TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW e36 325i
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4503
5. leht 26-st

Autor:  ivar [ 31.12.2008 0:39 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Kui saad järgi proovida, äkki annad teada, kas LCD on 1.1.47-ga ikka aeglasem? Ise ei jõua enne järgmise nädala keskpaika tegeleda kahjuks.


Pole kindel, kas isegi jõuan varem, a kui midagi selgub annan teada.

Autor:  ivar [ 31.12.2008 22:09 ]
Teema pealkiri: 

Paar korralikumat ülesvõtet.

Pilt

Pilt

Pilt
Autor: Madis Pilt

Autor:  Mardo [ 31.12.2008 22:57 ]
Teema pealkiri: 

Paremat uut!!

Kena masin, kui mul poleks e30 siis oleks kindlasti e36 ja M-Tech ringiga nagu sinul ;)

Autor:  Toivoku [ 05.01.2009 15:55 ]
Teema pealkiri: 

Heheee ,meil samade velgedega masinad, mul lihtsalt e36 sedaan m pakett :) . Kenaa

Autor:  djerocdrah [ 07.01.2009 12:29 ]
Teema pealkiri: 

tervist siis kuidas pill selle turboga ka liigub jutud käivad et suht püss pidi olema sa ei tea kes üht samade mõõtudega turbot tagaks mul ikka üks veel alles :D

Autor:  ivar [ 08.01.2009 13:35 ]
Teema pealkiri: 

Üks tuttav tahtis, aga soovitasin väiksemat :). (2l mootorile)

Enda jaoks liigub auto piisavalt hästi, aga üldiselt vist siiski kesisemalt, kui muidu turbobemmide puhul harjunud ollakse.


mart154 kirjutas:
See kütusekuluandur mõõdab pinget jah.

Praegu ei viitsi, aga võin sulle mõni päev "näitajad" otsida.


Mida Sa selle "näitajad" all mõtlesid?

Autor:  ivar [ 20.01.2009 1:53 ]
Teema pealkiri: 

1.1.47 läks peale. LCD kiiruse osas märgatavat erinevust pole.
Võibolla polnud ka 1.0.73-ga eriti kiirem, ei mäleta täpselt.
Põhierinevus tundub olevat see, et sisselülitamisel tulevad kirjad aeglaselt ette uuemate firmware-de puhul.

Vemsi juhtmestikku sai korrastatud natuke. Nüüd on kõik kasutamata väljundid peidust välja toodud ja kruvikontaktide abil saab teha kiire ühenduse, kui midagi vaja katsetada.

Näeb see juhtmepundar välja selline:
Pilt


Vahetusse on minemas IC ja sisselaskenukkvõll. Uus vahejahuti on kärje poolest natuke suurem (100x300x600), nukkvõll on pärit m54b30 pealt.
Antud nukkvõll on mõõtmetelt sama, mis nv-m50 mootoril, kuid vanose otsaga.

Plaanis on veel m52 kollektor leida ja ära proovida.
Kui kunagi viitsimist tekib, siis tahaks midagi sellist valmis teha :):
Pilt

Autor:  ivar [ 09.02.2009 18:11 ]
Teema pealkiri: 

Mõned täiendused:
-uus IC paigaldatud
-downpipe sai natuke isolatsiooni
-manual boost controller
-kütusekulu seier näitab boosti
-kapoti punane pool muutus roheliseks
-IC ja torud said mattmustaks

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  Mihkel [ 09.02.2009 18:14 ]
Teema pealkiri: 

Jagad äkki veidi saladusi, kuidas selle ökonomaiseri seieri said boosti näitama?

Autor:  ivar [ 09.02.2009 18:26 ]
Teema pealkiri: 

Sellejaoks sai võetud teine kellaplokk, mille tach sisendisse läheb vems'i boost signaal. Väljundi otsas on aga tahomeetri asemel seesama ökonomaiser.
Nulli juures on veidi ebatäpne, aga muidu toimib kenasti.

Autor:  Astrona [ 10.02.2009 13:28 ]
Teema pealkiri: 

ivar kirjutas:
downpipe sai natuke isolatsiooni
Hakkas ümberringi plastikuid sulatama?
Võibolla juba tead, aga igaksjuhuks mainin, et mida jahedam downpipe, seda madalam turbiini PR. Ja isoleeritult peaks siis turbiini tootlikus vähenema, backpressure kõrgem jms. Isoleeritud toru peaks olema u. nagu natuke väiksem isoleerimata toru.
Praktikas ei pruugi tuntavat vahet tekkida ja võibolla turbiini väljundi isoleerimine aitab ka turbo kuumemana hoida ja ei lase gaasidel aeglustuda.

Autor:  ranz [ 10.02.2009 16:17 ]
Teema pealkiri: 

Projekt on küll väga ilus ning korrektselt teostatud, midagi ei ole üle ja midagi ei ole puudu. Ainus asi mille üle ise nuriseks olekski too liialt suur turbo millega on tänaval lihtsalt piin sõita (loe: meeletu LAG) aga sellest oli juba eespool juttu miks ja kuidas ja mis plaanid.

Autor:  ivar [ 10.02.2009 21:47 ]
Teema pealkiri: 

Mulle suur turbo meeldib. Annab mootorile sihukse single-turbo-1000whp-supra iseloomu. Kapoti alt kah kena vaadata.

Tegelikult keskpööretel (3000-4000) võiks jõudu rohkem olla küll. Seal on aga mootori moment tunduvalt madalam maksimumist, mis tähendab et VE on madal, ja see tähendab, et heitgaase, mis turbo käima lükkavad, on vähem kui parimal juhul võiks olla.

Vabalthingava momendigraafik oli tunde järgi umbes selline:
Pilt

Seetõttu turbo vahetusele enne mõtlema ei hakka, kui saab sisselaskega mõned katsetused tehtud.


Astrona kirjutas:
Hakkas ümberringi plastikuid sulatama?

Veel mitte, aga oht oli küll.

Autor:  Mardo [ 11.02.2009 1:28 ]
Teema pealkiri: 

sisselaskest täpsemalt ei taha rääkida, mõtlen sis plaane. ise mõtlesin
midagi sellist omale külge nikerdada:
Pilt

ka hea lahendus:
http://i552.photobucket.com/albums/jj34 ... ld1928.jpg
http://i552.photobucket.com/albums/jj34 ... ld1932.jpg

Autor:  ivar [ 11.02.2009 18:02 ]
Teema pealkiri: 

Plaanis on variable kollektor, millest pilt ülalpool. Sellega peaks kõrge momendi ala veidi laiemaks saama. Kuidas seda täpselt teostada, ei tea veel.
Eks siis hakkab mõtlema, kui originaal paugu teeb :-D.

Oskab keegi umbes-täpselt öelda, mis rõhuni m50 kollektor veel koos püsib?

5. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/