Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.05.2024 9:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 138 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 22:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Täna sai G-tech`iga autot katsetatud. tee oli kuiv, lauge ja tuul väga minimaalne - võiks öelda et head tingimused.
Varuratas oli välja võetud :-D

tulemused
20m 2,54s
400m 14,38s
0-100km/h 6,48s
0-160km/h 14,11s
60-100 3,19s
100-140 4,54s

Ratta võimsuseks
118,9kw @ 5147rpm
226,4Nm @ 4429rpm

Arvan et rattase läheb mingi 20-25% tagaveo auto puhul, nii et mootorist peaks tulemused päris head olema. Peaks vist ikka dünos ka ära käima.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 12:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Pole paha, standardis on s13 CA18DETiga rattast 95-105kw, nii et ülekandesse läheb 20-30kw. Mis 1/4 miili lõppkiirus oli? Vaatan, et pidamist siiski eriti ei olnud, nii et korraliku pidamisega on 13 sekundi aeg täiesti reaalne - minu parim aeg avatud difri ja tänavarehviga oli 14.485 (2.679/164). Sama lõppkiiruse, aga 2.134 60 jala ajaga(LSD, E/T drag) oli tulemuseks 13.764

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 12:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
lõpkiirus 400meetri peale oli 161,62km/h

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2005 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Pidamise kohta niipalju et 2 käik oli juba põhjagaasiga - ja üllatavalt võttis kahte ratast koguaeg, sest 2 käiguga ikka vaikselt tahtis külge joosta

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2005 21:44 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Kas sul on lisapihustid juba peal?

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2005 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Ei ole veel.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2005 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
zoom1 kirjutas:
Mõtlesin et kirjutaks midagi.

Fuel cut eemaldatud. Segu on kuni 0,9 bar normis. Alates 1,1 bar aga ei ole enam nii rõõmus see asi.

Uus summuti 2,5" + 1 reso. Outlet pipe on orig 54mm seest - arvan et peaks piisama

Saabi cooler paigaldatud.
Aku pagassi viidud, kuna kapoti alla enam ei mahtund.

Tulemas 2x370cc lisapihustid nende juhtimimine hakkab välja nägema ka miskit sarnast rõhulülitiga
Bov eemaltatud ja koonus tagasi pandud :-D

orig ic :lol:
Pilt


OT: aga täna kui autot tegin avastasin, et mul oli lind vastu intercoolerit sodiks lennanud :lol: kuidagi IC õhuvõtu avadest sisse ja vasta coolerit surnuks. jäi silma kui donwpipe'i lahti kiskusin, naljakas lugu :lol:

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2005 18:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
kõike võib juhtuda :-D

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2005 21:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mingipäev sa lisapihustid ka ära proovitud, ja suurt midagi ei muutunud. Paigaldus jäi küll vähe kiiru peale, aga ikkagi ei hakka sellega enam tegelema.
Preguse seisuga piisab tõstetud bena survest.

Kas on õige jutt et rõhu tõstmisel tuleb süüde varajasemaks keerata?
Mul igastahes nii, et mida rohkem rõhku seda varajasemaks pean süüdet panema - muidu lihtsalt hakkab paukuma kiirendades.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2005 8:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kas mitte boostile vastavalt ei pea rõhk hilisemaks minema et ära hoida detonatsiooni?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2005 9:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Olen ka kuulnud sellist juttu et tuleb hilsemaks keerata, aga siis jääb süütamine väga hiliseks suure rõhu all.

Igastahes sai targematega nõu peetud ja ikkagi on õige et süüde peab varajasemaks panema

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2005 9:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
kui nii mõelda sisi suurema rõhuga käib suurem plahvatus ja kui syyde varasemaks keerata siis saab kolb rohkem vatti ju?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2005 15:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Vatti saab kolb nagunii rohkem kui rõhku juurde keerad, aga siis süütab vähemalt õigel ajal ;)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2005 19:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Pilt
Pilt

Vasakul t6nise auto küünlad, ja paremal minu omad :-D
Pilt

Turbokell teeb peaaegu 180`
Pilt
Pilt

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 21:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Vähe suurem velg sai ostetud et ka laiemaid rehve kasutada saaks.

Pilt

Tagatiib on praeguseks värvitud juba
Pilt

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 138 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11