Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 93 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 21:39 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Dc85 kirjutas:

Need torud on tõesti väga lühikesed.

mulk kirjutas:
Selline küünlajalg ei saagi kesta, torude soojuspaisumine rebib selle puruks, keevita kuidas tahes.

+1


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 22:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Proovi 2.5mm seinaga mustast materjalist teha, see kestab ehk vähe paremini.
RV tahab üldiselt ka RV traati saada keevitamisel, et hästi kestaks.
Vähemalt nii tundub mulle peale Rando kunagise kollega jebimist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 22:26 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Kahjuks pole seal eriti ruumi pikkade torudega teha ,et turbo õiget pidi jääks ja kapoti alla mahuks. Samas enamus kolded mis müüakse on ebay-s on malmist ja samasuguse kujuga. Eks nädalavahetusel võtan vana kolde maha ja hakkan uut tegema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 22:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Üks variant on kasutada originaalkollet ja teha lisaks toru, nii saad turbo mujale ka viia. Mul oli sama moodus kasutusel oma Porschel ja toimis väga hästi, spool oli ok ja kahe aasta jooksul mitte mingeid probleeme torustikuga.

Pikkuse pärast ie maksa eriti muretseda, kuna tehasest on nt Porsche 944 Turbol turbo teisele poole mootorit viidud crossover-toruga (sisselaske poolele) ja kehvemat spoolupi küll ei täheldata.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.03.2009 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Tsiteeri:
RV tahab üldiselt ka RV traati saada keevitamisel, et hästi kestaks.
Vähemalt nii tundub mulle peale Rando kunagise kollega jebimist.

täpsustuseks, ka rv toru võiks olla happekindel, vältimaks pragunemist temperatuuride suurest erinevusest!

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.03.2009 11:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
kas flants on ühes tükkis? kui jah siis lõika lahti.
kas flantsis on poldi augud sama uured? kui jah, siis puuri keskelt äära suunast suuremaks. nt: keskmistel aukudel on mõõt d siis järmised poldid, ääre poole minnes, võta mõõduks d+1mm.

üldiselt kui keevitused katki kähevad siis on pasad keevitused/õmbdused.

M.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.03.2009 12:26 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Miq kirjutas:
kas flants on ühes tükkis? kui jah siis lõika lahti.
kas flantsis on poldi augud sama uured? kui jah, siis puuri keskelt äära suunast suuremaks. nt: keskmistel aukudel on mõõt d siis järmised poldid, ääre poole minnes, võta mõõduks d+1mm.

üldiselt kui keevitused katki kähevad siis on pasad keevitused/õmbdused.

M.


Flantsid kõik eraldi ja suuremate aukudega. Keevitusest ei lähe lõhki vaid kaugemalt kuskil 5mm ja kaugemaltki.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.03.2009 16:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
noo siis on ikka materjal nõrk :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 0:01 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki. Eks tuleb nüüd jämedamast torust teha aga tuleb loota et keevitusest järgi ei hakka siis andma. Samuti oli ka wastgate pingesse tõmmanud ja lahti murdnud kollektori küljest. Üks pilt ka tänasest.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 10:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Said enne ka miskeid numbreid mõõta?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 11:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Selle pildipealt jääb mule mulje et turba ja muu kupatus lihtsalt ripub kolle otsas äkki peaks turbole mingi toe tegema,et turbo raskus lihtsalt seda kollet poleks ei painuta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 18:46 
Eemal

Liitunud: 21.02.2006 15:04
Postitusi: 67
Täna sai siis kolle teise mootori külge pandud kus mugavam ka uut teha. Sai lõhki läinud kohti uuritud. Tulebki välja ,et oleks olnud vaja kohe toed teha kuna turbo ikka päris raske ja kuna mootor väriseb siis lihtsalt lahti raputanud. Samuti sai siis käigukast lahti võetud ja differ välja ,et seda natuke täiustada :)
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2009 19:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
kuda diffrit täiustad paned lihtsalt võlli satikaid pooma?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.03.2009 23:57 
Eemal

Liitunud: 25.05.2005 10:53
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
golf kirjutas:
Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki.


Kas sa katsetasid seda Tartu-Võru maanteel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.03.2009 0:04 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
JP kirjutas:
golf kirjutas:
Täna sai siis kollektorist viimast võetud ,sai mitu kilomeetrit 200 lastud kui üks hetk oli tunda ,et jõud kadus ja kolle lõhki.


Kas sa katsetasid seda Tartu-Võru maanteel?


Sõitis mööda sinust? Räägi asjast :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 93 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11