Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 10.05.2024 9:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 138 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 21:17 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
esimesel pildil ka minu autot n2ha :-D , seal siis tehaksegi autosid kiiremaks :p valge kohta coming out in summer 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 21:32 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Velg on kena, sobib 200-le. Kui saladus pole siis kus kohast said ja mis firma omad on. 8)

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 21:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Velg muidu 16" ja väikese randiga mis just sx sobib. Firma mingi tundmatu.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 22:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.02.2005 22:50
Postitusi: 387
Asukoht: Tartu/Tallinn
hmhmh, mul oli kaa sama velg vahepeal all :p
Punasele autole sobib aga rohkem ;)
Pilt

_________________
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.06.2005 13:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Raadil FTD sai välja sõidetud B klassi võit, mitte halvustavalt aga pea konkurente polnud lihtsalt kohal - oma viga :)

e/t 13,87s
kiirus 176km/h
reaktsioon 0,297s
60f 2,21s

ja kõik see tänava rehvi ja avatud diffriga.

Pilt esimesest sõidust
Teistes sõitudes ma sellist starti enam ei teinud.


Pilt


Viimati muutis zoom1, 15.08.2007 13:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2005 11:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
zoom1 kirjutas:
kiirus 176km/h


:shock: , see viitaks, et autol on praegu mootorist ~320 heppa. Selle jõuga võiks juba madalat 13 sõita ja võib-olla isegi kõrget 12't.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2005 15:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Ma arvan et see on kahtlaselt palju...mul oli näiteks 171@13.4

Radariga nad ju seda ei mõõda, võib veits puusse olla küll siis...

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2005 16:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
andurid arvestavad kiirust täpsemini kui radar.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2005 16:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
ühesõnaga zoomi nissan on väga kiire :)

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2005 17:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
läbitud maa ja aja järgi arvutatakse ju see lõppkiirus?

13,87s kiirus 176km/h, teate mina seda ei usu! pigem 167, kellegi näpukas maybe. Timeslipi pilti pole?

sam sõitis näiteks 12.563@179... ja see auto on ikkagi vähe teisest puust

Sellegipoolest Zoomil nüüd ka kiirete autode nimekirjas (see tähendab 13s) masin ;)

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2005 19:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Nii nagu ise olen kunagi uurinud, siis lõppkiirust mõõdetakse viimase 20m läbimise ajaga, kus andurid on paigaldatud 20m enne finishit ja finishijoonel.
Neliveolise autoga ei tasu ka päris võrdlema hakata, sest tavaliselt sel puhul lõppkiirused suhtes ET väiksed, kui võrrelda monoveolisega. Samas antud lõppkiirus kahtlane natuke tõesti :roll:

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2005 19:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ei oska kommenteerida kiiruseid, aga samas ei sõidaks 13,8 aega kiirusega 167 - lihtsalt pidamise pärast. S13 kogub 3 ja 4 käiguga väga hoogsalt kiirust, ning lisaks S14 on pikemad käigud.

Kas eestis ei ole mitte 1 firma kes kuuske ja neid muid mõõteseadmeid rendib?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2005 23:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Pikk päev garaa¾is veedetud.
Hiljuti oli kuulda mootorist mingit imelikku klõbinat, just 1+bar rõhu juures, mida tegid hüdrotõukurid. Enne kui uued ostan (1200.- tk/16tk :kill ), soovitati vanad ära pesta. Seest tuli ikka korralikult s... välja.
Õli sai ka uus pandud Gastrol gtx 10w 40 ja tundub et klõbin on kadunud, vähemalt selleks korraks. :)
Top speedile mõeldes vahetasin ka sisselaske nuka ära mis on nüüd 0,6mm suurema tõusuga 8) Proovõisõidul olid nii mõnedki head üllatused, saab keerata suuremat rõhku ilma et paukuma hakkaks ja minek läks lõpus ühtalsemaks ja paremaks.

Dünoskäik on ka vist lähinädalatel plaanis kui saan ära otsustatud kas minna lakisse või karksi.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Viimati muutis zoom1, 03.02.2006 12:13, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2005 13:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
soovitan ikka lakis käia. see jutt, et laki düno lambi numbreid näitab... no ma ei tahaks seda eriti uskuda ja samas on siis ikkagi kindel võrdlusmoment kui enamus rahvast samas dünos käivad.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2005 14:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ma soovitaks käia mõlemas ja siis veel soomes ka :)
pealegi, rattadünod näitavad KÕIK erinevaid numbreid ja selle iseloomustuseks selline näide: tehes erinevate käikudega tõmbeid, peaks arvutuslik mootorivõimsus sama tulema, arvestades maha veermikukaod. Kuid ei tule. otsin ühe saidi ka üles, kus selle põhjuseid kirjeldatakse.
Rattadüno mõttekus seisneb enne-ja-pärast efektis. Absoluutnumbreid tuleb otsida mootoridünost.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 138 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 74 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11