Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 12:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 21.12.2008 11:54 
Eemal

Liitunud: 03.08.2008 9:32
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
Kuna minu ohc turbotamise projekt on jõudnud "isesõitvasse" faasi, siis mõtlesin,et torkan ta siia ka üles...

erilised tundemärgid :
sierra cosworth ilma cosworthi mootorita :)
pinto plokk, 93mm V6 fordi kolvid + cossu kepsud.
8.5 surveaste
Hiina T3 turbo, originaal cooler, bailey BOV
Weber-Marelli L6 ecu koos tundmatu chipiga, peaks stage 1 olema,aga armastab miskipärast 3bar map-i.

olemasolevad pildid on kole udused,
seega panen vaid lingid:
http://193.40.7.231/DSC00005.JPG
http://arconet.ee/DSC00027.jpg
http://arconet.ee/DSC00030.jpg
http://arconet.ee/DSC00031.jpg


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Päris ilusa tööga maha saanud, mis mootori juhtimist sa kasutad?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 12:32 
Eemal

Liitunud: 03.08.2008 9:32
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
jeff01 kirjutas:
Päris ilusa tööga maha saanud, mis mootori juhtimist sa kasutad?


L6 nagu üleva kirjas,ehk siis tagaveolise cosworthi originaal .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 17:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Sry jah, ei märganudki kuigi arvasin, et lugesin läbi :(
Se suva chip seal sees on vabalthingava või turbo jaoks mõeldud?
Kui sõidukorras ta juba on....st et kas on juba ka selge kuidas ta selle ajuga käitub?
Kust kohast selline kollektor pärineb?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 21.12.2008 19:44, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 18:17 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Cosworth`i fordi mootorid enamuses ikka turboga. Milleks vabalthingavale siis 3 bar MAP andur?!

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 22:38 
Eemal

Liitunud: 03.08.2008 9:32
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
see l6 on ikka turboaju jah, segadust tekitab see, et stage 1 all mõeldakse cossu puhul tavaliselt lihtsalt turbomapi muutmist ja kui juba map vahetatakse,siis on see stage 2 ..
Aga kui ta mul 3bar mapiga käib ilusti ja 2bar mitte,siis las ta olla :)

Kuna siin on suht palju huvilisi küsinud,kuidas fordi turbotada ja mis maksab,siis võin ka oma tegevusest väikse ülevaate anda. Kokkuvõte on see,et cosworth osta oleks odavam,aga nii on huvitavam..

alustuseks mootori kapremont. Oli plaan panna 92mm VW sepiskolvid, aga mingid "insenerid" oskasid silindrid ovaalseks hoonida, niiet viisin Liguri juurde ja tegime 93mm.

Kulu - ca 10K - puurimine 1800, kolvid 4K, kepsupoldid,tihendid.
Aju ebayst - 4K , 325cc pihustid ca 2K , turbo 5K, kollektor norrast, 6K,aga väga ilus selle eest :) Cossu kepsud jebaist. 2K.
Anduritekomplekt 2K . Cosworthi karter 2K.
Kogu selle moosi kokkupanek - hooratas 9poldi pealt 6 peale, andurite kinnitused, turbo õlitus, summuti ehitus - Reinsalu Spordis. 2 nädalat tööd sõbrahinnaga..
Lisaks veel see,et ovaalsed silindrid avastasime siis,kui auto juba täiesti koos oli, non-turbo versioon tuli tallinna kandist väidetavalt täiesti kapremondituna :)
Aga nojah,nüüd on vähemalt perfektne - karterituulutuse võib vabalt salongi tuua, sealt ei tule tõesti midagi.
Esmaspäeval ülevaatus ja siis proovin g-techiga mingid orienteeruvad numbrid ka saada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 22:45 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Mul seisab juba pikka aega pinto-turbomootor. St raua osa. Sepistatud sisu, o-ringitud kaas, turbo joaks nukkvõll jne. Suured klapid roostevabast.
Vahepeal sai isegi turbokolle keevitatud, kuid pole nagu kere, kuhu panna, siis sai kolle + turbo ära müüdud.

Nüüd siin tuntakse ikka paari tuhande eest huvi, eks aeg näitab, kas saab rakendust kellegi auto vahel. Potensiaalne huviline olemas, aga ta pakub vahetust stock pritsuga pinto vastu. :D

Aju oli MS plaanitud. Kuna nii rikas pole, et tehaseauto aju kasutada.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 23:04 
Eemal

Liitunud: 03.08.2008 9:32
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
njah, mõtlesin ise ka alguses ms-peale,aga kuna originaal ka suht samasse hinnaklassi jäi (võrreldes valmis ms-iga, oma tinutamist ma niipalju ei usalda), ja juhtmestik olemas oli,siis läks originaal peale. Kas see sinu turbo-alumine ots on cosworthi v pinto väntvõlliga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 23:18 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
pintoturbo kirjutas:
njah, mõtlesin ise ka alguses ms-peale,aga kuna originaal ka suht samasse hinnaklassi jäi (võrreldes valmis ms-iga, oma tinutamist ma niipalju ei usalda), ja juhtmestik olemas oli,siis läks originaal peale. Kas see sinu turbo-alumine ots on cosworthi v pinto väntvõlliga?


Ausalt öeldes ma ei tea täpselt. Pidavat olema kangeimad jupid, mis andis leida. Kolvid tehti custom`id. Mina sain selle mootori sealtmaalt, kus ta juba oli valmis tehtud. Kuna mehaanilise pritsega teda tööle panna ei tahtnud, siis olid järgi jäänd progeajud.

Ise tinutamata eelistan iga kell hinna suhtes VEMS`i. Lõin hinnad kokku ja VEMS ei tule kallim kui MS - see selleks. Mõni kasutab üldse 100x kallimaid ja ütleb, et elektroonika on ühes teistmoodi kui esimeses.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 23:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul ka samasugune projekt käimas. Pole siiani veel odavamat mootorit olnud kui Pinto mida remontida.
Ise kavatsen stock 2.0 alumist ja ülemist otsa kasutada.
Ajuks mul loomulikult MS, kuna lolli ei viitis mängida mingi lambiseadega.
Kui aeg käes, et turbo juba kolle otsas istub, siis kaalun ka teema tekitamist.

Üldiselt on mul sama raha eest, millega mõnele mootorile vaevalt remondi saab juba terve Sierra tehnika poeuutest juppidest koosnev (sillad + vedrustus + mootor).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2009 19:20 
Eemal

Liitunud: 03.08.2008 9:32
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
Nii, nüüd paar kuud sõidetud ja midagi ära pole lagunenud.
Hetkel olen ka ajuvalikuga rahul, tänavakoormusel käib kenasti lambda järgi (kuni 0.5barini) ,reipama sõidu jaoks on jällegi 2 mänguasja mida MS-ile vist pole veel tehtud- ALS ja launch.
ALS on küll väga leebe hetkel.
Vahepeal on peale aretatud roolivõim ja ette quaife torsen, järgmisena tahaks keskele 50:50 jaotust. Sellega saab vist suurem aretus läbi mõneks ajaks,kuna algav ralli- ja rallikrossi hooaeg nõuab oma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2009 19:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Launch control on MS-il ammu ilma olemas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2009 22:09 
Eemal

Liitunud: 03.08.2008 9:32
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu
Ok, unustasin,launch on jah.
Aga kas ta süüdet ka keerata oskab,et koormuseta boosti juba üles saab - praegu hoiab mul launchiga ca 1.2-1.3 bari 4000p juures.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 2:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Launch ju selles seisnebki, et kohapeal boost üles saada süüte retardiga.
Vabalthingaval ta lihtsalt toob piiraja nö. madalamale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11