2009 3:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
Mootori rihma ei ole vahepeal õigeks pannud?

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.01.2009 11:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Tsiteeri:
Ei saa mitte krt aru mis jama seal on, tuleb teist jõuga kinni lüüa, nagu mingi asi takistaks, uks tundub veidi madalamal kui ta võiks olla.

kas see vectra pole ühes liiklusõnnetuses kannatada saanud?![/quote]

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 171 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11