Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 05.11.2008 12:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Tegu siis masinaga aastast 1991 nagu kõik teisedki S-d neliveoline ning mootoriks temal 2,2L ja turbo. Väike jõulisa on antud Stage1 chipiga, kuna too on mõeldud 250MAP-le on ka see ajusse sisse pistetud, kõik see teeb siis kokku 162kw+ teadmata chipi lisa.
Veermikus on juba tehtud ka väheke parendusi, vahetatud kõik pidurikettad, ees Zimmermani puuritud variandid, taga originaalid, vahetatud kõik klotsid ja korrastatud sadulad.
Suveveljed 18" Wolfrace Toyamad ja talveks 15" originaal S-i valuveljed.
Lisad: 4x elektri aknad, kliimaautomaatik (kliima pump on juba ammu ennem eelmist omanikku poolt maha kakutud, asenduspumba sain kaasa),
el. diffri lukk, nahksisu (vajab uuenduskuuri), valgustusega käigukanginupp.
Juurde on lisatud A/F, boost ning kütuserõhu näidik (too on süsteemi ühendamata veel), samuti vahetan millaski välja selle A/F näidiku "õige" asja vastu. Uksepolstritele on pandud carbon liistud, samuti carbonist tuhatoosikaas ning kolme lisakella ümbris, carbonist ka liist armatuuril. Carbon on kaetud roolisamba lülitite katted. Ka välised B piilari originaal plastikust katted on asendatud carbon omadega. Nahaga on kaetud nii A, B kui ka C piilarite katted, lagi kui ka luuki ümbritsevad katted... lähim ülevaatus nendele näitas seda, et kogu asi tuleb kas uuesti teha või välja vahetada, eks proovib vast uuesti teha sest see must sisu on päris OK niimoodi.
Esituled on välja vahetatud luuptulede vastu ning nii täis kui pooltuli on Xenonitega. Kuna nood on valtud 6000K variandid siis kui kellegil soov oma 4300K H1 sinistemate vastu välja vahetada oleksin seda nõus meeleldi tegema.
Masina tehniline pool on juba nii ja naa, on palju asju tehtud ning on palju asju ka tegemata või tehtud ajutiselt. Igatahel Tallinnast Pärnusse tagasi tulek lõppes kohe ranzi juures garaazhis. Kuna armatuuris ei töödnud temp seier ning oli tehtud otseühendus torudega nii järeljahutus pumba juurest kui lisaradika juurest (ehk siis nood ringlusest eemaldatud) sai kohe need asjad ära muudetud. Riiulist oli võtta üks andur mis ranzi masina peal valetas tiba näiduga, kuid näitas seda vähemalt, saigi peal olnud välja vahetatud (väidetavalt olla eelmine omanik sinna aastake tagasi uue anduri pannud... kuid uued mis toodetakse on kõik kolme otsaga, peal aga oli neljane ning välisel vaatlusel selle anduri vanust küll aasta vanuseks pidada ei saanud:o). Maha sai kakutud ka lõhkise toruotsaga järeljahutus pump ning vooliku vahelt eemaldatud otsetoru ning pimedad ette pandud.
Lisaradikaga oli aga selline naljakas asi, et hakkasin juba asja sealt ära võtma kuniks otsustasin siiski teda ennem testida... 2,5BARi sisse ning ei miskit leket:o miks ta süsteemist eemaldati? ei oska kommenteerida, sai igatahel teine tagasi pandud. Ümber tuleb ka tõsta juhipoolsed xenoni plokid sest vastasel juhul tuleb varsti radikast mootorisse tulevat lõdvikut vahetama hakata mis hetkel istub vastu üht plokki.
Samuti tuleb üle vaadata lõdvik suunas MAF - turbo, too on kuidagi pinges seal ning ebaloomuliku kujuga.
Ka sumpa on tegelikult liialt vali, vähemalt minu kõrvade jaoks, et ka sellega peab miskit ette võtma, Tallinnast tagasi jõudes kõrvad tiba uugasid mõnda aega:(
Siiski kõik nii negatiivne just kah ei ole, tehtud on üks suur asi, moto pea remont, klapid soveldatud, klapisääre tihendid uued, kõiksugu tihendid uued mis selle töö käigus lahti võeti ja survestati ka kogu kaan ära ning too oli ilma pragudeta :D
Eks siin seal on kõiksugu nipet näpet veel teha ning palju asju välja vahetada, kõike ei jõuagi kohe ülesse kirjutada, eks aja jooksul saavad need tehtud tööd ka siia kirja pandud, igatahel esialgsed emotsioonid on laes ning igav temaga juba ei hakka, ei sõites ei remontides :P

Lisan siia ka mõned eelmise omaniku poolt tehtud pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Mis pärast ostu on siiamaani toimunud:

Sildasid kontrollides selgus, et sharniirid on läbi (sai taastatud), tagumised õõtsapuksid olid läbi (sai pandud Powerflexid), vahetust vajasid ka esimesed stabika kondid, kõik amorditugilaagrid, alla sai keeratud Koni reg.amordid koos -35mm madaldusvedruga.

Alt said ära keeratud käigukasti padjad mis nägid välja sellised:
Pilt
Pilt
Omajagu aitas kaasa sellele parempoolse padja otsa saamisele see, et puudub sealt kuumakaitse temale mis peaks täna revalisse jõudma ning saab ka see külge keeratud (samuti on puudu alumiiniumist kuumakaitse pooltelje sisemisele otsale).
Kastist sai välja lastud vana õli mida tuli sealt välja lausa 3,5L kanti:o (kuidas nii palju sinna sisse saadi? ju valati muust august kui seda ette on nähtud) sisse läks 2,75L originaal õli. Vahetatud sai ka käiguhoovastiku simmer mis tiba lekkis ennist.
Pilt

Vahetatud sai ka lisakellade plokis ilma taustata olnud õlirõhu kell SW kella vastu
Pilt

Maha sai kakutud kogu peale aretatud AANi karterituulutuse süsteem ning eraldatud see sisseimetava õhu süsteemist ja lastud hoopis õlikogujasse.
Pilt

Ära sai võetud ka originaal kütuserõhu regulaator ning asendatud reguleeritavaga.
Pilt

Nüüd kui kogu süsteem peale sai, sai tehtud ka rõhulekke test, ikka kuskilt turbo eest kohe sahiseb :mad: otsing viis selleni, et lekkis solenoid klapp ise:o ja seda pistikupoolsest otsast mitte torude ühendusotsa poolest. Mis seal ikka, natuke liimi ja valasin kõik servad sellega täis.
Pilt
Uus rõhulekke test andis tulemuseks selle, et lekib ka WG. Arvatavasti samamoodi klapi jalg kulunud... mis temaga teha... mõtleb veel.

Järgmiseks otsustas tööst lahkuda roolilatt mis sai lastud taastada.
Pilt

Sisse sai ostetud teised istmed ja uksepolstrid.
Pilt
Pilt
Pilt

Kuna moto hakkas kahltast kolksu tekitama, sai masin garaazhi veetud ning alt asi lahti võetud... saaled enam kõige paremas nooruses ei ole ning vahetamist vajavad... kuid ringi pole tõmmanud ja viga seal ei olnud. Järgmisena sai lahti võetud ülemine osa ning vaadatud, ega mõni hüdrotõukur omadega täiesti otsa pole saanud... ei leidnud ka sealt viga. Egas muud enam üle jäänudki kui tuli ka pea motolt maha keerata, täna siis sain sellega ühelepoole ning esmapilgul ei olnud ka seal miskit nii erilist kuniks kolvid/kepsud välja võtsin, viga oli ilmselge:
Pilt
Pilt
Ära ei ole murdunud suur tükk vaid hauganud pinna pealt sellise kiilu kaasa ja uurides targemate inimeste käest siis tohtis selle mootori niisama lihtsalt kokku tagasi panna. Sai leitud uus keps, kolvirõngad, saaled, plokikaanetihend ja kokku tagasi ta saigi.

Eks püüan teha ennem talve tulekut ka madaldusega mõned värskemad pildid.

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Viimati muutis ViljarS, 05.11.2008 13:01, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 13:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis rõhuga sõitsid, kui keps kõveraks läks?
Ja mis pööretel piiraja on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 13:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Mihkel kirjutas:
Mis rõhuga sõitsid, kui keps kõveraks läks?
Ja mis pööretel piiraja on?

WG-s istub vana 10V moto vedru mis ilma WG kruvi puutumata (sekaga kaan) hoiab rõhku seal 1,5-1,6BAR kandis.
Täpset piirajat ei oska öelda aga üle 7000RPM ta läheb

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Oskad äkki öelda ka mis toimus hetkel kui keps kõverdus?

Naljakas, et see ju suht madal rõhk ja sõidetakse ju ka kõrgema rõhuga stock sisuga S-idega?
Samas võis tegu olla ka tehasepraagiga (metalli defekt).

7000+rpm ja parajalt kõrge boost pole muidugi kõige meeldivamad ka kepsule.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Mihkel kirjutas:
Oskad äkki öelda ka mis toimus hetkel kui keps kõverdus?

Naljakas, et see ju suht madal rõhk ja sõidetakse ju ka kõrgema rõhuga stock sisuga S-idega?
Samas võis tegu olla ka tehasepraagiga (metalli defekt).

Auto nagu jõnksutas korra ja tulemuseks oligi kõver keps.
Kui mootor juba uuesti koos oli sai proovitud uuesti kas ikka jõnksutab ja tegi samamoodi.
Jõnksutamine kadus kui panin peale uued küünlad.

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 13:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Aga mis pöörded olid sellel hetkel ja boost.
Katsun lihtsalt mingit seost leida asjas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 13:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Mihkel kirjutas:
Aga mis pöörded olid sellel hetkel ja boost.
Katsun lihtsalt mingit seost leida asjas.

boost oli hetkeliselt 1,7BARi mis siis hakkas kohe seda saavutades kukkuma allapoole ning ca 5000pöörde juures oli ta 1BAR
ja piiraja on originaalis seal 7500 pöörde juures

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 14:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Kuna üks keps on tugevalt kõverdunud, siis pakun, et sellesse silindrisse on jooksnud kas jahutusvedelikku või on konkreetne silinder lihtsalt täis jooksnud ja kepsu kõveraks löönud. Keps läheb selliseks ilma, et mingit kõva pauku kuulekski.
Omal sain kunagi kõik kepsud selliseks tänu suurele NOS-i kogusele, mis kaanest ja turbotest enam läbi ei mahtunud.

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 16:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.03.2006 14:54
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Ilmselt said siis õigel ajal mootori seisma,et ainult üks keps on tangot tantsinud.Sellise pöörde pealt ei tohiks jah keps niisama kõveraks minna,kui Audil nad just eriti pehmed ei ole.GM-i omadega siiani ka 8500rpm-i pähe antud ja pole "siiani" veel kiiva kiskunud,nii et vaevalt ka siin selles probleem on.Kus kaanetööd tehti?Kuidas tihend oli?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.11.2008 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Kaane remont on tehtud eelmise omaniku poolt ning täpselt ei teagi öelda kus tehti.
Kepsu kõverdumine on jah kuidagi kahtlane... jahutusvedelikku silindrist ma lahti võttes igatahel ei leidnud, et ega täpselt küll ei tea mis seda põjustada võis... hetkel igatahel sõidab. Kõik asjad mis ma masina juures teinud olen, on suht samad mida olen ka enda masinaga teinud, samuti on/oli boost meil täpselt sama, mõlemal 10V vedrud WG selkaga kaane all) ning mina sõidan selle seadega juba väga pikka aega... ainus mis on erinev... on soft, ViljarS-l on seal noname asi (eelmise omaniku poolt) minul J.K.Motorsport oma.
Eespool jäi ViljarSil veel kirjutamata, et A/F kell on juba asendud selle õigega, Vemsi WB siis. Samuti on laiali lammutatud kogu salingi lagi ning piilarid mis kahjuks tuleb minema visata, sest seda jama mis sinna peale on pandud... sealt enam maha ei saa. Õnneks sai uued asjad leitud ja kui aega saan, nahatame nood ära ja paneme sisu uuesti kokku.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.08.2009 20:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Mõned värskemad pildid siis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.02.2010 8:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Vahepeal juhtunud nii palju, et külge said uued Boschi detonatsiooni andurid , aju sai omale 300kmapi, turbo rõhk läheb nüüd 1,4bari asemel hetkeliselt 1,7bar.
Ja Audi V8 alt sai ära keeratud tagumine torsen tiffer, mis leidis koha minu auto all. Ennem oli auto suht alajuhitav, nüüd muutus asi tunduvalt ülejuhitavamaks.
Suve 17' Azev valuvelgedest ka nii plaju, et need on nüüdseks värvija käes ja saavad uue värvkatte.

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2010 7:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Kuna tuttaval värvijal hakkas puhkus, siis sai ta puhkus ilusti ära sisustatud.
Kodus teeme eeltöö ja kruntimise ära. Siis aga liigub auto kambrisse.
Vaikselt sai alustatud lammutamise ja eeltööga. Eks mõningast kohast paistis miskit rooste kirmet ka, kuid need saab nüüd kenasti eemaldatud.
Mõned pildid ka..

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2010 16:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Nii, nüüdseks on alla keeratud uus suvevelg RH 18' ees 8,5' ja taga 9.0' laius.
Rehvideks peal 225/40/R18.

Paar klõpsu ka.

Pilt

Pilt

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.04.2011 23:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.06.2008 7:43
Postitusi: 15
Asukoht: Pärnu
Sai tehtud sillaosade kontroll ja vahetusse läksid, esimesed sharniirid, esimesed amordi tugilaagrid ja ka esimesed amordi kaitsekummid mis on suht puruks. Ülejäänud paistis ilusti korras olevat.
Tehtud sai ka õlivahetus, seekord sai sisse kallatud Liquy Moly Racetech 10w60

Mõni värskem klõps ka siis autost. Tehnika poole pealt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

_________________
Run Your Fingers Over My Car & I'll Run My Car Over Your Fingers!!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11