TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4885
7. leht 8-st

Autor:  digimarket [ 16.07.2010 22:58 ]
Teema pealkiri: 

Mõned päevad tagasi sai ära vahetatud ca 15000km tagasi pandud hüdrotõukurid. Seda, mis firma omad need olid ei tea, aga ühel tõukuril oli lahti see keskosa, mis tekitas minujaoks väga kõvat tiksu. Nüüd läksid sisse Swag toodang ja nendega loodame, et ei pea pettuma. Sama soojaga läks külge ka uus, kuid kasutatud ja korralik roolivõimupump. Oleks varem teadnud, et kapotialune nii vaikseks muutub, oleks selle töö juba ammu ette võtnud

Autor:  digimarket [ 28.07.2010 21:34 ]
Teema pealkiri: 

Kuna eelmisest õlivahetusest hakkas jälle 5000km täis saama ja ilmad meil siin jube soojad on, sai sedapuhku sisse Castrol edge sport 10w60.
Ja kuna meil siin maal riiulilt midagi saada pole, siis sai tellitud seda õli 10L, järgmiseks korraks ka õli olemsa kohe.
Seniks ainult tallamise lugu.

Autor:  erik [ 29.07.2010 8:39 ]
Teema pealkiri: 

See õli on Euro Part`is, Veerenni tänaval pmst. kogu aeg riiulis.

Autor:  digimarket [ 29.07.2010 9:42 ]
Teema pealkiri: 

Täiesti võimalik. Aga meil siin Põltsamaal see asi kahjuks nii ei ole.
Kui nüüd päris aus olla, siis ei olnud mingit 10w60 õli, mis kannataks sisse kallata.

Autor:  digimarket [ 07.08.2010 9:46 ]
Teema pealkiri: 

Pean ka ikka midagi teemasse postitama vahepeal, muidu vajub kuidagi soiku see asi;) Ja kui auto juures midagi ei lagune ning vahetust ei vaja, tuleb edasi minna ja vana paremaks teha. Siis saigi autole paigaldatud originaal püsikiiruse hoidja, mis juba ammu ostetud sai.
Asi oli iseenesest päris lihtne, kuna juhtmestik oli tehasepoolt olemas. Üle jäi ainult leida koht vaakummootorile ja membraanile. Viimane on ainult kahjuks paigaldamatta veel, sest ümberpööratud kollele see 1:1 külge ei sobinud ja tuleb mingi trossi-tõmbe süsteem ise välja mõelda.
Õhufiltri ja turbo vahele tegin roostevabastplekist "kuumapeegli", sest filtri ja kuumakoja vahe on ikka maru väike. Pleki ülemine serv hoiab ilusti kuumuse ka bensiinifiltrist ja torudest eemal.
Ja vaikselt ikka veel valmistume ka rajale jõudmiseks. Kuna praeguse WG lahendusega rajale ei lubata, siis otsustasin WG uuesti muu väljalaskega ühendada. Sukad ja toru tellitud, saab näha, kuna selle asia korda saab.
Aga kõige rohkem tahaks kätte saada ikkagi uksepolstreid, lihtsalt ei jõua autot seest koristada, kui ukse vahelt valgus läbi paistab.

Autor:  digimarket [ 27.08.2010 17:38 ]
Teema pealkiri: 

Vahepeal midagi väga suurt juhtunud ei ole. Ära sai vahetatud ainult kundepoolne esimene elektriakna lüliti, kuna klaas ei tahtnud enam iga vajutuse peale reageerida. Eile lasin autole omaala proffide juures teha korraliku sisepesu, nahakreemid, jne. Täna tehti põhjalik välipesu. Kui välipesust väga ulmelist vahet ei leia võrreldes pigipesu+ korralik käsipesu, siis salongis tuli küll vana kesta alt välja 15a noorem välimus. Kokku kulus sise- ja välipesule aega 4h. Tel. tehtud pilt küll seda õiget tulemust ei kajasta, aga aimu ehk annab ikka :-D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  digimarket [ 28.08.2010 21:57 ]
Teema pealkiri: 

Võtsin täna kätte ja vahetasin 7A nukad tagasi 3B omade vastu. Ennem vahetust tegin ka väikse testi. 2. käik sees 2000p/min, gaas põhja ja vaatasin, mis pöördega tuleb 0,5bar. Testi tulemus on oli 4800 vs 4200, seda siis 3B nukkade kasuks. Ja ma pidin kohe tegema mitu 5000 pöörde pealt starti, kuna nüüd ikka tõmbab kõik neli ringi ja läheb, ennem käis jõnks ja hingest kinni.

Autor:  digimarket [ 06.09.2010 10:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Ac Dragil käidud ja aeg kirjas, millega tegelikult üldse rahul pole. Nimelt on autol küljes ikkagi mingi viga, mis tänaval välja ei löö, aga rajal üritades viimast võtta, siis 3. käigu keskel hakkab mingi asi nagu pooma. Korraks gaas maha lasta ja siis vaikselt meelitades enamvähem saab sõita. Seekord jäi siis parimaks ET13.725@172km/h ja 60feat 2.153. Peab hakkama seda kala otsima ja kui 60feat ka väiksemaks saab, siis madal 12 peaks täiesti reaalne olema, mis 1700kg kaaluvale tänava autole peaks ju täitsa ok olema.

Autor:  digimarket [ 09.09.2010 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Kuna voltmeetr salongis näitas juba ammu, et laadimisega pole kõik päris korras ja pagasnikusse lisandus täna 1,2kw RMS jagu muusikat, saigi tester kätte võetud ja mõõdetud palju siis laadimine reaalselt on. Ja kell salongis ei valetanudgi. Koormusega oli "laadimine" kõigest 12,6V. Genekast mõõtes 14,2V. Polnudgi muud kui sõitsin poodi ja ostsin uued aku klemmid, mõned juhtmete otsa klemmid ja korrastasin natuke geneka ja aku vahelist juhtmestikku. Nüüd sama koormusega jouab aku + klemmini 14,1V. Ise vähemalt rahul jälle :)

Autor:  Ragnar [ 12.09.2010 14:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Eks ta ole muidugi ka maitse asi, aga AudiClub'i dragil jäi silma ja minu arvates kõige kenam Audi seal üritusel.
Loodan, et saad oma "kalast" ka jagu.

Autor:  digimarket [ 12.09.2010 16:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Tänud.
Täna kontrollisin üle kõik õhutorustiku ja vaakumid, pesin puhtaks kõik pistikud ja andurid. Nendega on nüüd 100% kõik ok. Homme, ülehomme peaks kätte saama uued küünlad ja Mallory FPR-i, ehk saab ka uue filtri, siis tõsisemalt uurima hakkama, kus see kala peitub.

Autor:  quattromees [ 12.09.2010 17:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

digimarket kirjutas:
Ac Dragil käidud ja aeg kirjas, millega tegelikult üldse rahul pole. Nimelt on autol küljes ikkagi mingi viga, mis tänaval välja ei löö, aga rajal üritades viimast võtta, siis 3. käigu keskel hakkab mingi asi nagu pooma. Korraks gaas maha lasta ja siis vaikselt meelitades enamvähem saab sõita. Seekord jäi siis parimaks ET13.725@172km/h ja 60feat 2.153. Peab hakkama seda kala otsima ja kui 60feat ka väiksemaks saab, siis madal 12 peaks täiesti reaalne olema, mis 1700kg kaaluvale tänava autole peaks ju täitsa ok olema.


Juhtusin Sinu autot ükspäev nägema, näeb ikka neetult hea välja. 172 lõppkiirus ja kõrge 60 jalga näitab, et võimu on, aga jah, sellise tehnikaga peaks ajad 12 sees olema, kuna stock rauagagi ca 13,3 sõidetav...

Autor:  digimarket [ 15.09.2010 17:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Täna linnapeal keerdu tehes kuulsin tagasillas mingit kolksu. Läksin siis teenendusse ja lasin auto ülesse tõsta ja uurida. Üllatuseks on läbi mõlemad reguleervarda välimised otsad, mis vahetati ära 25000km tagasi:o Kuna mul pole õrna aimugi, mis osasid eelmine kord kasutati, siis lasin üle kontrollida kõik sillad. Vahetust vajavad siis järgmised asjad, milledele ootan hinnapakkumiste vastuseid. Sedakorda originaal osadega.

Esimesed amordid+ tolmukatete komplekt
Roolivardaotsad, sisemised ja välimised
Esimesed õõtsad ja stabikavarda puksid
Tagumised külgkalde vardad
Tagumised õõtsapuksid
Kastipoolne vändaotsa simmer ja siis ühe hooga ka kõik kasti simmerid, siduriketas ja survelaager.

Tellitud:
Küünlad NGK PFR7B
Mallory Kütuserõhuregulaator
AEM 9"pikk koonusfilter

Autor:  digimarket [ 17.09.2010 17:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Ei tea kas helesinisel unistusel on mingi keskeakriis või mis, aga täna peale uute küünalde NGK PFR7B paigaldamist ja prooviks originaal WG vedru paigaldamist, kukkus alla aasta tagasi paigaldatud lambda ära. Kuna seda õiget kohapeal ei olnud, siis sai prooviks külge keeratud uuematüübi andur. Hetkel toimetab nii nagu peab.
Silla jupid lubati kätte saada järgmine nädal. Tihendid kõik Elring, õõtsad, vardad ja puksid Lemförder. Siduri- ja amordi majandus Sachs.
Ei tea, mis talle järgmiseks ei meeldi ja vahetust tahab;)
Kuna kohe tuleb jälle uus õlivahetus ja olemas on veel 5L Castrol EDGE Sport 10W60 õli, siis kas minna talvele vastu veel sellega või panna midagi vedelamat?

Autor:  digimarket [ 03.10.2010 10:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket

Neljapäeva õhtul sai alustatud siis sildade remondiga. Kuna kell oli juba palju ja aega oli ainult tund aega, siis rohkem teha ei jõudnugi, kui eemaldasin esisilla. Reedel võtsin alt käigukasti ja vahetusse läksid kõik kasti simmerid, siduriketas ja survelaager. Eile õhtuks kast all tagasi ja koos ka esisild, kus läksid siis vahetusse amordid, tolmukatted, sisemised- ja välimised roolivardaotsad, õõtshoovad, rattalaagrid ja pooltelje välimised kaitsekummid. Täna ehk saab asuda tagasilla kallale ja homme sillastendi minna.
Pilt
Pilt

7. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/