Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 23:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 93 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2009 23:50 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
hents99 kirjutas:
Ja originaalkollet pole torudest keevitatuna veel näinud. Malmist monoliitne tükk on miskit muud.


Ei mõelnudki originaalkollet. Vaid on tehtud torudest veel hullemaid KUJULT originaali sarnaseid(küünlajalgu, mis tähendab seda, et tavaliselt nad ei voola kõige paremini) ..kuid ei tähenda seda, et nad ilmtingimata peaksid pragunema.
Kuna olen seal autos olnud, siis kontrolliks esimese asjana egt ära.. segu ei pruugi tõesti täitsa paigas olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 0:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.06.2008 3:38
Postitusi: 92
Asukoht: valga
hents99 kirjutas:
Ja originaalkollet pole torudest keevitatuna veel näinud. Malmist monoliitne tükk on miskit muud.

Tuleb kohe meelde, kui üks mersu turbotaja tegi kollektorit.

Pilt
Pilt

Selline kärakas meenutab tõesti diisli vabaltimeva kollet kui veel lisadena takistavad tegurid juures
Samas Feebi torudest tehtud kolletel pole ka miskit häda va.see kui sul võis egt laes olla.ilma kontrolleriteta ikka suht riskiteema.
Endal roostevabadest or.ämblikutest mugandatuna ja kõik teibituna mitmel masinal pole selliseid probleeme olnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 10:40 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Kuni 3 käigu lõpuni käib ilusti piirajani aga neljanda käiguga hakkab juba koguma alates 160km/h hakkab juba venima. Selline tunne nagu jõud saaks otsa ,kuid turbo rõhk on ilusti üleval ja kütet näitab ka rikast. Turbo rõhk 1 bar ja pihustid 550ccm on 3 bar peal. Ei oska enam kuskilt alustada ,kui segu liiga rikas mis põhjustab ka kolde lõhki miinemist arvatavasti ,siis tuleks turbo rõhku veel juurde keerata ja bensu rõhku natuke maha ,vaataks äkki mis saab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tuleks hoopis kuskilt otsast tagada kontroll süütenurga ja segu üle, siis kaovad probleemid seoses mootori käimisega. No ofense, aga isiklikult ei hakkaks autot üldse käima panemagi, kui oled remondi teinud ja siis mingi x-aju, fpr-i jmga jantima, isegi WB kella pole ju.

Proovida võid vabalthingavaga, turbomootorit sedasi ei häälestata.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 11:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kasutusel tal vist originaal aju, suurema map sensoriga.
Kas chip on üldse suurema map-i järgi uuesti nö. kalibreeritud ning kas süüte ja kütusekaardid ka antud kompoti jaoks on, seda teab ilmselt vaid vanajumal taevas.
Mina julgen selles väga kahelda, pigem on suurem map lihtsalt pandud, reaalselt on kütuse ja süütekaardi load-i telg on vana map sensori järgi nihkes.
Ehk siis aju nähtav boost erineb reaalsest boostist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 12:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Pilt
Midagi sellist v6iks proovida sinna teha.
See on just 16V R4 golfi oma ka muide.

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 14:58 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Originaal ajule on pandud chip ja map ,mille Urbaanboheemikul panna lasin. Mootoriga juba 400 km sõidetud ja tagasi pole hoitud. Eks see esimene mootor olegi rohkem katsetamise ja õpimise jaoks. Eks paistab ,kui nädalavahetusel saan laenata õiget segu kella ,siis anna hiljem teada ,mis näidud sealt tulevad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 16:24 
Eemal

Liitunud: 12.06.2006 8:18
Postitusi: 53
golf kirjutas:
Kuni 3 käigu lõpuni käib ilusti piirajani aga neljanda käiguga hakkab juba koguma alates 160km/h hakkab juba venima. Selline tunne nagu jõud saaks otsa ,kuid turbo rõhk on ilusti üleval ja kütet näitab ka rikast. Turbo rõhk 1 bar ja pihustid 550ccm on 3 bar peal. Ei oska enam kuskilt alustada ,kui segu liiga rikas mis põhjustab ka kolde lõhki miinemist arvatavasti ,siis tuleks turbo rõhku veel juurde keerata ja bensu rõhku natuke maha ,vaataks äkki mis saab?


Kas selles ei või asi olla, et neljas käik on lihtsalt tunduvalt pikem ja ülekanne ei lubagi palju kiiremini sõita? Mis ülekandega sild on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 17:58 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Kas selles ei või asi olla, et neljas käik on lihtsalt tunduvalt pikem ja ülekanne ei lubagi palju kiiremini sõita? Mis ülekandega sild on?[/quote]

ATB Corrado G60
1käik 3.778
2käik 2.105
3käik 1.345
4käik 0.971
5käik 0.795
Final 3.450


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 19:33 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Sai nüüd innovate segukell külge pandud ja selle järgi normaalsel sõidul hoiab 13-14 vahel kui kiirendada siis hoiab ühtlaselt 11 kandis. Aga kollet olen juba 3 korda keevitanud ning see ainult hetkeks ,kohe kui talda anda jälle kuskilt lõhki. materjal 1,5mm. Tuleb uus kolle teha paksemast materjalist ,eks näha mis siis saama hakkab. Muud lahendust nagu ei näe.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 19:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
1.5mm materjal on selliste temperatuuride jaoks liiga õhuke tõesti.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 20:15 
Eemal

Liitunud: 12.04.2005 21:30
Postitusi: 24
Asukoht: Jott
1.5mm roostevaba peab igatahes vastu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 20:18 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Pilti ei ole sellest katkisest kollektorist?
Kas midagi pingesse ei jää, kui turbo, wg, downpipe jms on külge keeratud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 20:40 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Minul juhtumisi üks pilt.
See on peale korduvat keevitamist/lappimist.
Muidu kollektor oli keevitatud nii, et flantsid olid kaane külge kinni tõmmatud.(kui seda valmistati)

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 21:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Rando kunagine RV kollektor 1.5mm seinaga kippus ka pragunema aga ei mäleta kas keevituse kohast või torude pinnalt.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 93 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11