Tegu siis masinaga aastast 1991 nagu kõik teisedki S-d neliveoline ning mootoriks temal 2,2L ja turbo. Väike jõulisa on antud Stage1 chipiga, kuna too on mõeldud 250MAP-le on ka see ajusse sisse pistetud, kõik see teeb siis kokku 162kw+ teadmata chipi lisa.
Veermikus on juba tehtud ka väheke parendusi, vahetatud kõik pidurikettad, ees Zimmermani puuritud variandid, taga originaalid, vahetatud kõik klotsid ja korrastatud sadulad.
Suveveljed 18" Wolfrace Toyamad ja talveks 15" originaal S-i valuveljed.
Lisad: 4x elektri aknad, kliimaautomaatik (kliima pump on juba ammu ennem eelmist omanikku poolt maha kakutud, asenduspumba sain kaasa),
el. diffri lukk, nahksisu (vajab uuenduskuuri), valgustusega käigukanginupp.
Juurde on lisatud A/F, boost ning kütuserõhu näidik (too on süsteemi ühendamata veel), samuti vahetan millaski välja selle A/F näidiku "õige" asja vastu. Uksepolstritele on pandud carbon liistud, samuti carbonist tuhatoosikaas ning kolme lisakella ümbris, carbonist ka liist armatuuril. Carbon on kaetud roolisamba lülitite katted. Ka välised B piilari originaal plastikust katted on asendatud carbon omadega. Nahaga on kaetud nii A, B kui ka C piilarite katted, lagi kui ka luuki ümbritsevad katted... lähim ülevaatus nendele näitas seda, et kogu asi tuleb kas uuesti teha või välja vahetada, eks proovib vast uuesti teha sest see must sisu on päris OK niimoodi.
Esituled on välja vahetatud luuptulede vastu ning nii täis kui pooltuli on Xenonitega. Kuna nood on valtud 6000K variandid siis kui kellegil soov oma 4300K H1 sinistemate vastu välja vahetada oleksin seda nõus meeleldi tegema.
Masina tehniline pool on juba nii ja naa, on palju asju tehtud ning on palju asju ka tegemata või tehtud ajutiselt. Igatahel Tallinnast Pärnusse tagasi tulek lõppes kohe ranzi juures garaazhis. Kuna armatuuris ei töödnud temp seier ning oli tehtud otseühendus torudega nii järeljahutus pumba juurest kui lisaradika juurest (ehk siis nood ringlusest eemaldatud) sai kohe need asjad ära muudetud. Riiulist oli võtta üks andur mis ranzi masina peal valetas tiba näiduga, kuid näitas seda vähemalt, saigi peal olnud välja vahetatud (väidetavalt olla eelmine omanik sinna aastake tagasi uue anduri pannud... kuid uued mis toodetakse on kõik kolme otsaga, peal aga oli neljane ning välisel vaatlusel selle anduri vanust küll aasta vanuseks pidada ei saanud:o). Maha sai kakutud ka lõhkise toruotsaga järeljahutus pump ning vooliku vahelt eemaldatud otsetoru ning pimedad ette pandud.
Lisaradikaga oli aga selline naljakas asi, et hakkasin juba asja sealt ära võtma kuniks otsustasin siiski teda ennem testida... 2,5BARi sisse ning ei miskit leket:o miks ta süsteemist eemaldati? ei oska kommenteerida, sai igatahel teine tagasi pandud. Ümber tuleb ka tõsta juhipoolsed xenoni plokid sest vastasel juhul tuleb varsti radikast mootorisse tulevat lõdvikut vahetama hakata mis hetkel istub vastu üht plokki.
Samuti tuleb üle vaadata lõdvik suunas MAF - turbo, too on kuidagi pinges seal ning ebaloomuliku kujuga.
Ka sumpa on tegelikult liialt vali, vähemalt minu kõrvade jaoks, et ka sellega peab miskit ette võtma, Tallinnast tagasi jõudes kõrvad tiba uugasid mõnda aega:(
Siiski kõik nii negatiivne just kah ei ole, tehtud on üks suur asi, moto pea remont, klapid soveldatud, klapisääre tihendid uued, kõiksugu tihendid uued mis selle töö käigus lahti võeti ja survestati ka kogu kaan ära ning too oli ilma pragudeta :D
Eks siin seal on kõiksugu nipet näpet veel teha ning palju asju välja vahetada, kõike ei jõuagi kohe ülesse kirjutada, eks aja jooksul saavad need tehtud tööd ka siia kirja pandud, igatahel esialgsed emotsioonid on laes ning igav temaga juba ei hakka, ei sõites ei remontides :P
Lisan siia ka mõned eelmise omaniku poolt tehtud pildid:
Mis pärast ostu on siiamaani toimunud:
Sildasid kontrollides selgus, et sharniirid on läbi (sai taastatud), tagumised õõtsapuksid olid läbi (sai pandud Powerflexid), vahetust vajasid ka esimesed stabika kondid, kõik amorditugilaagrid, alla sai keeratud Koni reg.amordid koos -35mm madaldusvedruga.
Alt said ära keeratud käigukasti padjad mis nägid välja sellised:
Omajagu aitas kaasa sellele parempoolse padja otsa saamisele see, et puudub sealt kuumakaitse temale mis peaks täna revalisse jõudma ning saab ka see külge keeratud (samuti on puudu alumiiniumist kuumakaitse pooltelje sisemisele otsale).
Kastist sai välja lastud vana õli mida tuli sealt välja lausa 3,5L kanti:o (kuidas nii palju sinna sisse saadi? ju valati muust august kui seda ette on nähtud) sisse läks 2,75L originaal õli. Vahetatud sai ka käiguhoovastiku simmer mis tiba lekkis ennist.
Vahetatud sai ka lisakellade plokis ilma taustata olnud õlirõhu kell SW kella vastu
Maha sai kakutud kogu peale aretatud AANi karterituulutuse süsteem ning eraldatud see sisseimetava õhu süsteemist ja lastud hoopis õlikogujasse.
Ära sai võetud ka originaal kütuserõhu regulaator ning asendatud reguleeritavaga.
Nüüd kui kogu süsteem peale sai, sai tehtud ka rõhulekke test, ikka kuskilt turbo eest kohe sahiseb
otsing viis selleni, et lekkis solenoid klapp ise:o ja seda pistikupoolsest otsast mitte torude ühendusotsa poolest. Mis seal ikka, natuke liimi ja valasin kõik servad sellega täis.
Uus rõhulekke test andis tulemuseks selle, et lekib ka WG. Arvatavasti samamoodi klapi jalg kulunud... mis temaga teha... mõtleb veel.
Järgmiseks otsustas tööst lahkuda roolilatt mis sai lastud taastada.
Sisse sai ostetud teised istmed ja uksepolstrid.
Kuna moto hakkas kahltast kolksu tekitama, sai masin garaazhi veetud ning alt asi lahti võetud... saaled enam kõige paremas nooruses ei ole ning vahetamist vajavad... kuid ringi pole tõmmanud ja viga seal ei olnud. Järgmisena sai lahti võetud ülemine osa ning vaadatud, ega mõni hüdrotõukur omadega täiesti otsa pole saanud... ei leidnud ka sealt viga. Egas muud enam üle jäänudki kui tuli ka pea motolt maha keerata, täna siis sain sellega ühelepoole ning esmapilgul ei olnud ka seal miskit nii erilist kuniks kolvid/kepsud välja võtsin, viga oli ilmselge:
Ära ei ole murdunud suur tükk vaid hauganud pinna pealt sellise kiilu kaasa ja uurides targemate inimeste käest siis tohtis selle mootori niisama lihtsalt kokku tagasi panna. Sai leitud uus keps, kolvirõngad, saaled, plokikaanetihend ja kokku tagasi ta saigi.
Eks püüan teha ennem talve tulekut ka madaldusega mõned värskemad pildid.