Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 17:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19.12.2008 1:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Nii, tegelikult on asi hoopis nii, et üle-eelmine kasutaja viskas kompressori ära ja asendas selle vw diisli turboga..

kuna kütusesüsteem oli piiri peal, ning mootorile näidati korra 0.9 bar rõhku siis käis kohvil detonatsioon, vigastades teise silindri kolbi.

Hetkel juba muretsetud teine kolb koos kepsuga, uued saaled koos vändaga..
Leiab talt veel

XS replica BOV
Keisei tuuningu air intake piping, osa on keiseist, osa homemade, mis siis ka vahetub keisei toodete vastu.
Manual boost controller
Auto Gauge Boosti kell

Kindlalt vaja veel:
WB Lambda
Air fuel ratio kell
uus kütuselatt.

kuna täna sain alles masina enda valdusesse siis pildid on tehtud pimedas ja mitte kiitaväärt kvaliteediga..

väga oleks tänuväärne kui keegi oskab täpsemalt mulle ES kaudu selle masina ajaloost pajatada ;)

aga..

PILDID


Viimati muutis RKsilver, 07.03.2009 22:20, muudetud 4 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2008 1:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
nunii, mootor maas..

ümber tuleks teha turbo õli tagasivool kuna hetkel oli nii, et tagasivool oli pandud originaal g60 tagasivoolu toru otsa, mis asus ploki ees..
ning voolik ületas ka 2 kordselt selle kõrguse kus turbo ise asub ..

ning tuleb leida mingi lahendus kuidas intercooler panna..

või otsida kohe teine ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2008 3:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Hmm, ega sa Kadaka kandis ela? Mu SX seisis sama maja ees, mille ees seisab see samune masin :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2008 10:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Motary1 kirjutas:
Hmm, ega sa Kadaka kandis ela? Mu SX seisis sama maja ees, mille ees seisab see samune masin :)


ei ela kadaka kandis :)

sellel passatil on tumeroheline kere ja sinine tagaluuk ;)

edit:

nii, kütuselatt käes..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2008 16:46 
Eemal

Liitunud: 29.01.2006 23:53
Postitusi: 61
missugune see kütuse latt välja näeb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.12.2008 23:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Alv kirjutas:
missugune see kütuse latt välja näeb?


nagu originaal latt ikka

http://i257.photobucket.com/albums/hh22 ... a/24-2.jpg

sai siis teine g60 plokk muretsetud, see ära hoonitud ja tolerantsid mõõdetud, pidi rohkem kui okei olema, kolvirõngad said ka uued ostetud, pmst jäänud kokkuladumise vaev, kui soovin ikka ploki viia liivapritsi, et värvida..

aga mind teades, siis ma ei usu, et seda juhtub :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 3:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis silindri mõõduks tuli?
Palju ranti plokil tunda on?
G60 plokk ikka? (koos õlipihustitega)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.12.2008 10:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Silindri mõõtu ei oska öelda, oleks pidanud vast ülesse kirjutama.
ranti pole, eelmisel on see rant aga 3 sajandikku
täitsa g60 plokk :)

edit:Noni, peale pikka punnitamist sain tänase eesmärgi täidetud, mootor garaazis, kast küljes koos jubinatega ja ootab autole paigaldamist ;)


Viimati muutis RKsilver, 25.12.2008 14:03, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.12.2008 14:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Nii paar vaatepilti tuli ka mis mulle kohe üldse ei meeldinud..

algul sai hakatud intercooleri kummitoru küljest ära võtma, mõistus ütles, et niikunii õli on sees, teine mõistus ütles, et pole hullu, sai toru küljest võetud, ise kätega seal all ja kui toru lahti tuli olid koheselt käed, tunked õlist immutatud, sai natuke aega siis riideid vahetatud, seda õli ilusatesse kohtadesse saadetud kus ta kindlasti varem käinud ei ole..

Pärast sai pilt ka tehtud, aga ei tundu üldse hull, kuna kohe raudselt, pool sellest õlist oli tunkede sisse immutatud ;)

Pilt

edit: nüüd ka teada miks asi hakkas detoneerima, asi oli ka osaliselt kütuselatis, kuna pealevool oli suht *kinni*

paar pilti:

Pilt

Pilt


ning kas keegi oskab öelda mis firma BOV-iga tegemist on ?

Pilt

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.12.2008 0:15 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
bov on XS replica ja suht hea asi... ise olen kasutanud neid kuna hind nii 600-800 eeq kuid oma töö teevad ära ja kui heli maias oled siis see twin tekitab veel päris hästi seda :lol:

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.12.2008 2:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Hetkel on lihtsalt hea, et ma eelmise kütuselati kogematta ära lõhkusin, voolikut õrnalt painutades, et teda kätte saada, poleks seda juhtunud, oleks ma 90% tõenäolisusega selle uut mootori ka pilbasteks lasknud aga näed, õigeid asju lõhun :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.12.2008 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
väike probleem on hetkel mul mu passatiga, vastavalt rõhule ei suvatse turbol geomeetria ennast kinni lükata nii, et vastavalt pööretele ja koormusele suureneb ka rõhk..

vaakum ühendused viidud nii, et

kollektor-vaakumvoolik-boostcontroller-vaakumvoolik-aktuaator

aktuaator surub hooba väljapoole/geomeetriat kinni rõhuga

boostcontrolleris see hoob täiesti välja keeratud,, ehk siis igasugune rõhk peaks hetkel 0 ligidane olema, aga ei ole, tuleb taha kahjuks ikka omade soovidega ..

selles mõttes, et boostcontrolleris on avatud teed, ehk siis päris vara peaks turbo ennast kinni pooma ...

ahja, küünlaid viskab mustaks ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2008 0:04 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
muutuva geomeetriaga turbol rõhku vähendatakse labade lahti keeramisega ;)
kui labad kinni keeravad koormusega siis tekib suur vastusurve ja kõrge temperatuur ,nii et ole ettevaatlik

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2008 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
hetkel nagu nii ongi, aga ta nau üldse ei keeraks seda rõhku maha..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2009 23:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
nonii, peaks siin ka uuendama, asi niikaugel, et uus turbiin käes, tegemist KKK toodanguga.

Kirjad mis leidsin
036999H067677
K03-055 FB5049477

Pilt
Pilt
Pilt

Tundub, et tegemist on väga puhta fööniga, pikilõtk puudub ja ristilõtk on peaaegu, et olematu..

Õlilaike pole üldse, külmkoda õlist täitsa puhas, või siis on keegi seda hoolikalt puhastanud :-D
samas, kõik poldid on märgitud markeriga ja kõik on paigas ilusti..

Täna saab südamerahuga magama minna :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11