Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 10:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 20.02.2013 22:45 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Väike plaan on õlirõhu tulukese tundlikkust muuta kõrgema pöörde jaoks.
Muidu karteris vaheseinad olemas, mitte just 100% tihedad, aga suurema lainetuse hoiavad ära. Mõte oli, et vaja ehk paremaks teha.
Õli tagasivool suunatud täpselt võtturi juurde.
Võtturi kõrgust peab uurima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 20.02.2013 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Nagu aru saan siis on plaan hakata pöördeid tõstma? Kuhu kohta siis see aasta piiraja plaanis sättida on?

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 21.02.2013 18:52 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Mitte eriti. Kuni 8000 ehk, kui vaja viimast võtta. Oleneb ka muidugi võimsusgraafikust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 22.02.2013 1:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Kui arvestada kus m50-nel originaalis piiraja on siis võiks öelda, et 8000 on päris palju rohkem :) . Loodame, et siis ikka vastu peab sellele valule. Kas see aasta samuti plaanis orig. kolbi ja kepsu kasutada?

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 22.02.2013 11:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
S50B32 mootoritel on ainult lõpu otsa mudelitel S54 mootori 2 stage õlipump ning karteripõhi.
S54 õlipump pumpab siis karteri ees otsas oleva õli karteri taha madalamasse otsa, kust siis põhi õlivõttur pumpab õli omakorda mootorisse.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 22.02.2013 19:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Võimalik. Minu uuel mootoril (S50B32) on õlivõtturi süsteem igaljuhul hoopis teistsugune võrreldes vanaga (S50B30) ja kui mälu ei peta siis minu praegusel mootoril võetakse õli ka karteri eest otsast (nagu sa kirjeldasid). Minu S50B32 on pärit 97 aastast.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 22.02.2013 20:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
97a ongi S50B32 eelviimase aasta mudel.
Lõpetasin mõni nädal tagasi samasuguse 97a lõpu S50B32 sepissisuga mootori ehitamise, selle pärast värskelt meeles ongi.
S54 õlipump ja karter peaks ka M50 sobima ma eeldan (et teemas püsida).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 22.02.2013 22:56 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Mihkel kirjutas:
S54 õlipump ja karter peaks ka M50 sobima ma eeldan (et teemas püsida).
S5x mootoritel on mitmed huvitavad jupid M50-ga ühilduvad (või kerge vaevaga ühildatavad), seega igati teemakohane.

Autolab kirjutas:
Kui arvestada kus m50-nel originaalis piiraja on siis võiks öelda, et 8000 on päris palju rohkem .
Vana mootor on seal juba ära käind, selles mõttes nagu polegi mingit tõstmist.
Kolvid-kepsud lähevad samad sisse tagasi, kestavad hästi :). Saaks nüüd veel rõngad kestma, rõnga purunemine teistkordne juhus juba tegelikult. Paneme need ka originaalid ja vaatame mis saab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 02.05.2013 21:20 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Nukkadest alumine ots tuntavalt ei muutund, ka seadistust polnd vaja muuta eriti.
Vahepeal lõpetas lambda andur töö. Sai uus juba ostetud, aga tuli välja, et ajus külmjoode hoopis.
Mootori iseloomust annab järgnev klipp ehk väikse ülevaate. Nüüdseks all 3,46 ülekanne (vahepeal oli 3,15).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 03.07.2013 17:59 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Sai käidud OT-l. Igati meeldiva õhkkonnaga üritus. Rada kah väga hea.
Auto pidas enamvähem vastu. Rajal küll kaua järjest peal olla ei saanud, õli temp kippus üles minema.
Tagadiffri ülekanne sattus üsna sobiv, ainult kahe käiguga sai hakkama.
Parim aeg 1:38.0. Ei tulnud see päris puhtal ringil, nii et varu veel on.

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 30.07.2013 14:07 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Nightrace-l kõik ajad vahemikus 12,3 kuni 12,0. Parim 60ft 2,11 ja parim lõppkiirus 206.
Oli plaan veidi suurema rõhuga sõita, kuid turbol on selle hoidmisega probleeme, olenemata wg solenoidi juhtimisest.
Üle 1,4 bari lõpus puhuda ei suuda ja tundub et ka jõud ei ole sellele rõhule vastav.
Auto siiski praegu oma parimas vormis ja hoolimata kesisest pidamisest jäi 11s aeg ainult juhi taha.
Natuke gopro klippe.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 30.07.2013 21:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Mis rehviga sõitsid?

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 31.07.2013 11:33 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Toyo tänavakõlbliku rinkarehviga endiselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 08.08.2013 9:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Dragi slikiga e36 võiks 1,8s 60ft teha küll arvestades seda, et mu lääpas tagasillaga e30 nii külmalt kui kuumalt 1,92 kuigi seda vaid 205mm kontaktpinnaga. (e36el peaks koopasse vast ka 245mm rehv mahtuma kui offset õige on. :roll:) Sellest tuleks vähemalt pool sekundit ajavõitu. Peab ikka torkima seda asja, et Street B-s 2wd autode pärast slikk lubada, et see vaid audiklass poleks :)
Mis jõuga 206 lõppkiirus tuli? palju siis boosti oli? lambist võetud 1350kg korral oleks selleks vaja 350kw rattast mis suurtes numbrites võiks teha max 550mootorist? Sinu porditud kaanega ja uue siskelaskega võiks see tulla m50nest vast 1,3-1,4 bariga :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e36 325i
PostitusPostitatud: 10.08.2013 11:37 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Nagu ülal mainitud, siis 1,4bar on hetkel lagi ja sellega sai ka sõidetud.
Turbo siiani turbiini rikkega ja ehk polegi põhjust sealt rohkem loota.
Järgmise peaks küll igaksjuhuks veidi suurema kompressoriga võtma, kui vahetuseks läheb.

Dragi slikke pole vaja (auto ei pea vastu), Audidega võistlemiseks on lihtsalt jõudu liiga vähe :).


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 385 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11