Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 09.05.2024 6:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissan 200SX S13 "Aigo"
PostitusPostitatud: 16.11.2008 19:31 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Sain siis ka Nissani kätte, jälle, kuid poel see just kõige korralikum.

Nimelt siis seni teadaolevatest vigadest siis IC's õli sees, kollektori tihendid läbi, turbo ja kolle vaheline tihend läbi, väljalaskel puudu lõpupütt, ning no see japside mure rooste on ka täitsa olemas.

Auto soetatud siis kasutaja EleCtriC1 käest.

Installitud on sellele K26 turbo ja selle WG samuti, kuid turbo ja kollektori vaheline tihend läbi ning plödiseb läbi, kollektori tihendid ka läbi ning ka plödiseb läbi, seega ega see auto just ei käi korralikult kuid ehk mingi aja peale saan ta käima ka loodetavasti.

K26 sellel mootoril spoolib suht madalalt kuid mure veel, et ei mäleta enam, kas Nissanil mingi bypass süsteem on olemas? sest hetkel ma küll miskit ei leidnud nii kiiruga silmaga üle vaadates.

eks kunagi lisan siis pilte autost ja teh osast ka kui jõuan meeles pidada selle remontimise vahel pilte klõpsida.

sildade osa tundub väga korralik olevat senistel andmetel, pidurid ka päris head.

lõppu küsiks veel, et kas mootoripadjad ongi nii pehmed, et kui mootorit oma jõuga loksutada siis ta liigub? või on lihtsalt mootori padjad läbi?

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 21:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Osaliselt selle pärast S13 turbod otsa saavadki, et neil minuteada by-pass puudub.
Lisaks vist veel õlitustorude ummistumine.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Aigol suhtlemisvaegus jälle. eelmisele nissanile ta ju ise paigaldas bov ja teab väga hästi, et originaalis bypassi ei ole


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 21:35 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
RFL kirjutas:
Aigol suhtlemisvaegus jälle. eelmisele nissanile ta ju ise paigaldas bov ja teab väga hästi, et originaalis bypassi ei ole


asi selles oligi, et ei mäleta kas oli bypass või mitte...

kuid K26'ga oleks vist kavalam kas bypass või siis BOV äkki paigaldada siiski? kuna kardan, et ikkagi röhk jääb torudesse ja hakkabki turbot piinama.

ning abi K26 WG teemal ka, kuna sel pole kumbagi voolikut külge ühendatud siis mis asi kumba torusse minema peaks. nagu aru saan siis solenoidist tulev voolik läheb kaane sees olevasse vaakumitorukesse, kuid mis alumisse ja jämedamasse torusse käib? pole hetkel kahjuks pilti käepärast et saaks täpsustada küsimust

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 21:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ainult alumine ühendataksegi Audi WG-l, ülemine on vasturõhu tarbeks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 21:55 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Mihkel kirjutas:
Ainult alumine ühendataksegi Audi WG-l, ülemine on vasturõhu tarbeks.


ehk siis alumisse solenoid/boost controll ja ülemine jääbki lahti?
seal krdi jäme toru, et solenoidi voolikut ühendada.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 21:58 
Eemal

Liitunud: 11.10.2008 15:21
Postitusi: 41
Asukoht: tartu
Risustan vähe teemat aga küsimus selline.Kas sellest WG alumisest voolikust tohib õhk läbi joosta,või surub ainult membraani üles,avamaks WG d.Survestasin sisselaske ja avastasin,et sealt kohises õhk väljalaske koldesse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Oleneb mis tootja wg sul on.
Autode originaalid vist tavaliselt ei leki ja ka korralike tootjate omad.
Hiinakad seevastu lekivad nii mis mühiseb.

Alla läheb boosti ots, rõhu tõstmiseks saab ülemisse kambrisse vasturõhku lasta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 22:35 
Eemal

Liitunud: 19.03.2006 20:57
Postitusi: 231
Siis WG membraan puruks ilmselt...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.11.2008 22:43 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Mihkel kirjutas:

Alla läheb boosti ots, rõhu tõstmiseks saab ülemisse kambrisse vasturõhku lasta.


tänud.

eks ma üritan kuidagi siis saada vaakumvoolikust nii jämeda väljavõtu, et sinna otsa jõuaks, kuid kas ta siis enam jõuab õigel ajal avada.

aga siis see BOV/bypass süsteemipeale üleminek, kunagi oli foorumis juttu, et see pidi hakkama ka mootori käimist segama kuid minu aut kastiga sixil ei muutunud midagist(v.a. viimane turbo pidas vastu) plaan on küll kuid kas siis hakkabki see MAF jama pihta, et ei saa jälle kõiki andmeid kätte ja võib jebima hakata...

ah samas see rohkem katse eksitus meetodi asi... sama nagu ebay ostud, osadel toimib osadel mitte, või miskit sarnast ju...

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2008 8:36 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
muidugi ma oleksin saanud kohe esimesel päeval plokikaant peaaegu maha kiskuma hakata :lol:

oma lolli peaga hakkasin küünlaid vahetama ja kruvisin järjest poole paha ning ka ühe küünaldest ja arvake ära kui täpselt ühe pooli polt kukkus, ikka kolvipeale ikka kolvipeale täpselt sinna kus küünalt peal polnud ja otse küünla august sisse :x urgitsesin mitu tundi seda magnetiga välja sealt, lõpuks sain õnneks kätte selle.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2008 14:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Aigo kirjutas:
ühe pooli polt kukkus, ikka kolvipeale ikka kolvipeale täpselt sinna kus küünalt peal polnud ja otse küünla august sisse :x

Pannud siis mootor 3 pütiga käima, gaas põhja, küll ta lõpuks välja oleks tulnd :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2008 19:27 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Astrona kirjutas:
Aigo kirjutas:
ühe pooli polt kukkus, ikka kolvipeale ikka kolvipeale täpselt sinna kus küünalt peal polnud ja otse küünla august sisse :x

Pannud siis mootor 3 pütiga käima, gaas põhja, küll ta lõpuks välja oleks tulnd :lol:


:lol:

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.11.2008 22:11 
Eemal

Liitunud: 11.10.2008 15:21
Postitusi: 41
Asukoht: tartu
Mihkel kirjutas:
Oleneb mis tootja wg sul on.
Autode originaalid vist tavaliselt ei leki ja ka korralike tootjate omad.
Hiinakad seevastu lekivad nii mis mühiseb.

Alla läheb boosti ots, rõhu tõstmiseks saab ülemisse kambrisse vasturõhku lasta.
Tegemist audi originaal WG-a.Membraan on terve :(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.11.2008 9:20 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
aga kust saada kollektorile neid vask mutreid??? või on kellegil üle komplekt?? mul nimelt 2 tihendit läbi ja 3 mutrit puudu:D ning osad mutrid on sinna tavalised terasest keeratud.

Ning ehk oskab keegi öelda mille jaoks see solenoid seal juhipoolse lanseka küljes on? jälle ei mäleta, et kuhu tolle vaakumid ühendatud olid.
mul seal nimelt 1 lahtine ja teine jookseb MAF'i ja turbo vahelsse õhulõdvikusse.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 70 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11