Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 93 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.12.2008 23:44 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Panen ka oma projekti üles mida olen juba üle kahe aasta ehitanud. Autoks siis üks esimesi VW Golfi millele pandud peale Corrado G60 mootori alumine osa ja juhtmestik ning peaks 16v kaan ,mis ise porditud ning sinna juurde tehtud ka kollektorid. Turbo ja wastgate pärit S4 pealt.
Hetkel auto liigub omal jõul kuid vajab veel lõpuni kokku panemist. Aju originaal ,millele lisatud chip ja pöörete piiraja 6800rpm-ile ning vahetatud map.
Mõned pildid ka tööst:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 12:04 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
kas näen mina valesti, või on sul IC'st tulev ja IC'sse minev toru kokku keevitatud :shock:

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 12:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
ahto42 kirjutas:
kas näen mina valesti, või on sul IC'st tulev ja IC'sse minev toru kokku keevitatud :shock:

Ei saa koos olla, toonivahe ja kõrgus on ka erinev torudel.

Mis asja ja kust küsima peab, et selline esipõll endale saada? Tundub olevat täpselt see mida mul vaja?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 12:30 
Eemal

Liitunud: 25.08.2008 12:44
Postitusi: 256
Asukoht: Tartu
ahto42 kirjutas:
kas näen mina valesti, või on sul IC'st tulev ja IC'sse minev toru kokku keevitatud :shock:


Ei ole kokku keevitatud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 12:30 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
See "toru", kus 16V kirjas, see ju kollektor ise.

Edit: Aga muidu päris vahva aparaat. Sellisel autol ei pea kaalusäästmisega üldse vist tegelema? :-D

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 12:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
hents99 kirjutas:
Edit: Aga muidu päris vahva aparaat. Sellisel autol ei pea kaalusäästmisega üldse vist tegelema? :-D

Kaalu muret ei ole jah, aga selleest on pidamise probleemid :P
Ilus töö on ära tehtud, et ikka viitsitakse ka vanu masinaid taastada, väga viis 8)

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 17:12 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Vahva aparaat, see 1.8 16V pea voolab vist päris hästi? 300hj ja 800kg fwd on põnev kombinatsioon! Siia sobiks tugev madaldus, mattmustaks värvitud Ronal Turbo veljed ja kandilised kollased udukad stange alla :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 17:37 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Üks pilt lisaks. Saab väljast parema ülevaate..
Mootorit pole peal ja taga olid ajutiselt kõrged ühe teise auto vedrud:

Pilt

ära siis pahanda :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 17:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ainuke mis veidi häirib on see, et seoses Corrado esiotsa paigaldusega on esirataste rööbe jube lai võrreldes tagaotsaga.

Huvitav saab olema näha, kas see asi G60 gemüüse ajuga tööle ka hakkab :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
http://www.youtube.com/watch?v=4CS4h03Dpa4
see kompott töötas ja oli mõned kilod rohkem kaaluva auto peal väga fun!

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 18:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma olen Anvari autoga kursis.
Aga töötamisel ja töötamisel on ka vahed sees.
See, et auto sõitis ja laiali ei käinud ei näita veel seda, et asi ideaalselt töötas.
Lisaks oli Anvari auto 8 klappi, see on 16 klappi, VW-l on nende kaante voolavuse vahe ikka päris suur.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 20:24 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Auto sõidab aga tulemusi pole veel näidata ,kuna pole veel võistlustele jõudnud ega dynosse.
Ega seal suurt midagi seadistada anan selle originaal ajuga, tulevikus vaja panna veel suuremad pihustid kuna hetkel peal originaalid.
Praeguse prese tunde järgi eriti midagi aru ei saa, kuna pidamist pole ja pole teepeale saanud,kunas ülevaatus ja kindlustus vaja teha ,aga seda mitte ennem kui märtsis.

Esipõlle sain almelost ,kuna originaali enam tellida ei saa ning mujalt seda võtta pole hind midagi 500 kanti oli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 22:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
golf kirjutas:
...Esipõlle sain almelost ,kuna originaali enam tellida ei saa ning mujalt seda võtta pole hind midagi 500 kanti oli.

Thanks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2008 23:51 
Eemal

Liitunud: 29.01.2006 23:53
Postitusi: 61
Väike küsimus mihklile et aga mis kaane voolavus kokku puutub aju tööga?Ja mis anvari autol valesti töötas ning kuidas seda oleks saanud parandada originaal ajuga? Küsimused on puhtast võhiklusest,oleks huvitav teada.Usun,et sellest infost ei ütleks ka selle auto ehitaja ära.

Huvitav oleks tõesti teada et corrado aju ja 16v kaas kuidas sobivad.Kui toimib sis järgmisena ostan endale ka 16v kaane :-D

Aga kas kaas istus üks ühele peale?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2008 1:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ühel ja samal boostil on eri kaantel väga erinev voolavus, see siia just puutubki.
Õhu kogused on erinevad, seega on erinevat kütuse kogust vaja.
Lisaks ma ei usu, et see konkreetne chip oli Anvaril K24 turbo jaoks tehtud.
Veel ei kasutanud ta minuteada IAT/MAT sensorit MAP sensoriga ajul.
Meie arvamused lähevad Anvar-iga selle koha peal lahku aga oleme sellel teemal temaga ka juba varem rääkinud.
Iga üks ehitab asju vastavalt enda uskumustele, ei ühtegi paha sõna Anvari suunas.
Ega minu esimene projekt töötas sama moodi enamvähem ja sõitis 13.6s originaal ajuga aga selle seadega tegelikult kuskiltotsast ma rahul polnud (tegu oli sõbra autoga).
Seda G60 originaal aju ei kasutaks mina üldse, lihtsalt kuidagi väga jaburalt toimetab see aju minu jaoks.
Olen omanud sellise mootori ja ajuga Corradot ja selle aju käitumist ka WB-ga uurinud.

G60 originaal vihmutitega ei saagi mingit jõudu sealt mootorist tulla, kuna need 250cc/min pihustid on juba originaal 118kw korral tegelikult otsas.

Aga eks vast kevadel paistab, mis sellest 1.8 8V G60 mootorist võtta annab, kuna üks projekt vaikselt tiksub minu käe all juba varsti 2a.
Nüüd juba vaikselt valgus paistab tunneli otsast, eks kevadel vaatab kes mis aega sõidab.

Ja VW puhul tuleb asja ehitust alustada õigest otsast, ehk siis LSD on MUST HAVE.
Kuna üks VW projekt juba aia taha läks, siis sai seekord õigest otsast alustatud :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 93 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11