Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 0:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 112 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2009 12:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Eile sai siis poolide takistused ära mõõta ja nendega on korras. Takistused siis 0,9 +/- 0,1 oomi, ühel ka 0,2 oomi suurem.
Aga viga peitus siis kahes küünlas, millest üks lasi lihtsalt läbi ja teisel käis see portselanist osa ringi. Need sai ära vahetatud teiste Bosch küünalde vastu ja asi ajutiselt korras. Soovitavalt tuleb ette võtta veel ka piipude vahetus ja küünlad siis niiehknaa

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.12.2009 22:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Hetkel tundub, et ainult kalla ja talla. Vahepeal sai peale suurt remonti täis 7000km ja sai Valvolin 10W60 racing õli ära vahetatud talvisema Valvolin 5W40 õli vastu. Ja kuna kliima displei oli kuidagi kahtlaselt hägune ja pimedas neid kirju sealt lugeda polnud võimalik, sai kas seda asja lähemalt uuritud.
Võtsin ploki esimese osa lahti ja tegin sinna fooliumteibist ümber pirni ja pirni alla reflektori ja panin uued pirnid 5W-sed. Tööde käigus avastasin, et ka tuhatoosil ja selle all oleval "laekal" on ka valgustus, mis sai samuti omale uue pirni. Nüüd kohe palju mõnusam pimedas sõita kui kõik on ilusti loetav.
Nädalavahetusel hakkab naabrimees loodetavasti ka ühte vidinat veel paigaldama, aga sellest juba siis, kui asi küljes :)

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2009 1:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Krt nüüd saab hommikul sooja autosse minna:P Nimelt sai tehtud autole ka väike jõulukink ja ära paigaldatud varem soetatud kahepoolse sidega ja kaugkäivitusega alarm. Ainukt, et sõber peab nüüd vähe kodutööd tegema ja vaatama kuidas selle comfort süsteemi ka tööle saaks ja siis samaaegselt tulevad ka automaatsed päevasõidu tuled, milleks ettevalmistuse ta tegi juba ära.
See aeg kui tema alarmiga mässas, tegin mina valgustusega käigukangi nupu:D Vaja ainult välja mõelda mida ta siis valgustama hakkab.
Kui kellegil on mõni hea idee, siis ootan pakkumisi.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.12.2009 22:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
Mis firma alarmiga tegu?
Enda kogemus kahepoolse alarmiga S2 peal polnud just kõige meeldivam... :roll:

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.12.2009 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Krt pole karpi enam käepärast, aga kui tead, mis alarm läks Rst auto peale, see sama on ka mul.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.01.2010 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Kuna külmade ilmadega tegid uksed igasuguseid trikke, siis sai uksed pilbasteks võetud ja kõik lukud ning klaasi mehanismid ära puhastada ja määrida.Ja kuna ma olen igasuguste naginate vihkaja, siis said kõik uksed omale uued polstri tüüblid ja sellise poroloni.
Pilt
Ja kuna uksed juba lahti olid, sai ära tehtud ka linkide valgustus.
Pilt
Kuna eriline puidu fänn ei ole, oli hea võimalus ka liistud üle värvida ja lakkida.
Pilt
Pilt
Lisa kaugtuled, mis on suurte tulede kõrval, said omale samuti xenonid.
Pilt
Ja N75 kolmandale lahtisele otsale ka nüüd oma koht, mis asub bypassi ja turbo imu ava vahel.
Pilt
Ja kuna hoog juba sees oli, läksid tagumistele LED pirnidele vahele takistid.
Pilt

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2010 21:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Kuna kütusekulu hakkas vägisi juba ulmelisi piire ületama, siis sai kiiremas korras asjaga tegelema hakata.
Ära sai vahetada piibud. Beru toodang 5k oomi, väliselt ja ka kood sama, mis originaalil, puudub ainult audi logo.
Üle sai mõõdetud ka vag-com-iga lambda töö ja no see oli ikka päris surnud;) Mis seal ikka, uus Boschi 4 juhtmega lambda külge ja mootor ilusti soojaks ja proovi ringile. Üllatus mis sugune:P Kui nüüd segu kella vaadata, siis minu autol poel lambda kunagi töödanudgi. Nüüd liigub seier ikka maru energiliselt ja rikka peale läheb alles siis, kui gaasi anda. Ennem ta seal rikka peal suuremaosa kangutasgi. Perse järgi on auto ikka tunduvalt erksam ja ära kadus ka loll auk 2200 ja 2500 vahel, mis ennast aegajalt ilmutas. Häirib ainult üks asi veel, mille ise lootsin ligvideerid nüüd lambda vahetusega, aga nii kahjuks ei läinud:( Nimelt siis ühtlase gaasiga sõites ja siis sidur alla vajutada sureb auto vahest välja. Peale seda kui ajus pöördeid natuke tõsteti asi küll paranes, kuid päris ära ei kadunud. On kellelgi mingeid soovitusi?

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2010 0:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kas aju kasutab koormuse määramiseks õhukulumõõtjat (ühe pildi peal paistab olevat nagu)? Pakun, et mootor saab kuskilt lisaõhku pärast õhukulumõõtjat. By-pass ikka toimib ja suunab õhu sisselaskesse, mitte ei ventileeri atmosfääri nagu BOV?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2010 0:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Jah, õhulugeja on kasutusel. Kahtlustasin ise ka algul seda. Pesin ka kliineriga puhtaks selle traadi ja lugeja ise toimib. By-pass toimetab ja suunab ka õhu sisselaskesse tagasi nagu originaalis, kohe turbo imu ette.
Ja lisaõhk on välistatud, kuna olen ka torustikku survestanud ja lekkeid ei olnud, aga see sama viga oli ka siis küljes.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2010 1:19 
Eemal

Liitunud: 11.10.2008 15:21
Postitusi: 41
Asukoht: tartu
kusjuures on vaakumi leke.Enda masinal vahetasin kõik vaakumiga seotud voolikud välja ja vga kadus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2010 1:43 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Ega pole,kõik asjad liialt täpseks aetud.Et igakord ei jookse potekas lõpuni.Või siis see segusiibri amort vähe välja keeratud.Kukub just liialt kiiresti lõpuni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2010 10:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
laurz kirjutas:
kusjuures on vaakumi leke.Enda masinal vahetasin kõik vaakumiga seotud voolikud välja ja vga kadus.

Ka mul on vaakum voolikud vahetatud korralike silikon voolikute vastu, siit ka viga ei otsiks.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2010 10:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Veuks kirjutas:
Ega pole,kõik asjad liialt täpseks aetud.Et igakord ei jookse potekas lõpuni.Või siis see segusiibri amort vähe välja keeratud.Kukub just liialt kiiresti lõpuni.

Neid asju pean vaatama. Kuid mäletamist mööda seda amorti pole näppinud ja potekas teeb klõpsu just siis kui segusiiber kinni läheb.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2010 11:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
* Tühikäigumootor külmub kinni või on niisama must, et ta ei jaksa kiirelt õhku avada. Siibrisoojendus arvatavasti maha võetud. Lihtsalt 1 loll mõte.
* Tühikäigu "klõpsu" katseta, jah, võibolla järsul lahti laskmisel tuleb siibri piiraja ja lööd põrkega nõksa kõrgemale - kuigi ka selles asendis võiks mootor tööle jääda. Segusiibriamorti kahjuks pole näind - see peaks vist selle "põrke" kõrvaldama, võibolla ta ei tee oma tööd külmaga.

Kas muidu on tühikäik tip-top? Kui tühikäigumootoril juhtme ära võtad, võiks masin soojast peast käia enam vähem tühikäigu pööretega.

Loodetavasti pole tegu lihtsalt gaas-maha, pidur ja siis hiline sidur pidurdamisega :D libeda tihti peale sureb nii välja, ja väga libedaga ei tõmba ka enam rattaid veerema kui siduri ja piduri lahti lased :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.01.2010 12:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Käisin tegin mõned kontrollid.
Tühikäigu mootorit mitmeid kordi kliineriga leotanud, puhastanud. Otse 12V peale lasta, toimetab. Tühikäigu pöörded sooja mootoriga 800/pmin ja ei laineta. Eemaldasin tühikäigu mootori pistiku, korraks lainetas, siis tõusis uuesti ise 800 peale ja paika ta jäi.
Klõps käib täpselt siibri sulgumise ajal. Ja see amort liibub ilusti sujuvalt, ei näe nagu selles probleemi.
Sõiduveaga siin ka kahjuks tegemist ei ole, kuna kui kohapeal pööret tõsta nt a-la 4500-ni ja gaas lahti lasta, sureb samuti välja :)
Siibrisoendus?

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 112 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11