TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BMW e36 325i
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=4503
22. leht 26-st

Autor:  ivar [ 18.09.2013 22:28 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Sai käidud taas OT-l Pärnu rada nühkimas.
Seekord oli piduri tunnetus kuidagi halb. Kas asi vanas kulunud rehvis või milleski muus, aga kohati kuidagi märkamatult blokeerus.
Tekkis mõte ABS töökorda seada. Enne seda küll vaja veel mõned olulisemad asjad ette võtta (õli jahutust pole siiani).
Parimaks tuli 1:33.8.

Võrdluses 330dA
klipp

Autor:  ahto42 [ 19.09.2013 8:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Kui nii vaadata, siis 330dA pole üldse halb auto, millega rajal paugutada, ökom ka. Juhil hakkas igav (käike ei pidanud lappama)vahepeal ja keskendumine kadus. Top gear'gi sai sellega hakkama.

Autor:  uzzac [ 19.09.2013 14:06 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Kui rajal käite, siis regullige iste õigesti paika. Praegu on pool selga istmest väljas ja nö "tagumikutunnetus" pea olematu. Keha peab võimalikult palju toetatud olema, et hea tunnetus tekiks. Trajektorid ka üsna turvalised :)

Autor:  ivar [ 19.09.2013 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Istet mingi hetk natuke sättisin, aga päris sobiva asendiga kipub pea lakke minema.

Autor:  uzzac [ 20.09.2013 11:52 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

e36 puhul on see tõesti täiesti tavaline nähtus kui natukenegi kasvu on.

Autor:  ivar [ 21.04.2014 19:47 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Auto sai hiljuti uue kasti. Seekord siis GS7D36SG, paremini tuntud kui DCT. Pärit e92 M3-lt.
Jube suur ja raske kolakas, vaevu mahtus ära :).
Juhib seda Arduino Mega 2560 kontrollerplaat, mõningate lisavidinatega.
Hetkeseisuga liigub omal jõul, kuid vajab veel ohtralt peenseadistamist.

Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Raceboy [ 21.04.2014 20:34 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Väga tige värk! DIY kõrgem pilotaaž :)

Autor:  ahto42 [ 22.04.2014 9:49 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Et pm tuleb labadega käiguvahetus?

Autor:  ivar [ 22.04.2014 18:57 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Esialgu ainult steptronicu kang, aga võimalus on.

Autor:  kaak [ 23.04.2014 22:35 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Kuidas õlisurve juhtimine on lahendatud? Teeb selle töö ära see püstine transs? Sinul kasutatud skeemijupp ka kuskil võrgus liigub?

Autor:  jeff01 [ 24.04.2014 8:30 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Miks seda originaal "kasti aju" ei saa kasutada? nõuab liiga suurt sidumist mootoriajuga?
Kuipalju se kast nö igapäevaselt pähe andes kannatada võiks?

Autor:  ivar [ 24.04.2014 18:20 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

kaak kirjutas:
Kuidas õlisurve juhtimine on lahendatud? Teeb selle töö ära see püstine transs? Sinul kasutatud skeemijupp ka kuskil võrgus liigub?

Ei olegi lahendatud. Vaja testida veel.
Mingi skeemi enda jaoks joonistasin, a midagi erilist seal pole. Sidurite jaoks transistorid (+1 varu), ülejäänud väljundid releedega.



jeff01 kirjutas:
Miks seda originaal "kasti aju" ei saa kasutada? nõuab liiga suurt sidumist mootoriajuga?
Kuipalju se kast nö igapäevaselt pähe andes kannatada võiks?

Originaal aju suhtleb keeruliste signaalidega. Ja selle kohta raske leida infot.
Pealegi on projekti eesmärgiks pigem end elektroonika vallas harida.
Kui juhtub, et asi mingi hetk ka korralikult tööle hakkab, siis on topeltkasu :).

Autor:  ivar [ 26.04.2014 23:05 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Väike testisõit.
https://www.youtube.com/watch?v=TAUFBRcJEJI

Autor:  Raceboy [ 27.04.2014 2:07 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Paistab ju suht kenasti toimivat? Tore oli vaadata, kuidas käiguvahetusel kukkus tahhoka osuti punase ala algusse :) Täisgaasil kasutatav ala on selgelt punasega määratletud...

Autor:  Robo [ 27.04.2014 16:19 ]
Teema pealkiri:  Re: BMW e36 325i

Krt. see on ikka juba väga küsija modifikatsioon :ohshit
Paris jōhkrat üllatusmomentti pakkuv liikur hakkab sellest kujunema :burn
Sa oled ikka puha insener ju :-D
Keep up.
D

22. leht 26-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/