Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Set:
Mootor: 2.5 141kwnonvanos
Pihustid: Saabi punased 360cc
Blow off: Tial
Downpipe: 2.5tolli
Turbo: Tutikas hiina t3
Bensupump: walbro 255lph
Cooleri torustik 2.5t ja väike alu cooler
Õli pealevool võetud kolmikuga õlirõhu andurist ja äravool karterisse
Tühikäigumootor eemaldatud.
Väljalaske kollektor ise keevitatud m52 püstakutest.
Sigma lambda controller/wb lambda
Plaan on saada mootor nii 0.4-0.5bari pealt enamvähem liikuma.Suuri ootusi pole ja olen rahul juba siis kui paremini edasi käib.Aju jääb originaal ja tartus üks vend oskab seda reaalajas seadistada ja paneb pihustitabeli,segu ja süüte paika. Paigaldatud on ka lambda controller seadistamiseks et näeks segu.
Tasapisi nokitsen ja loodan et saab kunagi sõitma madala rõhuga.
Kindlasti ostaks programeeritava aju aga rahaline finanss ei luba seda hetkel:D:D
Ootan nõuandeid ja soovitusi:)
Mootor: 2.5 141kwnonvanos
Pihustid: Saabi punased 360cc
Blow off: Tial
Downpipe: 2.5tolli
Turbo: Tutikas hiina t3
Bensupump: walbro 255lph
Cooleri torustik 2.5t ja väike alu cooler
Õli pealevool võetud kolmikuga õlirõhu andurist ja äravool karterisse
Tühikäigumootor eemaldatud.
Väljalaske kollektor ise keevitatud m52 püstakutest.
Sigma lambda controller/wb lambda
Plaan on saada mootor nii 0.4-0.5bari pealt enamvähem liikuma.Suuri ootusi pole ja olen rahul juba siis kui paremini edasi käib.Aju jääb originaal ja tartus üks vend oskab seda reaalajas seadistada ja paneb pihustitabeli,segu ja süüte paika. Paigaldatud on ka lambda controller seadistamiseks et näeks segu.
Tasapisi nokitsen ja loodan et saab kunagi sõitma madala rõhuga.
Kindlasti ostaks programeeritava aju aga rahaline finanss ei luba seda hetkel:D:D
Ootan nõuandeid ja soovitusi:)
Viimati muutis Raudsepp, 20.11.2018 19:19, muudetud 1 kord kokku.
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
kui igapäevaselt sõita siis ma paneks selle õhufiltri teise kohapeale .
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Endal oli päris pikalt samas kohas.. tavalisest tihedamini tuleb pesta ja talvel kerge lumeprobleem, aga muidu pole vigaHeinola kirjutas:kui igapäevaselt sõita siis ma paneks selle õhufiltri teise kohapeale .
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Kuna mul jääb originaal aju juhtima siis peab ka õhulugeja külge jääma.Ja sellepärast kahjuks pole mitte kuhugi mujale võimalik koonusfiltrit panna.Ainuke koht kuhu ta sobis oligi sinna alla nurka.Ja filtri alla panin suure plastik tüki et pas*a peale ei viskaks.
Ja õlitama teda hakkan jah tihti.
Hetkel kapotialune
Ja õlitama teda hakkan jah tihti.
Hetkel kapotialune
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
MAFi ette ei panda mingil juhul õlitatavat filtrit.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Selle peale pole mõelnud jah, ehk siis loogiliselt tõmbab maf oma niitidele mingit õli peale ja viskab õhukoguse näidu kohe valeks?jeff01 kirjutas:MAFi ette ei panda mingil juhul õlitatavat filtrit.
Jama on see et seal stange nurgas pole absoluutselt ruumi, et leiutaks mingi muu filtri sinna
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Siis tuleb mafist vabaneda
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Minu nõuanne on üsna tavaline: ikkagi standalome progetav aju panna. Kui rahaline seis pole kiita, saab ju osta mõne soodsama variandi ning ise kõik kokku panna - sellisel puhul on hinnavõit märgatav.
Näiteks VEMSi plaat maksab alla 300€ (korpuse ja pistiku peaks siis ise leiutama) ning seda kasutades säästad juba sadakond eurot ka lambda kontrolleri pealt, sest see on VEMSi plaadil juba küljes.
Aga kui eesmärgid on tagasihoidlikud, saab kindlasti stock ajuga ka ilusti toimima madalama rõhuga - ka näiteks ainult 0.3 bar boostiga on masin juba oluliselt kiirem kui vabalthingavana.
BOV on ilmselt küll mõistlik vahelt ära võtta, kui kasutad õhukulumõõtjat.
Jaksu!
Näiteks VEMSi plaat maksab alla 300€ (korpuse ja pistiku peaks siis ise leiutama) ning seda kasutades säästad juba sadakond eurot ka lambda kontrolleri pealt, sest see on VEMSi plaadil juba küljes.
Aga kui eesmärgid on tagasihoidlikud, saab kindlasti stock ajuga ka ilusti toimima madalama rõhuga - ka näiteks ainult 0.3 bar boostiga on masin juba oluliselt kiirem kui vabalthingavana.
BOV on ilmselt küll mõistlik vahelt ära võtta, kui kasutad õhukulumõõtjat.
Jaksu!
Lauda nitro
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
M50B25 originaal maf suudab napilt toime tulla NA mootori õhukogusega. Kui originaal aju on kindel soov ja tuner oskab seadistada, soovitan paigaldada uuema TUB25 MAF-i sisselaskesse rõhu alasse ja pärast BOV klappi. Mainin ära, et 413 MAF jookseb rõhu alas ~300hp juures pimedaks. Proovitud.
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Kas blow thru MAF poleks mõeldav?
Subaru originaalajude seadistamine.
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Võib teema lukku panna, kõik turbotamis asjad müügiks! kiire! Kõik asjad ostetud tutikana ja vähekasutatud
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
mootor ise pole müügiks?
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
EiMadisV kirjutas:mootor ise pole müügiks?
Re: Bmw e36 325 turbo - Raudsepp
Kas said muidu toimima selle kombo? Mis plaanid edasi, kas sõidad vabalthingavaga tulevikus?