Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 20:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.12.2008 17:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2008 22:13
Postitusi: 46
Asukoht: Söörömöö
jeff01 kirjutas:
birdshit kirjutas:
Kas kellegil on kogemusi mootorivahetus + ARK = ? Ehk siis vöimsama mootori paigaldamine.

Turbomootorit ametlikult vabalthingava kohale sul ilma suure bürokraatiata vahele panna ei lasta (Liialt suur võimsuse vahe)...Vilista ARK-le ja tee projekt teoks. Kui nemad on lihtsalt nii isased ja vilistavad neile kehtestatud direktiividele siis ei viitsiks ka mina kõike nendega kooskõlastada.
Selge, tänud vastuse eest. Mötlesin rohkem vabalthingava mootori kooskölastamist, mis nad selle peale vöivad öelda?

_________________
tomsonmrt.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.12.2008 18:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
birdshit kirjutas:
jeff01 kirjutas:
birdshit kirjutas:
Kas kellegil on kogemusi mootorivahetus + ARK = ? Ehk siis vöimsama mootori paigaldamine.

Turbomootorit ametlikult vabalthingava kohale sul ilma suure bürokraatiata vahele panna ei lasta (Liialt suur võimsuse vahe)...Vilista ARK-le ja tee projekt teoks. Kui nemad on lihtsalt nii isased ja vilistavad neile kehtestatud direktiividele siis ei viitsiks ka mina kõike nendega kooskõlastada.
Selge, tänud vastuse eest. Mötlesin rohkem vabalthingava mootori kooskölastamist, mis nad selle peale vöivad öelda?

Mina olen sellest aru saanud nii, et kui plaanid panna peale mootori, mida on antud keretüübile pandud, siis on bürokraatia minimalne - võimalik, et pole vaja autotki näidata rohkem kui regulaarseks ülevaatuseks.
Põhiline, ei tasu neile öelda, et mootor juba peal - nad tahavad kah ennast tähtsana tunda - et nagu nendest midagi sõltuks :)
Need +30% võimsust, 20% kubatuuri ja 10% mootorimassi peaks tähendama absoluutset piiri, aluseks tuleks võtta antud keretüübi kõige raskem-võimsam-suurem mootor ja sellele siis liita 30% otsa. Et kui tehases pandi 2L, siis läbi pika bürokraatia on võimalik kuni 2.6L - ma ei tea muidugi kui ranged nad on. Tuttav pani 2.3L R4 mootori asemele 5L V8 ja polnd peale avalduse midagi vaja, kuna seda V8'at pandi ka tehases peale.

http://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Astra

Nagu näha, pandi Astra F'ile ka 160KW 20LET mootorit (ilma katita C20LET)

Avaldusega esitad kavalalt ka andmed-viited antud 160KW Astra F kohta.
Pane rõhku just sellele et tahad kasutada teise Astra F mootorit, mitte Calibra või mai tea mis mootorit - Soga veel midagi juurde, et eelmise vanatüübi mootoriga ei saanud ülevaatusel CO2 paika ja et paned peale uuemat tüüpi (loe: vähem saastavat) mootorit. Peaasi, et jutt ei lähe selle peale, et 20LETiga ei käinud katti, ja et L.A.V.'is on autod parempoolse rooliga - ja tõenäoliselt on antud auto tüübikinnitus ainult seal riigis. ;)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.12.2008 19:00 
Eemal

Liitunud: 25.01.2007 19:59
Postitusi: 45
Räägin siis omast kogemusest, et ega ARK-is kellegile midagi suurt rääkida polegi. Vahetad mootori ära ja viid auto ette näitamisele. Päss loeb seal mootori pealt koodi ja siis läheb vaatab kuskilt AutoData-st vms, kas sellise koodiga mootorit pandi sellele kerel. Kui pandi, siis kõik korras, kui ei, siis arvutab neid protsente, kas mahub lubatud määra sisse. Uued tehnilised andmed, kat-id jne. pannakse juba uue mootori koodi järgi passi. Vabalthingava asemele turbomootori paigaldamisel sama asi.

Edit: PS, enne on kasulik veenduda, et kere- ja mootorinumbrid normaalselt loetavad oleks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.12.2008 22:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
Reaalne elu näitab, et Kuressaares sa seda teha ei saa, lähim koht Pärnu ARK.
Kuressaares lihtsalt tainad koos.

_________________
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.12.2008 23:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2008 22:13
Postitusi: 46
Asukoht: Söörömöö
marauder kirjutas:
Reaalne elu näitab, et Kuressaares sa seda teha ei saa, lähim koht Pärnu ARK.
Kuressaares lihtsalt tainad koos.
Ilma ülevaatuseta Pärnu ARK'i söita ka üsna julm..

Suured tänud Astronale ja Sharkrider'ile, asi palju selgem kohe :)

_________________
tomsonmrt.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2008 0:31 
Eemal

Liitunud: 08.02.2005 16:28
Postitusi: 25
Ära sa seda ka maini et LAV's on see auto üldse Kadett tS :)

Paraku on nii, et ARKi "klutid" tuleb lihtsalt teadmiste ja asjalikkusega üle trumbata. C20LET'i install pole mingi mure, seda nad keelata ei saa kui korralikult tehtud ja ka muu auto võimsuse kasvu puudutav(alustades piduritest) on järele aidatud.

Olen ise olnud parasjagu ARK tartu büroo garaažis, kui üks Focus sõitis sisse. Vennike oli (minu võhikliku teadmise kohaselt fordi kohta) pannud sinna RSi moto.(turbokas ta igatahes oli). Mehed vaatasid korra kapotialla, siis võttis lambi, vaatas tema ilusaid trummelpidureid ja pikka juttu pidamata oli mehel edasi(või siis tagasi) sõit sinna kust ta tuli :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.06.2009 20:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2008 22:13
Postitusi: 46
Asukoht: Söörömöö
Esisild:
Pilt

Ketastega tagasild:
Pilt

Pilt

Pilt

Mootoriruum valmis
Pilt

Õli läks Mobil Super 3000 5w40 täissünteetiline:
Pilt

Valmis! Koos ARK's käiguga ja legaalselt läbitud ÜV'ga:
Pilt

Röhutan, kui kellegile ei sobi pange teema kinni.
Mina kavatsen oma teemat edasiarendada selle klubi/foorumi põhimõttega.

Mõte oleks kas otsida/leida/osta orig. LET mootori jupid ja arendada mootor kusagile 150kW juurde ning hiljem ehitada nelikvedu vöi siis tagavedu. Esialgu piirduks muidugi LET juppidega ja nelikvedu tuleks ülejärgmine hooaeg.

Või hakata ehitama custom turbomootorit nagu seda on teinud näiteks kasutaja "filler".

Kui plaan paigas, siis eks see teema (kui lukku ei panda) jääb kusagile viimastesse lehekülgedesse seni, kuni jälle köik valmis ja julgen siia näidata :)

_________________
tomsonmrt.com


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 68 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11