Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Raudsepp
Postitusi: 59
Liitunud: 01.10.2017 20:12
Asukoht: Türi

Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Raudsepp »

Set:
Mootor: 2.5 141kwnonvanos
Pihustid: Saabi punased 360cc
Blow off: Tial
Downpipe: 2.5tolli
Turbo: Tutikas hiina t3
Bensupump: walbro 255lph
Cooleri torustik 2.5t ja väike alu cooler
Õli pealevool võetud kolmikuga õlirõhu andurist ja äravool karterisse
Tühikäigumootor eemaldatud.
Väljalaske kollektor ise keevitatud m52 püstakutest.
Sigma lambda controller/wb lambda


Plaan on saada mootor nii 0.4-0.5bari pealt enamvähem liikuma.Suuri ootusi pole ja olen rahul juba siis kui paremini edasi käib.Aju jääb originaal ja tartus üks vend oskab seda reaalajas seadistada ja paneb pihustitabeli,segu ja süüte paika. Paigaldatud on ka lambda controller seadistamiseks et näeks segu.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Tasapisi nokitsen ja loodan et saab kunagi sõitma madala rõhuga.

Kindlasti ostaks programeeritava aju aga rahaline finanss ei luba seda hetkel:D:D

Ootan nõuandeid ja soovitusi:)
Viimati muutis Raudsepp, 20.11.2018 19:19, muudetud 1 kord kokku.
Heinola
Postitusi: 22
Liitunud: 07.07.2018 9:12

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Heinola »

kui igapäevaselt sõita siis ma paneks selle õhufiltri teise kohapeale . :)
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Corrado »

Heinola kirjutas:kui igapäevaselt sõita siis ma paneks selle õhufiltri teise kohapeale . :)
Endal oli päris pikalt samas kohas.. tavalisest tihedamini tuleb pesta ja talvel kerge lumeprobleem, aga muidu pole viga :lol:
Raudsepp
Postitusi: 59
Liitunud: 01.10.2017 20:12
Asukoht: Türi

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Raudsepp »

Kuna mul jääb originaal aju juhtima siis peab ka õhulugeja külge jääma.Ja sellepärast kahjuks pole mitte kuhugi mujale võimalik koonusfiltrit panna.Ainuke koht kuhu ta sobis oligi sinna alla nurka.Ja filtri alla panin suure plastik tüki et pas*a peale ei viskaks.
Ja õlitama teda hakkan jah tihti.

Hetkel kapotialune

Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas jeff01 »

MAFi ette ei panda mingil juhul õlitatavat filtrit.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Raudsepp
Postitusi: 59
Liitunud: 01.10.2017 20:12
Asukoht: Türi

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Raudsepp »

jeff01 kirjutas:MAFi ette ei panda mingil juhul õlitatavat filtrit.
Selle peale pole mõelnud jah, ehk siis loogiliselt tõmbab maf oma niitidele mingit õli peale ja viskab õhukoguse näidu kohe valeks?
Jama on see et seal stange nurgas pole absoluutselt ruumi, et leiutaks mingi muu filtri sinna
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Corrado »

Siis tuleb mafist vabaneda ;)
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas murjam »

Minu nõuanne on üsna tavaline: ikkagi standalome progetav aju panna. Kui rahaline seis pole kiita, saab ju osta mõne soodsama variandi ning ise kõik kokku panna - sellisel puhul on hinnavõit märgatav.
Näiteks VEMSi plaat maksab alla 300€ (korpuse ja pistiku peaks siis ise leiutama) ning seda kasutades säästad juba sadakond eurot ka lambda kontrolleri pealt, sest see on VEMSi plaadil juba küljes.

Aga kui eesmärgid on tagasihoidlikud, saab kindlasti stock ajuga ka ilusti toimima madalama rõhuga - ka näiteks ainult 0.3 bar boostiga on masin juba oluliselt kiirem kui vabalthingavana.
BOV on ilmselt küll mõistlik vahelt ära võtta, kui kasutad õhukulumõõtjat.

Jaksu!
Lauda nitro
RaimoHal9
Postitusi: 33
Liitunud: 20.07.2012 13:30

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas RaimoHal9 »

M50B25 originaal maf suudab napilt toime tulla NA mootori õhukogusega. Kui originaal aju on kindel soov ja tuner oskab seadistada, soovitan paigaldada uuema TUB25 MAF-i sisselaskesse rõhu alasse ja pärast BOV klappi. Mainin ära, et 413 MAF jookseb rõhu alas ~300hp juures pimedaks. Proovitud.
Kasutaja avatar
t6nis1234
Postitusi: 44
Liitunud: 18.03.2012 11:01

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas t6nis1234 »

Kas blow thru MAF poleks mõeldav?
Subaru originaalajude seadistamine.
Raudsepp
Postitusi: 59
Liitunud: 01.10.2017 20:12
Asukoht: Türi

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Raudsepp »

Võib teema lukku panna, kõik turbotamis asjad müügiks! kiire! Kõik asjad ostetud tutikana ja vähekasutatud
MadisV
Postitusi: 14
Liitunud: 19.12.2010 17:20

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas MadisV »

mootor ise pole müügiks?
Raudsepp
Postitusi: 59
Liitunud: 01.10.2017 20:12
Asukoht: Türi

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Raudsepp »

MadisV kirjutas:mootor ise pole müügiks?
Ei
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp

Postitus Postitas Karl818 »

Kas said muidu toimima selle kombo? Mis plaanid edasi, kas sõidad vabalthingavaga tulevikus?
Vasta